re
door renevanb Feb 21, 2005 om 20:10
Computers & telefonie

Speedlinq

Ik heb in December een speedlinq account aangevraagd, vanwege de snelheid/prijs en zoals nu nog steeds bij de internet aanbieders staat, het bereiken van de nieuwsgroepen.

ook de online helpdesk, via emial leek mij ideaal.

Nu is mijn account aangesloten, na 2 uur deed mijn modem het al niet meer, helpdesk maar gebeld, a 70 eurocent per minuut omdat er sinds deze maand geen oline helpdesk meer is.

Ook zijn de nieuwsgroepen niet meer bereikbaar.

Dus als je een probleem hebt, mag je alleen nog maar bellen met de helpdesk, mag dit zomaar??

Verder is de snelheid wel erg goed(heb inmiddels een router aangeschaft, en nog steeds geen nieuwe modem ontvangen en ook geen bericht gehad op mijn brief)

De ondersteuning is du ronduit SLECHT

groet Rene

428 5 Rapporteer

gsm
door gsm - Feb 22, 2005 om 21:27
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Type het woord speedlinq in het vakje voor zoeken in Vraag &
Beantwoord. Klik daarna op de rode zoekknop en lees wat er al bekend is
van Speedlinq. Je bent niet de enige met een linqprobleem.

GSM

or
door orionplanets - Jan 12, 2007 om 20:08
20 Antwoorden / 1 Vragen

via een andere side bencom ... heb ik een speedlinq abonement afgesloten voor een lager bedrag. speedlinq rekent ineens meer voor een abonement zie ik bij de eerste brief.ik weiger dus alles maak ook geen gebruik van het abonement ik wil een eerlijke overeenkomst met een juist bedrag. een brief met de juiste overeenkomst heb ik niet gehad ook niets ondertekent....speedlinq eist toch geld al heb ik geen modem en ook geen gebruik gemaakt van het abonement en ook niets getekent .er valt ook niet met ze te praten ze sturen een incasso buro die het bedrag met 500 euro verhoogt en je moet betalen en dreigen met de rechtbank.. een schande dat je zo behandelt wordt  .zonder ook een hantekening gezet te hebben ben je dus de klos

10 brieven gestuurd en gebeld ze reageren gewoon niet en sturen het incasso buro

bellen gaat zo je krijgt een bandje 0.70 cent x30minuten bij zeker 5000/10000 klanten [snel rijk dus]

Zo wordt een nieuw internet [2006 bedrijf ]dus snel rijk snap je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ro
door ronny530 - Jan 12, 2007 om 20:25
2882 Antwoorden / 41 Vragen

Hoi ik lees al veel klachten over speedlinq.

Mijn mening is dat de grote toestroom van klanten een probleem geeft. Of het nu een goede provider is laat ik in het midden, maar gezien de topics die er over geschreven zijn is er geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om naar die club over te stappen. Kan ook nog zijn dat kpn voor zover nog nodig roet in het eten gooit, onder het motto geen kpn dan onder aan de lijst met aansluiten en ondersteuning. Het gaat toch allemaal over een bestaande kpn leiding en tja dan zijn kpn gerelateerde providers het eerst aan de beurt.

Mijn ervaring is dan ook als je met je huidige provider tevreden bent waarom dat overstappen voor een paar euro`s voordeel.

Ronny.

or
door orionplanets - Jan 12, 2007 om 20:59
20 Antwoorden / 1 Vragen

nieuw in nederland  consumentenautoriteit

er is een nieuw orgaan dat ons wil helpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

volg advies.................................................

schrijf ////copier alle problemen  en     stuur naar  naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam  dit is de opta  consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

speedlinq 10 brieven gestuurd en gebeld ze reageren gewoon niet en sturen het incasso buro

bellen gaat zo je krijgt een bandje 0.70 cent x30minuten bij zeker 5000/10000 klanten [snel rijk dus]

Zo wordt een nieuw internet [2006 bedrijf ]dus snel rijk snap je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

schrijf copier alles en     stuur naar  naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam  dit is de opta  consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ro
door ronny530 - Jan 12, 2007 om 21:11
2882 Antwoorden / 41 Vragen

Hallo kwalitiet kost nu eenmaal centen, maar nee wij willen dat niet, voor een duppie op de eerste rang zitten. als je dan op een klapstoel moet zitten worden we boos, en achteraf denk je toch had ik het maar anders gedaan. Supermarkt vergelijking aldi, lidle goedkoop maar voor echte goede spullen ga je naar een echte winkel.

Ronny