dhiemstra01
door dhiemstra01 Sep 7, 2009 om 21:04
Computers & telefonie

Sneller Pc. door SLow - PCfighter.

Hallo. wie heeft ervaring met SlOW- PCFighter, is het waar dat je computer er sneller door wordt. Of is het bedrog?  Wie kan mij het juiste antwoord geven.  Mvg  D Hiemstra.

887 3 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Sep 7, 2009 om 21:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo,

Lees hier maar eens: (even aanklikken)

Lees hier maar eens:

Ccleaner download

Suc6

boppe1943
door boppe1943 - Sep 7, 2009 om 23:30
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Toevallig heb ik dit "gratis" programma'tje onlangs uitgeprobeerd; je kunt een scan laten doen. Uit de uitslag bleek dat mijn pc 1625 fouten had, waarvan er slechts 25 gerepareerd konden worden. Om ook de rest te laten repareren moest je het programma kopen, ik meen voor 45 euro. Het heeft dus weinig zin. Maar waar ik wel succes mee heb gehad om m'n pc op te schonen zodat hij weer kwiek en fris werd waren Ccleaner, Malwarebytes en Smart Defrag. Je hebt al een link naar Ccleaner zie ik. Tik de naam van beide andere programma's in bij Google met "gratis downloaden". Het werkt!

Mvg

holpen
door holpen - Sep 7, 2009 om 23:47
1416 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is één van de vele programmaatjes die je nogal de schrik proberen aan te jagen. Heel veel zogenaamde fouten laten zien en vervolgens geld vragen om het op te kunnen lossen. Veel van de fouten zijn zelfs vaak niet eens echte fouten.
Vaak zijn het - in mijn ogen - programmaatjes die vooral gericht zijn op één ding: het spekken van de portemonnee van de maker van het programma.

Vrijwel alles wat dergelijke programmaatjes kunnen, is vaak beter en grondiger te doen met algemeen gebruikte gangbare "tools". Neus in deze rubriek even rond en je zult zien dat er uitstekende, volledig gratis software beschikbaar is.