t0
door t00curi0us Jul 8, 2005 om 14:14
Computers & telefonie

T_Mobile zijn zakken vuller en dieven Nooit meer T_mobile

Mij toestel was gestolen en ze hebben voor meer dan 1000 euro gebeld met mijn toestel.

Ik bel en ik vraag een betaling regeling bij T-Mobile ze vragen van mij dat ik teken voor  dat ze akoord gaan dat ik gedurend deze periode van zes maanden netjes de afgesproken bedrag betaald + mijn abonement en blijf mijn nummer gedurend 6 maanden geblokeerd en gaat mijn bel tegoed naar de klote. er voor betalen en je krijgt je beltegoeg niet, Nou is dat normaal voor iets betalen die je niet krijgt?????? kunnen ze dat zomaar doen.

Ik ben altijd  een eerlijk betalend klant geweest en ik had de pecht dat mijn toestel gestolen was en ze hebben misbruik gemaakt van mijn telefoon.

HEEL KLANT VRIENDELIJK T-DIEVEN VOORAL ZO DOORGAAN MET DIE DIEVEN PRAKTIJK.

NOOIT EN NOOIT MEER ZAL IK EEN ABONEMENT NEMEN BIJ T_MOBILE_DIEVEN

553 8 Rapporteer

brynnar
door brynnar - Jul 8, 2005 om 16:23
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Niet echt een vraag, maar toch een wedervraag uit nieuwsgierigheid.

Heeft u direct na de diefstal aangifte gedaan bij T-Mobile? Dan hadden ze uw nummer gelijk af kunnen sluiten, neem ik aan. Heeft u ook aangifte bij de politie gedaan, direct na de diefstal?

Brynnar

t0
door t00curi0us - Jul 8, 2005 om 16:32
4 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb het doogegeven aan T-mobile.

T-mobile heeft hele slechte klanten service.

Mijn vraag was kunnen ze zomaar mijn lijn blokkeren gedurend 6 maanden terwijl ik netjes de afgesproken berag betaald + mijn maandelijks abonement kosten.

IK beltaal 30 euro voor 200 minuten beltegoed elke maand. die moet ik blijven betalen en ik krijg deze bel tegoed gedurend deze 6 maanden niet mij vraag kan ? is dat normaal ?

us
door user999 - Jul 9, 2005 om 09:49
143 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, dit is normaal. En ja, daar heb je ook voor getekend.

Je vraagt bij de klantenservice om een betalingsregeling. Daarmee geef je aan niet in staat te zijn het (forse) bedrag waar het om gaat in één keer te betalen. T-Mobile is klantvriendelijk en gaat accoord met een betalingsregeling, waardoor ze grote problemen voor jou voorkomen.

Gedurende de periode van de betalingsregeling wordt je inderdaad afgesloten (iets wat alle providers overigens doen). De gedachte daarachter is heel simpel en heel logisch: de klant heeft nu een betalingsprobleem, als ze dan NIET afsluiten / blokkeren kan het openstaande bedrag alleen nog maar verder oplopen omdat een klant immers buiten de bundel kan bellen etc. Het blokkeren van een nummer is dus bedoeld om te voorkomen dat je nog verder in de schulden komt en ook de betalingsregeling niet meer na kunt komen. Dat laatste is zowel voor de klant als voor T-Mobile (of een andere provider) een slechte zaak.

Uit hoofde van de overeenkomst ben jij als klant echter wel verplicht om maandelijks je abobedrag te betalen. Vervelend maar uiteindelijk ook erg logisch als je er over nadenkt: Ten eerste heb je met T-Mobile de afspraak gemaakt dat jij gedurende 12 of 24 maanden een bepaald abonnement afneemt en in ruil daarvoor heb je een forse korting gehad op een splinternieuw toestel; ten tweede: als ze de abokosten niet door laten betalen bieden ze klanten de mogelijkheid om massaal te frauderen. En dat willen ze uiteraard ook niet.

xandor020
door xandor020 - Jul 9, 2005 om 10:28
180 Antwoorden / 8 Vragen

Zelfs bij een extreem duur nummer van 2 euro per minuut zouden ze 500 minuten!!!! met je telefoon gebeld hebben, geen enkele telefoon houd dit vol op de batterij en ze hebben dus de tijd gehad om hem op te laden of je sim te verwisselen in een andere telefoon. (Geen pincode op je sim??) Had je in al die tijd je telefoon niet kunnen blokkeren dan?

t0
door t00curi0us - Jul 11, 2005 om 10:05
4 Antwoorden / 3 Vragen

USER 999

Ben je T-mobile PR of Zo?!!!

OKAY als ze echt aan de klant denken waarom geven ze mijn mij saldo aan bel tegoed niet terug na dat ik alles betaald had???

Of kunnen ze mijn ook alleen maar mijn 200 beltegoed minuten laten gebruiken

Dat kunnen zo regelen via een software dat deze 200 minuten niet kan overschijden?!!

IS DAT NIET MEER EERLIJK EN KLANTVRIENDELIJKER ??

HET HET GAAT JE GOED T_MOBILE

user123
door user123 - Jul 11, 2005 om 23:46
1346 Antwoorden / 3 Vragen

In de eerste plaats reageert u op Xandor

In de tweede plaats : een tandje minder mag ook wel. Het schreeuwen dmv HOOFDLETTERS en uitpoetekens !!!!!!! komt erg aggressief over.

EVEN RUSTIG NALEZEN VOORDAT U OP DE ORANJE KNOP DRUKT JA !!!!!??????.

Is niet verveldend bedoeld hoor ;-))

t0
door t00curi0us - Jul 12, 2005 om 16:55
4 Antwoorden / 3 Vragen

HI Xandor

Zoals je weet een nokia oplader is zo geregeld

Groetjes

us
door user999 - Jul 21, 2005 om 13:14
143 Antwoorden / 0 Vragen

Tuurlijk TS. T-Mobile en alle andere operators hebben gruwelijk ingewikkelde computersystemen voor abo's staan die je gesprekken tot op de seconde af kunnen kappen als je over de 200 minuten gaat. Geloof je het zelf? Dat soort systemen hebben ze niet! En als je wilt dat ze dat soort systemen neer gaan zetten, dan nodig ik je van harte uit om de kosten daarvan te gaan betalen.

Daarnaast zit je nu te zeuren over het feit dat je je 200 minuten niet kunt verbellen. Ik hoor je echter niet of het feit dat T-Mobile je niets in rekening brengt voor de administratieve lasten die je bij ze veroorzaakt. Of de rentelasten die T-Mobile heeft omdat je een factuur niet op tijd kunt betalen. Of een vergoeding voor het gebruik van de computersystemen die ze nodig hebben om betalingsregelingen mogelijk te maken en administratief te kunnen verwerken. Of het salaris en de ondersteuning van de klantenservicemedewerker die je hierover hebt gesproken. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Wees blij dat ze een betalingsregeling met je aan willen gaan zonder daar verdere kosten voor in rekening te brengen. Dat je dan een paar honderd belminuten kwijt bent is jammer, maar daar staat tegenover dat ze de kosten die jij veroorzaakt niet bij je in rekening brengen. Dus onder de streep maakt het niets voor je uit en mag je alleen blij zijn dat ze je je contract niet af laten kopen wegens contractbreuk.