ck
door ck Sep 10, 2004 om 19:04
Computers & telefonie

Spelletjes

Ik heb gehoord dat er een gratis bestandje bestaat dan kun je zelf spelletjes maken weet iemand waar je dat kan downloaden

 alvast bedankt voor het meedenken CK

1713 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 10, 2004 om 20:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo ck,

Ik denk dat je Game Maker bedoelt...

Groet,
Enterprise.

ve
door verwijderd - Jan 11, 2005 om 10:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

er zijn vele programma'tjes waarmee je zelf spelletjes kunt maken. Sterker nog, iedere windows-gebruiker heeft er eentje in zijn bezit! Laat ik het zo zeggen: met kladblok kun je al javascript-spelletjes gaan maken. Wil je echt 3d-spellen gaan maken van hoge kwaliteit, dan raad ik je aan om eens een kijkje te gaan nemen in de wereld van c of c++. Ik moet je hierbij echter wel waarschuwen dat het afschuwelijk moeilijk is en dat de meesten dan ook niet verder komen dan een tekst in een dos-venster weergeven. Wil je wat eenvoudigere spelletjes maken, dan kun je eens met Microsoft Visual Basic aan de gang gaan. Het nadeel hierbij is echter dat je een paar honderd euro lichter bent nadat je die gekocht hebt.

ve
door verwijderd - Oct 20, 2005 om 05:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

hier heb je nog een andere game maker! die wat professioneler is!

Multimedia Fusion : en hier een link naar een tutorial en de info daarover:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=220668