_d
door _d22elf Jan 2, 2004 om 11:29
Computers & telefonie

T-mobile agterbaks, loze beloftes enz ,t68i,

Jawel ook ik ben in het euh was in het bezit van een t68i
na ongeveer ,bij elkaar opgeteld, 7 uur in de wacht te hebben gestaan, heb ik het nu zover dat ik een t610 behoor te krijgen .
dit was mij door 4 verschillende klantenservice mensen beloofd.
de eerste ging al redelijk vlug op vakantie , doordat ik er achteraan belde is het overgenomen door Manon die zou e-mail sturen intern en een mailtje naar mij met het antwoord. totaal niks meer van gehoord.
weer bellen .. kom ik een beetje slecht uit mijn woorden en er wordt opgehangen.
het trukje met het imei nummer hebben ze mij vaak geflikt , als je die niet bij de hand heb dan moet je ophangen en terug bellen, zodat je klacht in behandeling is bij iemand anders en die krijg je nooit weer aan de telefoon het enige wat ze daN kunnen doen is mailtje sturen .... dit werkt 100 keer niet.
maandag ben ik 3 x gebeld door verschillende bedrijfen van t-mobile met het antwoord op mijn klacht.
heb verschillende afspraken gemaakt.
word ik gebelt door t-mobile met de oplossing (de zoveelste) mijn telefoon werdt op gehaald op 31 december door selectvracht . in opdracht van prerepair of zo , over dit bedrijf is geen woord gerept maar wel heel veel anderen...
nu zit ik met een abbonement die ik nog steeds niet met een beetje fatsoen kan gebruiken ,heb nu geen telefoon meer terwijl ik verzekerd ben en een vervangings service heb.
er is nog wel veel meer mis gegaan daaro

Wie kan me helpen ik wil van t-mobile af wat kan ik eisen en wat is mijn goed recht ???

380 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

su
door suus_1 - Apr 16, 2004 om 12:23
4 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wat je zou kunnen doen, als je zeker weet dat je ene vervangservice hebt ( wordt nu alleen nog maar aangeboden aan zakelijke klanten) bellen naar klantenservice ( 0800-7111) en vragen om je te laten doorverbinden naar t-mobile pro assist, als je inderdaad vervangservice hebt wordt dit binnen 48 uur geregeld. Uit je verhaal blijkt dat het om een omruiling van T68i naar T610 wordt gedaan, dit gebeurt niet als je verzekering hebt, dit wordt gedaan door t-mobile after sales, zij deden de omruiling binnen 48 uur. Nu wordt je toestel opgehaald en binnen een week heb je andere, tevens is t-mobile niet verplicht om je een ander toestel te geven daar zij je T68i in reparatie kunnen nemen, deze ben je dan ca 2 werkweken kwijt.
Wat betreft het imeinummer, klantenservice kan en mag je niet doorverbinden als je geen imeinummer hebt, dit moet gecheckt worden omdat niet alle toestellen een garantie van t-mobile hebben, sommige toestellen hebben garantie van de dealer, als je het imeinummer niet hebt mag klantenservice je niet doorverbinden naar after sale sof pro assist, zij kunnen dan nml geen gegevens van het toestel zien en kunnen niet bepalen of het een reparatie of vervanging wordt

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer