Sony CMD J70
Anderhalf jaar geleden heb ik dit toestel als HIPrepaid gekocht.
Na een jaar besloot ik om het toestel te laten unlocken.
Daar voor heb ik contact opgenomen met vodafone service.
De vodafone service stuurde mij hierop een brief met de unlockcode.
Na een paar keer proberen ben ik naar de winkel gegaan en gevraagd of ze hiermee wilden helpen.
Zij hebben de service gebeld en deze zeiden dat het probleem bij Sony lag.
Hun advies was om het toestel aangetekend te verzenden naar vodafone in Maarsen,wat ik gedaan heb op 17-90-2003.
Sindsdien wacht ik op mijn toestel.
Ik heb vaak geinformeerd wat met het toestel is gebeurt,maar schijnbaar weet hier niemand antwoord op.
PTT heeft mij een bewijs van ontvangst gestuurd,dat vodafone mijn toestel de 18-9-2-003 heeft ontvangen.
Na anderhalve maand ontkennen, dat ze mijn toestel ontvangen hebben , ging ik met het
bewijs naar de winkel en ze belden de service , en ze beloofden mij hun best te doen om mij tevreden te stellen.
Dit is nu anderhalve week geleden.
Ik betreur deze gang van zaken,dat zo'n bedrijf hun klanten laten vallen , sterker nog, niet eens een brief of telefoon om iets van hun te laten weten.Heel heel triest.
Kunt U mij raad geven wat ik hiermee moet doen?
Ik zou het eerst nog een keer in de winkel proberen. Het is toch te gek voor woorden dat ze je zo lang laten wachten! Of bel de Vodafone klantenservice nog eens.
Als dat niet helpt zou ik je klacht op schrift stellen en dat (ook weer aangetekend!) versturen naar het hoofdkantoor (of t.a.v. de directie). Je hebt dan in elk geval weer bewijs in handen dat je actie ondernomen hebt. Eis in de brief je toestel terug (binnen een redelijke termijn, zeg een week of misschien 2) of anders een vervangend, vergelijkbaar toestel. Laat je vooral niet afschepen. Sterkte en veel succes!
Ik ben naar de winkel geweest,maar hun antwoord was dat ze aan het onderzoeken zijn waar het toestel is.Dus het heeft geen zin om een brief te verstuuren .
Ik voel me zo machte loos.
Ik vind dat zo'n bedrijf moest haar name en imago beschermen met een goede dienst voor de klant.
Maar ja wie zijn wij om Vodafone op haar vingers te tikken.
Ik wil graag een koude douch aan hun uitreiken voor de goede service?????
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag een werkgever jou laten betalen voor het tekort aan contract uren
Onze zoon heeft onlangs voor een groot en bekende dierenwinkel keten in Ede gewerkt, hij is daar min of meer 1,5 maand aan het lijntje gehouden met de belofte op een hoger salaris maar uiteindelijk toch weer ingetrokken is, en daarna is weg gepest door zijn leidinggevende, (schelden en speciaal dieet eten weggooien (glutenvrij)), zijn leidinggevende heeft hem steeds eerder laten vertreken en heeft ... Lees meer
Filmbox bij kpn
Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald
Lees meer
AirBNB
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer