jo
door joketam Aug 17, 2023 om 15:35
Computers & telefonie

Symio extra bundel niet geldig

Ivm tarieven Singapore extra bundel internet ingekocht. Nu zegt Symio, dat Singapore daar buiten valt, zone 3. Maar nergens vind ik dat zone 3 niet gedekt wordt. Ik moet 69 bijbetalen.
Klopt dit en wat kan ik doen

1074 4 Rapporteer
Thecla58
door Thecla58 - Aug 17, 2023 om 15:46
857 Antwoorden / 3 Vragen

Als je dit opent en lees en ook nog dit. Zoals ik dat lees zou je buiten zone 1 komt 5 € per MB betaald

sira
door sira Aug 17, 2023 om 18:42
2350 Antwoorden / 24 Vragen

Nuttige link.
Het valt mij op dat Vaticaanstad zowel onder zone1 als zone 2 valt.

Ozymandias
door Ozymandias Aug 18, 2023 om 19:58
169 Antwoorden / Vragen

Het zijn natuurlijk wel hele speciale mensen in Vaticaanstad ;)

Ozymandias
door Ozymandias - Aug 17, 2023 om 19:27
169 Antwoorden / Vragen

Volgens mij kan je beter daar lokaal even een simkaart kopen. Dan ben je een stuk goedkoper uit.

JMA2
door JMA2 Aug 17, 2023 om 23:50
117 Antwoorden / 2 Vragen

Als je met een lokale simkaart naar Nederland belt loop je ook leeg.

br
door bravehenk Aug 18, 2023 om 16:39
206 Antwoorden / 0 Vragen

jMa2 dat is niet waar ik ben tig maal naar Azie geweest in vliegtuig Ned sim eruit in land van bestemming sim gekocht  belde soms voor 0.03 cent naar nederland.Goedkoop gebeld op bali signapore,thailand vietnam .Laatste jaren via whatsapp in alle landen is gratis wifi dus was bellen helemaal gratis.

Re
door Reinier182 - Aug 17, 2023 om 22:00
163 Antwoorden / Vragen

Denk dat je heel snel door je bundel heen was en daarom moet bijbetalen. Een smartphone is niks buiten Europa de tarieven zijn gelijk onbetaalbaar. Een plaatselijke prepaid simkaart kan een hoop geld schelen.