t0
door t00curi0us Jun 27, 2005 om 15:16
Computers & telefonie

Te hoog rekening na diefstal of kwijtraken

Vrijdag 13.05.05 ging ik met mijn vrouw bij een vriend logeren en ik dacht dat ik mijn telefoon thuis gelaten had. Bij thuis komst 15. Omdat ik de zaak niet vertrouwd heb ik gevraagd naar een gespecificeerd nota waaruit blijkt dat mijn nummer niet door T_mobile software geblokkeerd was maar door mijn telefoontjes naar jullie bolkeer lijn dat kon ik zien aan de tijd waneer T-mobile mijn nummer geblokkeerd had.


De gemaakt call,s door mezelf vanaf 22.04.05 om 10:05 t/m 07.05.05 20:00 moet ik volledig betalen.


heeft mijn nummer geblokkeerd na 900 euro gebruik. Ik moest blij zijn dat het bij 900 Euro was gebleven.


Ik vroeg of er geen software was die de call’s gedrag in de gaten houd het was me verteld dat deze programma rekent elke 6 uur en hij heeft mijn abonnement geblokkeerd.


Omdat ik de zaak niet vertrouwd heb ik gevraagd naar een gespecificeerd nota waaruit blijkt dat mijn nummer niet door T_mobile software geblokkeerd was maar door mijn telefoontjes naar jullie bolkeer lijn dat kon ik zien aan de tijd waneer T-mobile mijn nummer geblokkeerd had.


Ik ga naar de geschillen commissie telecommunicatie.


Kan T-mobile mij bij de BKR registreren terwijl ik nog in geschil met ze ben ?


Ze zijn mij aan het driegen met BKR en een zwart lijst . dat ik geen kans maakt met hun to advokaten?!!


Wat een klanten service zeg!!

443 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ta
door talea - Jun 27, 2005 om 15:43
9 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik snap je verhaal niet helemaal, maar ik zal proberen zo goed mogelijk een antwoord te geven. Zover ik weet is het de verantwoordelijkheid van de klant om de simkaart te blokkeren wanneer deze gestolen is. Het is mogelijk om een verzekering af te sluiten die de belkosten van de dief dekt, maar ik neem aan dat je die niet hebt. En dus ben ik bang dat je het bedrag wel moet betalen. Wanneer je als wanbetaler te boek staat is de kans zeer groot dat ze je bij BKR registreren. Ben bang dat er verder zeer weinig tegen te doen is.

t0
door t00curi0us - Jun 27, 2005 om 16:57
4 Antwoorden / 3 Vragen
0

Sorry voor deze mislukt knip en plak actie ik heb de vraag opniew gested


bijvoorbat bedankt voor de reacties

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

No
Noa44evan! - Sep 22, 2024 om 15:46
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Krijg na opzegging van ziggo abbo. nog een rekening van €78,- kosten booster. Terwijl ik deze terug heb gestuurd incl. router in toegestuurde ziggo doos. Tevens dreiging met incasso,omdat ik natuurlijk niet heb  betaald. Ziggo div. keren gemaild hierover maar geen reactie?
Verzendgegevens post nl aanwezig 
Graag Uw reactie hierover. 


              m.vr.gr. John Q. 

Lees meer

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

sn
snokiedeath - Sep 10, 2024 om 18:12
Auto & vervoer

Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld

Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept.  Om ... Lees meer