65
door 65hoeden Feb 23, 2005 om 12:17
Computers & telefonie

Storing in de Siemens C65

Onlangs hebben wij twee Siemens C65 toestellen gekocht. Bij alflevering bleek de instelling voor T9-taal er niet in te zitten.Teruggestuurd en afgelopen vrijdag de toestellen weer retour gekregen en opnieuw ingesteld.Bij mijn dochters toestel bleek toen de batterij leeg was en opnieuw opgeladen was de achtergrond, en de begin- en eindanimatie gewist te zijn.Op de toestellen zit ook de functie automatisch uitschakelen(op een door ons gekozen tijdstip schakelen de toestellen uit)dan werkt hij op het ene toestel niet en dan op het andere niet. Nu mogen we de toestellen om laten ruilen, maar als deze fout regelmatig voorkomt heeft dat mijns inziens geen zin. Graag een reactie van jullie of dit vaker voorkomt.

344 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Feb 23, 2005 om 12:28
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag 65hoeden,


Heb deze klachten nog niet eerder op de consumentensites gezien. Omruilen lijkt me dus een goed idee, dan kom je er zelf wel achter of dit meer voorkomt. Sukses, groeten, Ton.

ve
door verwijderd - Feb 23, 2005 om 21:11
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Trouwens: simlock-vrij, T-Mobile of Orange?

ve
door verwijderd - Feb 23, 2005 om 23:33
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Net als Ton ben ik deze klachten nog niet eerder bij dit toestel tegen gekomen. Het probleem op zich wordt waarschijnlijk veroorzaakt door een software-probleem in het toestel. En dat is iets wat wel (veel) vaker voorkomt bij Siemens.
Door de druk vanuit de markt en om de concurentie voor te blijven worden toestellen regelmatig te snel in de markt gezet, waardoor er softwarefouten onopgemerkt blijven. Dit zijn we inmiddels tegen gekomen met oa. de SL55 en S65 van Siemens, en de X600 en E800 van Samsung.
Niet getreurd, met een update van de software zijn de meeste klachten verholpen. Wanneer je de toestellen om mag ruilen zul je toestellen krijgen waar waarschijnlijk de laatste software versie op staat.


Een pluspunt voor Siemens: met behulp van een datakabel (ook leuk om de foto's over te zetten riching pc!) kun je thuis via www.siemens.nl je toestel zelf van nieuwe software voorzien. Bij de andere merken moet dit allemaal via erkende reparatiebedrijven of inporteurs, waardoor je je toestel meestal enkele weken kwijt bent (muv. Nokia servicepoints).

ve
door verwijderd - Feb 23, 2005 om 23:34
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het was een T-Mobile toestel waar de simlock af is gehaald en dus nu simlockvrij.


Groetjes Annemiek

ve
door verwijderd - Feb 24, 2005 om 08:05
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Gisteren gelijk ook via de mail contact gezocht met Siemens.Kreeg snel een reactie terug van Siemens met de vraag welke software-versie erin zat,opgezocht en teruggemaild.Hun antwoord was laat hem opwaarderen van softwareversie 12 updaten naar versie 25, telefonisch contact gezocht met de leverancier en mail doorgestuurd.De toestellen gaan dus wederom terug naar de leverancier en die gaat ze updaten en dan hopen we halverwege volgende week de toestellen terug te hebben en eindelijk eens te kunnen genieten van de mooie toestellen zonder problemen.We wachten af.Bedankt voor jullie reactie Annemiek

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

mi
michelcolman - Aug 29, 2024 om 10:33
Winkels & webshops
Bartels Tilburg levert niet en reageert niet op vraag om terugbetaling

Bartels Tilburg levert niet en reageert niet op vraag om terugbetaling

In februari bestelde ik op de website van Bartels Tilburg speakers voor 1500 euro, "voor 18:00 besteld, vandaag verzonden". Daarna kreeg ik bericht dat het wat langer ging duren, week 11, daarna week 14 of 15, daarna "we hebben wat leveringsproblemen maar maak u geen zorgen, ze komen er zeker aan hoor". Intussen zijn we 6 maanden verder, ik heb al ettelijke berichten gestuurd langs allerlei wegen ... Lees meer

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

Pu
Pumuckl_NL - Sep 16, 2024 om 10:36
Auto & vervoer

Waarom is groeps ticket ns duurder dan dagretour

Waarom heeft de ns zoiets als groepsticked daluren bedacht, is meer dan 2x zo duur dan gewoon kaartje.
Mijn vraag is, wat is nu de goedkoopste optie om van Wijchen naar Den Bosch te reizen?




 



... Lees meer