Speedlinq
Ik heb al het een en ander gelezen over Speedlinq.Is volgens mij niet zo best.Klopt dit?Ze zijn niet duur in ieder geval.
Harry
dat ze goedkoop zijn klopt, daar krijg u ook de service naar.
Als alles goed werkt is het een goede aanbeveling
Als het slecht loop denk u : had ik maar ergens anders gekomen
het gaat in de meeste gevallen goed maar de overige 15 procent kan het mis gaan.
u weet pas als het zover is
labswans
ADSL en Kabel vergelijken in de breedbandwinkel - Nieuws - KPN ...
KPN neemt met ingang van vandaag de internetaanbieder Speedlinq over. ... Speedlinq staat voor een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. ... www.breedbandwinkel.nl/nieuws/340 - 20k - |
Zoals je ziet heb je te maken met KPN
De helpdesk is ontzettend duur en slecht bereikbaar.
Het gaat kapitale aan telefoonkosten opleveren wanneer er iets niet goed is. Helaas gaat er bij Speedlinq nogal eens wat fout.
U betaalt in het begin de volledige prijs inclusief het modem.
Daarna kunt u via een zeer ingewikkelde procedure, als u geluk hebt, de korting terugkrijgen.
LEES EERST DE VOORWAARDEN HELEMAAL VAN BEGIN TOT EIND !!!!!!!!!!!
Speedlinq was in 2004 en 2005 erg slecht.
in 2006 stukken beter minder klachten, maar wel dure helpdesk.
Het is goedkoop als het goed werkt, als je veel kunt zelf oplossen, hier kijkt of vraagt, en geen fouten maakt, want 70% is door gebruikers gemaakte fouten.
Het is goedkoop en snel mits je geen helpdesk nodig hebt, ook in ochtend na 10.00 uur bellen, heb je geen rij voor je zoals elke middag na 14.00 uur tot avond...
Het is dus een goede provider geworden, en zelfs beter als de huidige opkoper KPN, want de moeder heeft Nu meer klachten.
Een ervaren gebruiker, die nu thuis een trage Slim heeft, op kantoor voor snelheid, maar daar gebruik ik veel, thuis is traag snel genoeg.
Het klopt dat er een duur helpdesknummer achter zit, met een gemiddelde wachttijd van 10 minuten naar ik heb gelezen/gehoord.
Als het werkt dan is er verder niets aan de hand.
Ik heb al bijna 3 jaar een abonnement bij Speedlinq en weinig klachten hierover, een tijd terug mijn abonnement laten aanpassen waarbij mijn snelheid omhoog ging maar de maandlasten niet (moet hier wel zelf op letten want uit eigen beweging doen ze niet veel). Werd snel opgepakt na die vraag en opgeleverd naar tevredenheid.
Snelheid is prima hier en eigenlijk nog geen uitval meegemaakt, niet van het internet maar ook niet van de mail.
De introduktie-aktie die ik in het verleden had (geld terug) is in mijn geval goed verlopen; ik stuurde alles in volgens de voorwaarden (de tip om deze goed te lezen is een gouden!) en netjes het geld teruggekregen, ook hier weer goed opletten.
Mijn gebruikerservaring is 2-ledig: ik moet goed opletten met akties en aanpassingen van abonnementen en snelheden, dan is er niets aan de hand.
Ik werk zelf in de IT waardoor ik de helpdesk kan verwaarlozen, er is dus wel een basiskennis nodig zodat er niet teruggevallen hoeft te worden op support.
Eenmaal werkend opgeleverd is mijn ervaring dat er weinig misgaat, de zogeheten "downtime" staat bij mij op nul.
Ik hoop dat dit uw vraag enigzins beantwoord en wens u fijne dagen en een goed 2007 toe :-)
De algemene voorwaarden van Speedlinq zijn onduidelijk, onoverzichtelijk en tegenstrijdig met de anderen artikelen.
Voor mijn schoonzus zei ik op 27 november jl. 's avonds telefonisch - à € 0,70 per minuut! - op, acceptatie zijdens Speedlinq per 31 december 2006 beëindiging van de overeenkomst, wordt nog bevestigd per e-mail.
Op 30 november jl. was nog geen e-mail van Speedlinq ontvangen. Hierop nog ter bevestiging, en behoudt van rechten, een telefaxbericht gefaxt naar Speedlinq. Stilzwijgen blijft zijdens Speedlinq!
Op woensdag 20 december jl. zond ik wederom een telefaxbericht naar Speedlinq. Nu reageerde Speedlinq wél, middels een e-mail dezelfde dag nog, en per brief de opzegging.
Met Speedlinq moet je eenmaal engelengeduld hebben.
Bedankt voor je antwoord.Het is ook niet voor mijzelf.Zelf heb ik Planet en dat bevalt me al jaren uitstekend.Ze zijn beslist niet goedkoop maar ik heb nooit problemen.
Ik heb wel gezien dat Speedlinq erg goedkoop is maar begrijp inmiddels dat de service hopeloos is.Maar hoe gaat het met de verbinding?Vaak last van uitval of valt dat mee?
Hallo, ik ben lid geweest van Speedlinq. Ik was hier altijd uitermate tevereden over. Alleen is de helpdesk slecht van Speedlinq €0,70 per minuut maar liefst. Erg veel als je niet zoveel van computers weet en je de helpdesk nodig hebt. Maar ik ben er altijd heel tevereden over geweest. Heel stabiel netwerk
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes
Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer