al
door alysa Mar 11, 2006 om 18:03
Computers & telefonie

Spamfilter incredimail

Ik heb als e-mail programma incredimail premium, norton anti spam als beveiliging voor mijn mails, maar ik word overspoeld door e-mails, norton staat wel voor de mails, maar ik zoek een spamfilter gratis die ze apart in een map plaatst, als ik een paar dagen weg ben, zitten  zo 50 mails in die ik er uit moet halen, ik kaats ze terug, maar soms krijg ik ze weer terug, want dat werkt ook niet bij allen, wie kan mij helpen?

Alysa

2063 6 Rapporteer

gsm
door gsm - Mar 11, 2006 om 20:57
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Hallo Alysa,

Thunderbird is zeer goed, is gratis en heeft een aparte Spam-map en een goed antispam filter.

Download link:

Mozilla
Thunderbird in het Nederlands | Mozilla Europe

Vr.groet,
GSM

al
door alysa - Mar 14, 2006 om 08:49
8 Antwoorden / 10 Vragen

Heel hartelijk bedankt voor je tip, we gaan het programma er opzetten,

Bedankt GSM

Groeten Alysa

ja
door jacbigboss - Mar 14, 2006 om 09:58
44 Antwoorden / 15 Vragen

hallo bij credimail kunt u de spamfilter instellen meschien  naar hooger nivau help weet het niet zeker maar is zeker het proberen waard.

al
door alysa - Mar 14, 2006 om 10:07
8 Antwoorden / 10 Vragen

Bedankt voor uw tip, over de spamfilter, ik zal het gaan uitproberen

Groeten Alysa

fi
door fieraku - Mar 17, 2006 om 19:45
13 Antwoorden / 8 Vragen

je moet bij www.spamihilator.com de gratis versie douwloaden, die  werkt met alle pop3 en imap en zorgt voor bijna 80% van spam tegen te houden

al
door alysa - Mar 17, 2006 om 19:53
8 Antwoorden / 10 Vragen

bedankt voor uw raad, ik heb ondertssen een goede smamfilter er op zitten, een heel enkele keer komt er nog 1 door, maar het ergste is voorbij.

alysa