empyria
door empyria Jul 6, 2014 om 11:57
Computers & telefonie

Spyhunter

Ik heb iets heel doms gedaan en Spyhunter aangeschaft.
Ik dacht eenmalig voor 1 jaar, maar nee het is een abonnement per half jaar $40!
Tjonge, ik ben er zo ingetuind!
Maar nu wil ik het opzeggen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Heeft iemand advies voor mij?

7646 7 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Jul 6, 2014 om 12:11
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Geen ervaring mee, maar heb je die via Enigmasoftware aangeschaft?

Dit staat op hun website:
[quote]SpyHunter is a 6 month subscription spyware detection/removal service. By making this purchase, customers agree, for their convenience, to be autorenewed every 6 months in order to receive ongoing spyware protection, definition & program updates, custom fixes to their specific spyware problems, and advanced technical support from our Spyware-Helpdesk. [u]You will receive an e-mail notification to opt-out, if you do not wish to be autorenewed.[/u]

Vertaling laatste zin: [u]U zal een e-mail ontvangen om u af te melden als u geen automatische verlenging wenst.[/u]

Dus, lees de mails die over deze software zijn ontvangen of nog worden ontvangen en ga opzoek naar de opt-out (afmelden) mogelijkheid. Aan de eerste bestelling voor het 1e half jaar zit u vast.

edrick3
door edrick3 - Jul 6, 2014 om 12:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo empyria,

Lees de reactie van Maxstar hier.

Suc6

empyria
door empyria - Jul 6, 2014 om 12:23
504 Antwoorden / 3 Vragen

Ach ja, die email heb ik niet gekregen.
Als ik de renewal wil uitzetten moet ik een account aanmaken.
Maar ik heb via Paypal betaald en dan lukt het me niet een account aan te maken.
Ik heb al een aantal mails naar ze gestuurd hierover, maar krijg alleen bevestigingsmails terug en geen antwoorden.

Ik wacht nog even af maar ik denk dat ik het gewoon drastisch de kop in ga drukken, door de Paypal rekening op te zeggen en creditcard te blokkeren en een nieuwe aan te vragen.

empyria
door empyria - Jul 6, 2014 om 12:26
504 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zondag 6 jul 2014, 12:18]Hallo empyria,

Lees de reactie van Maxstar hier.

Suc6

Dank je wel!
Dit had ik ook al gevonden en in gang gezet.

Verder vind ik erg weinig over Spyhunter.
Vandaar day ik zoek naar anderen die misschien al eens een oplossing hebben gevonden.

crewmember
door crewmember - Jul 7, 2014 om 09:17
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Er zijn trouwens zat gratis alternatieven zoals Adaware en Mbam die misschien nog wel beter zijn ook.

empyria
door empyria - Jul 7, 2014 om 20:46
504 Antwoorden / 3 Vragen

Het is zo ver ik nu kan inschatten opgelost.

Ik heb vandaag een antwoord gekregen op mijn mails. (Stuk of 10)

Ze zetten het abonnement stop per vervalatum van de 1e aanschaf.
Dus na het 1e halve jaar.
Er gaan niet meer termijnen worden afgeschreven.

Nu afwachten of ze woord houden.

edrick3
door edrick3 - Jul 7, 2014 om 21:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@empyria,

Mooi dat het gelukkig toch nog opgelost gaat worden.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.