ja
door jannepan Dec 29, 2006 om 10:42
Computers & telefonie

Snelheid wordt steeds minder.

De snelheid van mijn internet verbinding is normaal 11 mbps. Als ik de computer nu opstart is de snelheid van de verbinding ook 11 mbps. Dit wordt dan steeds minder tot het 1 mbps is en dan wordt het opeens weer meer. Mijn vraag: hoe kan dit en wat kan ik er aan doen?

387 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 29, 2006 om 11:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat bent u dan aan het doen op dat moment ?

het heeft ook te maken met wat u aan het downloaden bent op dat tijdstip op een bepaalde site. De verbinding is gewoon goed van u te noemen.

doe de volgende test maar en dan kan u zien of het in orde is of niet

100 mb binnen halen testen

1250 kbps is dan gemiddeld wel te behalen waarschijnlijk iets hoger

groetjes ,labswans

ve
door verwijderd - Dec 29, 2006 om 12:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hier nog een on-line speed test;

 Speedometer

ve
door verwijderd - Dec 29, 2006 om 13:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waarschijnlijk heeft u internet via een kabelbedrijf, en hoe meer mensen gebruik maken van de kabrel hoe minder de bandbreedte die wordt nl. gedeeld.

ve
door verwijderd - Dec 29, 2006 om 13:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

hier kunt u testen en vergelijken.
Speedtest.nl -

De onafhankelijke Internet snelheidstest Speedtest.nl.

ve
door verwijderd - Jan 3, 2007 om 21:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Weet u zeker dat het de internet verbinding is die wegvalt en niet uw draadloze verbinding ( Als u draadloos internet heeft ) ?

Als het de Draadloze verbinding is, controleer dan als eerste de afstand tussen uw modem en de computer.