th
door themyth Nov 12, 2003 om 12:51
Computers & telefonie

Sony CMD J70

Anderhalf jaar geleden heb ik dit toestel als HIPrepaid gekocht.
Na een jaar besloot ik om het toestel te laten unlocken.
Daar voor heb ik contact opgenomen met vodafone service.
De vodafone service stuurde mij hierop een brief met de unlockcode.
Na een paar keer proberen ben ik naar de winkel gegaan en gevraagd of ze hiermee wilden helpen.
Zij hebben de service gebeld en deze zeiden dat het probleem bij Sony lag.
Hun advies was om het toestel aangetekend te verzenden naar vodafone in Maarsen,wat ik gedaan heb op 17-90-2003.
Sindsdien wacht ik op mijn toestel.
Ik heb vaak geinformeerd wat met het toestel is gebeurt,maar schijnbaar weet hier niemand antwoord op.
PTT heeft mij een bewijs van ontvangst gestuurd,dat vodafone mijn toestel de 18-9-2-003 heeft ontvangen.
Na anderhalve maand ontkennen, dat ze mijn toestel ontvangen hebben , ging ik met het
bewijs naar de winkel en ze belden de service , en ze beloofden mij hun best te doen om mij tevreden te stellen.
Dit is nu anderhalve week geleden.
Ik betreur deze gang van zaken,dat zo'n bedrijf hun klanten laten vallen , sterker nog, niet eens een brief of telefoon om iets van hun te laten weten.Heel heel triest.
Kunt U mij raad geven wat ik hiermee moet doen?

587 4 Rapporteer

mrsempel
door mrsempel - Apr 16, 2004 om 11:57
57 Antwoorden / 3 Vragen

Ik zou het eerst nog een keer in de winkel proberen. Het is toch te gek voor woorden dat ze je zo lang laten wachten! Of bel de Vodafone klantenservice nog eens.
Als dat niet helpt zou ik je klacht op schrift stellen en dat (ook weer aangetekend!) versturen naar het hoofdkantoor (of t.a.v. de directie). Je hebt dan in elk geval weer bewijs in handen dat je actie ondernomen hebt. Eis in de brief je toestel terug (binnen een redelijke termijn, zeg een week of misschien 2) of anders een vervangend, vergelijkbaar toestel. Laat je vooral niet afschepen. Sterkte en veel succes!

th
door themyth - Apr 16, 2004 om 11:57
1 Antwoorden / 2 Vragen

Ik ben naar de winkel geweest,maar hun antwoord was dat ze aan het onderzoeken zijn waar het toestel is.Dus het heeft geen zin om een brief te verstuuren .
Ik voel me zo machte loos.
Ik vind dat zo'n bedrijf moest haar name en imago beschermen met een goede dienst voor de klant.
Maar ja wie zijn wij om Vodafone op haar vingers te tikken.
Ik wil graag een koude douch aan hun uitreiken voor de goede service?????

ps
door pssy - Apr 16, 2004 om 11:57
2 Antwoorden / 0 Vragen

op zich knap dat als je een HI prepaid koopt, je hem laat unlocken door Vodafone...

da
door danyella - May 19, 2004 om 13:31
3 Antwoorden / 0 Vragen

hahhahahaa!!! idd Vodafone kan veel maar dat ze zo veel konden!!!