empee
door empee May 11, 2023 om 19:49
Computers & telefonie
Steeds dezelfde mededeling

Sinds deze week verschijnt op iedere pagina van Gmail rechts bovenaan de mededeling "De nieuwe Outlook uitproberen". Dat wil ik niet, maar omdat ik die mededeling niet weg krijg, vind ik het ook irritant aan het worden.
Hoe krijg ik die mededeling weg? Mijn desktop heeft Windows 11.
Groetjes

3959 4 Rapporteer
sira
door sira - May 11, 2023 om 20:15
2346 Antwoorden / 24 Vragen

U gebruikt Gmail, maar misschien ook Outlook?

Misschien is het uitschakelen van deze melding ook mogelijk via deze weg.

Meldingen of waarschuwingen Outlook in- of uitschakelen
1. Selecteer Bestand > Opties > E-mail.
2. Schakel onder Ontvangst van bericht het selectievakje Een waarschuwing op het bureaublad weergegeven in of uit en selecteer OK.

Lukt dat niet, zou u de vraag op het Microsoft forum moeten stellen https://answers.microsoft.com/nl-nl

ennoborg
door ennoborg - May 11, 2023 om 20:32
24 Antwoorden / 3 Vragen

De mededeling heeft niets met Gmail te maken, maar komt van Windows Mail zelf, van de app dus. Ik zie hem ook op Windows 10.

sjjoppy
door sjjoppy - May 11, 2023 om 20:46
7194 Antwoorden / 3 Vragen

Het kan zijn dat u even de nieuwe Outlook uitprobeert en als dat niet bevalt u terug kunt.

uit de link:
Als de nieuwe omgeving niet bevalt kun je uiteraard weer terug naar de oude versie. De knop hiervoor zit rechtsboven in je scherm. Microsoft stelt je daarna de vraag om de nieuwe omgeving te beoordelen.

https://www.nubix.nl/uitproberen-van-de-nieuwe-outlook/

hereistom
door hereistom - May 11, 2023 om 23:37
736 Antwoorden / 1 Vragen

Thunderbird gebruiken, beste e-mail programma zonder reclame;

https://www.thunderbird.net/nl/