schneider
door schneider May 19, 2017 om 13:33
Computers & telefonie

Store in windows 10 geeft geen afbeeldingen

Store in windows 10 geeft geen afbeeldingen. Alleen maar grijze vlakken, wel met een beschrijving van bijv. Netflix ofzo

2487 6 Rapporteer

marita5
door marita5 - May 19, 2017 om 13:47
11545 Antwoorden / 15 Vragen
edrick3
door edrick3 - May 19, 2017 om 18:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Uitgeschakeld?

Store-instellingen
Via het account-icoontje (links naast de zoekfunctie), optie Instellingen zijn de instellingen van de Store aan te passen. De weergave van de Live-informatie op de tegels van geïnstalleerde apps is eventueel uit te schakelen met de optie Producten op tegel weergeven (volgens de bijbehorende instelling standaard worden de tegels alleen bijgewerkt wanneer sprake is van een wifi-verbinding).
(bron: https://www.schoonepc.nl/windows10/apps_windows_store.html)

edrick3
door edrick3 - May 20, 2017 om 16:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En? Opgelost?

schneider
door schneider - May 21, 2017 om 10:16
28 Antwoorden / 28 Vragen

Nee nog niet opgelost

marita5
door marita5 - May 21, 2017 om 10:25
11545 Antwoorden / 15 Vragen

@Schneider ,

Lees hier eens , klik op de rode regel , lees het laatste antwoord van DummyArbiter010 systeemherstel .

https://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/apps_windows_10-winapps/na-windows-10-upgrade-zijn-sommige-apps-en-de/b760baad-5faa-4f6a-89b7-4ee2ac9c9027

pl
door plune - Apr 19, 2018 om 00:04
1 Antwoorden / Vragen

Ik had hetzelfde probleem; geen afbeeldingen op de tiles van de Microsoft store.

Alle in eerdere berichten oplossingen doorlopen met geen effect.

Bij het inloggen [wifi] met mijn windows telefoon op een andere adres bleek het daar wel te werken.
Conclusie het moet dus aan mijn firewall liggen..maar ook daar geen foute blokkeer instelling gevonden.
Dan zit het probleem in het modem [van Telfort] Sitecom X3 N300 en ja daar staat Sitecom Cloud Security aan.

Door dit uit te vinken op het tabblad Toolbox was het probleem opgelost. Afbeeldingen terug.

Niet meer de moeite genomen Sitecom Cloud Security met configureren aan te passen

omdat het gratis 6mnd gebruik toch al bijna afgelopen was.

gerbera
door gerbera Apr 19, 2018 om 15:34
7382 Antwoorden / 14 Vragen

Nu maar hopen dat de Ts a;) een Telfortmodem heeft en b;) dit nog leest. De vraag is van mei 2017  dus bijna een jaar geleden.

sjjoppy
door sjjoppy Apr 19, 2018 om 18:07
7226 Antwoorden / 3 Vragen

Fijn dat het voor u is opgelost en een ieder die de oplossing niet wist kan  er ook haar/zijn voordeel mee doen.
Dank dus voor de melding,
.