ob
door oboema Jan 5, 2005 om 14:11
Computers & telefonie

Speedlinq wat moet ik nu?

Ik ben al weken bezig met speedlinq, tot 2 keer toe verzonden ze mij het verkeerde modem wat mij al meer dan €25,00 aan belkosten heeft gekost, nu heb ik het juiste modem maar is de splitter kapot, gelukkig heb ik nog een oude splitter, maar helaas komt de verbinding nog steeds niet tot stand.


De helpdesk zet je standaard 20 min. in de wacht waardoor je dus al 14 euro verder bent, ik weet niet meer wat ik moet doen, geld terug geven doen ze niet ook niet als de fout bij hun ligt, op de administratie werken alleen maar onnozele mensen die zeggen dat ze niet bij je gegevens kunnen. ik weet niet meer wat ik moet doen om nog verbinding te krijgen.... wie helpt mij?


er schijnt ook een goedkoper nummer te zijn om speedlinq te bereiken, wie kan mij hier aan helpen.


Groetjes Robin

244 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jan 5, 2005 om 14:40
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoi Robin,


maak een klachtbrief (zwart op wit is nog altijd de beste methode om te communiceren met een instantie), mail deze zowel naar de klantenservice van Speedlinq, of hun klachtenafhandelingsectie, als naar een mailadres van de Consumentenbond. Kijk eens rond op www.consumentenbond.nl. Wie weet kom je nuttige informatie tegen. Laat je niet naaien door je eigen provider!


Groetjes, Jasper 

ve
door verwijderd - Jan 5, 2005 om 14:44
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

nog een kleine tip: vermeld in je brief dat je de Consumentenbond ervan op de hoogte hebt gesteld. Werkt soms ook goed om betere service te verkrijgen.


Succes,


Jasper

ve
door verwijderd - Jan 5, 2005 om 15:43
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@ jasper - off topic - ik heb met de mod gesproken en hij beloofde het bewuste draadje te verwijderen - groeten - Encarta

ve
door verwijderd - Jan 5, 2005 om 16:04
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@encarta off topic.


mooi, opgeruimd staat netjes ;)


Jasper

ve
door verwijderd - Jan 12, 2007 om 20:17
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Original Message -----

From: john

Sent: Friday, January 12, 2007 7:36 PM

Subject: snel rijk




via een andere side bencom ... heb ik een speedlinq abonement afgesloten voor een lager bedrag. speedlinq rekent ineens meer voor een abonement zie ik bij de eerste brief.ik weiger dus alles maak ook geen gebruik van het abonement ik wil een eerlijke overeenkomst met een juist bedrag. een brief met de juiste overeenkomst heb ik niet gehad ook niets ondertekent....speedlinq eist toch geld al heb ik geen modem en ook geen gebruik gemaakt van het abonement en ook niets getekent .er valt ook niet met ze te praten ze sturen een incasso buro die het bedrag met 500 euro verhoogt en je moet betalen en dreigen met de rechtbank.. een schande dat je zo behandelt wordt  .zonder ook een hantekening gezet te hebben ben je dus de klos


10 brieven gestuurd en gebeld ze reageren gewoon niet en sturen het incasso buro


bellen gaat zo je krijgt een bandje 0.70 cent x30minuten bij zeker 5000/10000 klanten [snel rijk dus]


Zo wordt een nieuw internet [2006 bedrijf ]dus snel rijk snap je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


schrijf copier alles en     stuur naar  naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam  dit is de opta  consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ve
door verwijderd - Jan 12, 2007 om 21:03
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

 

nieuw in nederland  consumentenautoriteit

er is een nieuw orgaan dat ons wil helpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

volg advies.................................................


schrijf ////copier alle problemen  en     stuur naar  naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam  dit is de opta  consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 

 

 


speedlinq 10 brieven gestuurd en gebeld ze reageren gewoon niet en sturen het incasso buro


bellen gaat zo je krijgt een bandje 0.70 cent x30minuten bij zeker 5000/10000 klanten [snel rijk dus]


Zo wordt een nieuw internet [2006 bedrijf ]dus snel rijk snap je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


schrijf copier alles en     stuur naar  naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam  dit is de opta  consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer