or
door orionplanets Jan 12, 2007 om 19:05
Computers & telefonie

Speedlinq verandert de bedragen en stuurt incasso buro

via een andere side bencom ... heb ik een speedlinq abonement afgesloten voor een lager bedrag. speedlinq rekent ineens meer voor een abonement zie ik bij de eerste brief.ik wijger dus alles maak ook geen gebruik van het abonement ik wil een eerlijke overeenkomst met een juist bedrag. een brief met de juiste overeenkomst heb ik niet gehad ook niets ondertekent....speedlinq eist toch geld al heb ik geen modem en ook geen gebruik gemaakt van het abonement en ook niets getekent .er valt ook niet met ze te praten ze sturen een incasso buro die het bedrag met 500 euro verhoogt en je moet betalen en dreigen met de rechtbank.. een schande dat je zo behandelt wordt  .zonder ook een hantekening gezet te hebben ben je dus de klos

194 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jan 12, 2007 om 20:26
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Speedlinq rekent altijd eerst het tarief zonder kortingen en pas als u een aantal keren stipt op tijd betaald hebt kunt u het kortingsbedrag terugvragen.

LEES bij speedlinq vooral heel erg goed de VOORWAARDEN door en zorg dat u die helemaal begrijpt, voordat u met speedlinq in zee gaat.

ve
door verwijderd - Jan 12, 2007 om 20:27
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Original Message -----

From: john

Sent: Friday, January 12, 2007 7:36 PM

Subject: snel rijk




via een andere side bencom ... heb ik een speedlinq abonement afgesloten voor een lager bedrag. speedlinq rekent ineens meer voor een abonement zie ik bij de eerste brief.ik weiger dus alles maak ook geen gebruik van het abonement ik wil een eerlijke overeenkomst met een juist bedrag. een brief met de juiste overeenkomst heb ik niet gehad ook niets ondertekent....speedlinq eist toch geld al heb ik geen modem en ook geen gebruik gemaakt van het abonement en ook niets getekent .er valt ook niet met ze te praten ze sturen een incasso buro die het bedrag met 500 euro verhoogt en je moet betalen en dreigen met de rechtbank.. een schande dat je zo behandelt wordt  .zonder ook een hantekening gezet te hebben ben je dus de klos


10 brieven gestuurd en gebeld ze reageren gewoon niet en sturen het incasso buro


bellen gaat zo je krijgt een bandje 0.70 cent x30minuten bij zeker 5000/10000 klanten [snel rijk dus]


Zo wordt een nieuw internet [2006 bedrijf ]dus snel rijk snap je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


schrijf copier alles en     stuur naar  naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam  dit is de opta  consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ve
door verwijderd - Jan 12, 2007 om 21:24
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag orionplanets,


Ik zie dat jij erg druk bezig bent met speedlinq. Als je nog wat meer wilt weten over de 'kwaliteit' van deze firma, dan adviseer ik je even een bezoekje te brengen aan Radar


http://www2.trosradar.nl/


Gebruik de zoekfunktie en het sleutelwoord speedlinq.


Vriendelijke groet, Read.

ve
door verwijderd - Jan 12, 2007 om 22:13
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Speedlinq is gewoon een goede provider hoor (minder klachten dan bij de meeste andere providers). Ze hanteren alleen actievoorwaarden die niet iedereen wenst te lezen alvorens een abo aan te gaan. En daar zit zo te lezen hier ook het probleem.

Actiekortingen storten ze namelijk terug middels een voucherregeling, maar je betaalt wel maandelijks het normale bedrag.



ve
door verwijderd - Jan 12, 2007 om 23:57
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Natuurlijk ben je geschrokken toen je zag welke bedragen je moest betalen, maar die krijg je na 3 maanden terug.


Ik ben ingegaan op een €9,95 aktie, een contract voor 1 jaar en kreeg aansluitingen + modem gratis. Vanaf de 1e dag werkte het perfect. Nota's waarop modem, aansluitingen staan vermeld, werden 3 maanden zoals GSM schrijft, volledig automatisch afgeschreven om dan in één betaling een groot bedrag terug te ontvangen. Ik zou moeten betalen 19,95 per maand, dus dat alleen was al € 120, maar ik kreeg ca.  € 275 terug. In vervolg betaal ik 19.95 per maand.


De helpdesk is correct. Even wachten o.k., zijn er teveel wachtenden wordt gevraagd nummer en postcode in te spreken en binnen 24 uur word je teruggebeld. Mijn ervaring is keurig.


 

ve
door verwijderd - Jan 13, 2007 om 19:51
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

problemen met speedlinq

hoge kosten.....ook extra hoge incasso kosten..hoge belkosten.enz onredelijke behandeling

 

consumentenautoriteit :

 

voor alle geschillen klachten met speedlinq

 kunt u schrijven naar

consuwijzer postbus 21021 3001 aa Rotterdam deze mensen zijn er voor u

klachten en tips van de consument zijn van groot belang

meerdere tips tesamen kunnen duiden op een structuele overtreding van de wet

en kunnen aanleiding geven voor een diepgaand onderzoek

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer