md
door mdewit Jul 21, 2005 om 16:02
Computers & telefonie

Speedlinq opzegging kwijt...

Ik heb hier mijn abonnement opgezegd, schriftelijk per post.
Goedgelovig als ik ben heb ik de brief alleen niet aangetekend
verstuurd... Een serviceverlenend bedrijf als Speedlinq raakt mijn
opzegging dan natuurlijk kwijt :-(

Weet iemand hoe ik dit aanpak en hoe sterk ik evt sta moch ter heibel komen?

511 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ro
door rozemond - Jul 22, 2005 om 09:38
4 Antwoorden / 0 Vragen
0

heb hetzelfde gehad, oude brief nogmaals per post, fax en email versturen en antwoord vragen.


verder niets doen en net doen alsof de opzegging geaccepteerd is (zie wel de voorwaarden van hun)


bedenk dat willen zij gelijk krijgen ze naar de rechter moeten, incasso heeft geen juridische waarde, zelfs de deurwaarder niet, dus moeten zij naar de rechter voor € 100 !!!????


VOLHOUDEN


Ad Rozemond

or
door orionplanets - Jan 12, 2007 om 20:02
20 Antwoorden / 1 Vragen
0


via een andere side bencom ... heb ik een speedlinq abonement afgesloten voor een lager bedrag. speedlinq rekent ineens meer voor een abonement zie ik bij de eerste brief.ik weiger dus alles maak ook geen gebruik van het abonement ik wil een eerlijke overeenkomst met een juist bedrag. een brief met de juiste overeenkomst heb ik niet gehad ook niets ondertekent....speedlinq eist toch geld al heb ik geen modem en ook geen gebruik gemaakt van het abonement en ook niets getekent .er valt ook niet met ze te praten ze sturen een incasso buro die het bedrag met 500 euro verhoogt en je moet betalen en dreigen met de rechtbank.. een schande dat je zo behandelt wordt  .zonder ook een hantekening gezet te hebben ben je dus de klos


10 brieven gestuurd en gebeld ze reageren gewoon niet en sturen het incasso buro


bellen gaat zo je krijgt een bandje 0.70 cent x30minuten bij zeker 5000/10000 klanten [snel rijk dus]


Zo wordt een nieuw internet [2006 bedrijf ]dus snel rijk snap je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

or
door orionplanets - Jan 12, 2007 om 20:51
20 Antwoorden / 1 Vragen
0

 

nieuw in nederland  consumentenautoriteit

er is een nieuw orgaan dat ons wil helpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

volg advies.................................................


schrijf ////copier alle problemen  en     stuur naar  naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam  dit is de opta  consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 

 

 


speedlinq 10 brieven gestuurd en gebeld ze reageren gewoon niet en sturen het incasso buro


bellen gaat zo je krijgt een bandje 0.70 cent x30minuten bij zeker 5000/10000 klanten [snel rijk dus]


Zo wordt een nieuw internet [2006 bedrijf ]dus snel rijk snap je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


schrijf copier alles en     stuur naar  naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam  dit is de opta  consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

or
door orionplanets - Jan 12, 2007 om 20:52
20 Antwoorden / 1 Vragen
0

 

nieuw in nederland  consumentenautoriteit

er is een nieuw orgaan dat ons wil helpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

volg advies.................................................


schrijf ////copier alle problemen  en     stuur naar  naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam  dit is de opta  consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 

 

 


speedlinq 10 brieven gestuurd en gebeld ze reageren gewoon niet en sturen het incasso buro


bellen gaat zo je krijgt een bandje 0.70 cent x30minuten bij zeker 5000/10000 klanten [snel rijk dus]


Zo wordt een nieuw internet [2006 bedrijf ]dus snel rijk snap je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


schrijf copier alles en     stuur naar  naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam  dit is de opta  consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer