eclipse
door eclipse Jan 19, 2014 om 13:53
Computers & telefonie

Startpag msn. niet weg te krijgen

Hoi op de een of andere manier is msn op ie mijn startpagina geworden ? het boeit me niet wie het met wie doet l. Ik krijg hem NIET weg :-( niet in de config internet opties niet op de pag zelf, hij wordt telkens terug gezet door een of ander programma van MIJ maarkweeniewelke :-( geinstallerd en actief avast, iobit malware, MSE en mbam... extensies fff glure , Advanced SystemCare Surfing Protection 1.0.0.....AdBlock 2.6.18......LastPass 3.0.22.. en vertalen... van de google pag blijft ie af dan komt er een venster van dat ze er met de jatten vanaf moeten blijven en dat de originele pag is behouden, op ie had ik alleen de zoekbalk van google nu dus dat idiote msn soort prive en telegraaf troep. whoow wat een rode streepjes best mooi afz. asf. emm .

Hopende op deze sombere en sjagrijnige dag een overdaad aan goede antwoordjes voor de oplossing te verkrijgen, mvgr enz

3023 14 Rapporteer

eclipse
door eclipse - Jan 19, 2014 om 13:55
1561 Antwoorden / 370 Vragen

voor een andere malloot ermee komt
@eclipse hebt U al in het config gekeken bij int opties ??
gr ridder

eclipse
door eclipse - Jan 19, 2014 om 13:58
1561 Antwoorden / 370 Vragen

Ridder, stort U op Uw zwaard, met de kreet I`m a idiot

aurora1
door aurora1 - Jan 19, 2014 om 14:20
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Had je dit niet al eerder gevraagd (en reacties gekregen?) klik hier

eclipse
door eclipse - Jan 19, 2014 om 14:33
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=aurora1 schreef op zondag 19 jan 2014, 14:20]Had je dit niet al eerder gevraagd (en reacties gekregen?) klik hier

@ Hallo Aurora, ja idd, maar ik kreeg er geen antwoord op , en zie op jouw Klik hier 3 staan, antwoord ik daar even die van edrick heb ik 100.000 keer gedaan maar zoals ik schreef het wordt geblokkeerd, wat lekkerisdat schrijft , bepaal zelf MIJN startpagina :-) ga ik nu naar de andere site dankje wel voor het waarschuwen,

aurora1
door aurora1 - Jan 19, 2014 om 14:49
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Oké, daar heb ik nog een tip gezet over de AdwCleaner.

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 19, 2014 om 15:04
7195 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Eclipse,
probeer systeemherstel eens en zet het systeem terug naar een datum toen alles nog naar tevredenheid werkte. U zal daarna dan wel weer het een en ander moeten herinstalleren en dan kijken wat wel en wat niet mee moet.
Vr. gr. sjoppie.

hennyb86
door hennyb86 - Jan 20, 2014 om 11:57
106 Antwoorden / 5 Vragen

ts- of ik ben te simpel of jij bent te ingewikkeld. het overkomt vast iedereen wel een keer dat je ineens iets anders hebt , maar wat ik dan doe-- google gewoon opnieuw als startpagina instellen . en voila--- het werkt !!!!!!!!! idee ?????

ho
door holy53 - Jan 20, 2014 om 12:53
68 Antwoorden / 1 Vragen

Dat er mensen zijn die hier serieus op ingaan.

edrick3
door edrick3 - Jan 20, 2014 om 12:59
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@@@,

TS meldt elders dat het OPGELOST is.

Klik hier.

polleke1945
door polleke1945 - Jan 20, 2014 om 13:08
76 Antwoorden / 2 Vragen
ri
door rindok - Jan 20, 2014 om 13:25
4 Antwoorden / 0 Vragen

Terug naar de winkel zou ik zeggen…of kijk eens in voorkeuren van IE.

eclipse
door eclipse - Jan 20, 2014 om 14:13
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=hennyb86 schreef op maandag 20 jan 2014, 11:57]ts- of ik ben te simpel of jij bent te ingewikkeld. het overkomt vast iedereen wel een keer dat je ineens iets anders hebt , maar wat ik dan doe-- google gewoon opnieuw als startpagina instellen . en voila--- het werkt !!!!!!!!! idee ?????

in dit geval ik niet dus ? :-)

eclipse
door eclipse - Jan 20, 2014 om 14:14
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=edrick3 schreef op maandag 20 jan 2014, 12:59]@@@,

TS meldt elders dat het OPGELOST is.

Klik hier.

@@Dank je wel Edrick, groet han

edrick3
door edrick3 - Jan 20, 2014 om 14:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@rindok,

.....Terug naar de winkel zou ik zeggen.....
????? Waar slaat dat nou op?

Lees eerdere reacties eens, zou ik zeggen!

TS meldt elders dat het OPGELOST is.