dr
door dragon Oct 24, 2004 om 21:44
Computers & telefonie

Sp2 service pack

heb al meerder malen om xp service pack 2 te installeren.Ik heb een
kopie versie van xp.daarom lukt het niet om dit te voltooien.De
insallatie wordt steeds afgebroken,om bovenstaande reden.Ik weet dat
het moet lukken,om met een kopie, dit sevicepack 2 te insalleren.Maar
hoe dan???

671 5 Rapporteer

sc
door scheeltje - Oct 25, 2004 om 11:47
3 Antwoorden / 1 Vragen

He,
ik heb ook een kopie van xp maar heb geen enkele problemen met het installeren van sp2. Ik kan gewoon de originele sp2 installeren. Misschien is jou kopie van xp niet helemaal in orde.

ni
door nikolaistomp - Oct 25, 2004 om 12:01
1 Antwoorden / 0 Vragen

eigenlijk is dit natuurlijk geen probleem want het is in den beginne niet de bedoeling een kopie te gebruiken... het is zeer goed mogelijk dat waar je de kopie van hebt gekregen dat diegene al een keer op internet is geweest om iets te upgraden van Microsoft. dan wordt het voor alle kopien hiervaan een stuk moeilijker. echter dit gebeurt vaak met nieuwe xp-software dan heb ik het over aanschaf periode tot een jaar geleden, veelal is de xp software al eerder aangeschaft en heb je dit probleem niet. probeer eens de installatie cd in de computer te doen als je probeert de servicepack te installeren. dit is veelal het probleem. dus gewoon de kopie erbij.

dr
door dragon - Oct 26, 2004 om 21:16
1 Antwoorden / 1 Vragen

bedankt voor het antwoord,alleen ik heb er niet veel aan.Ik heb de
orginele sevice pack c.d gebruikt,dus niet via up-laod van
microsoft.wat nu dan?mijn p.c geeft nog steeds aan de de key-code niet
gevonden kan worden,terwijl deze toch gebruikt is om xp te installeren.

rv
door rvmoerkerk - Oct 30, 2004 om 23:45
4 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Krijg je de melding dat je xp moet activeren? Indien je bij de
installatie een geldige xp code hebt gehad kun je met deze code
waarsch. niet opnieuw installeren. Het is dan nodig dat je Microsoft
nederland belt. En als goed (dus legaal) gebruiker mag je xp vaker op
dezelfde pc zetten alleen door de activering online te doen is bij een
mogelijke (her) installatie de code niet meer bruikbaar. Zij zullen een
nieuwe activeringscode aanmaken op basis van je xp key code.

succes Robbie

mdegroot
door mdegroot - Oct 31, 2004 om 00:23
5 Antwoorden / 1 Vragen

Misschien helpen deze twee links je wel verder. Een kennis van mij had dit ook al bij SP1.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/949585///sp2,serial

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/516824/

Suc6