spanna
door spanna Apr 2, 2004 om 23:34
Computers & telefonie

Startpagina

gechte experts,
mijn startpagina verandert steeds in de volgende pagina:http://here4search.com/hp.htm?id=9 en als ik hem verander dan komt hij weer terug.
als ik met spybot en ad-aware weg haal dan komt hij weer terug.
en bij ad-aware zegt hij: Possible browser hijack attempt.
weet iemand en oplossing

379 4 Rapporteer

tigertje
door tigertje - Apr 16, 2004 om 13:09
402 Antwoorden / 0 Vragen

Het is dus een browser hijacker. Hier een uitleg site over die ellende. Na een lange uitleg over Ad-aware en Spybot volgt daarna nog een stukje over browser hijackers. De oplossing staat er ook bij: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/853689

ti
door tip - Apr 16, 2004 om 13:09
12 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien kun je systeemherstel instellen naar de situatie toen alles nog goed ingesteld was.

spanna
door spanna - Apr 16, 2004 om 13:09
8 Antwoorden / 20 Vragen

is gelukt

an
door annika_1 - Apr 16, 2004 om 13:09
29 Antwoorden / 11 Vragen

Hoi,
Ik heb heel weinig verstand van dit soort dingen maar heb het zelfde probleem gehad.
Mijn oplossing: tik startpagina.nl - op de startpagina staat een link van startpagina die je kunt aanklikken - mail het probleem - en je krijgt keurig netjes DE oplossing - stap voor stap in een mail van startpagina. Zelfs mij lukte het dus.