Te hoog rekening na diefstal of kwijtraken
Vrijdag 13.05.05 ging ik met mijn vrouw bij een vriend logeren en ik dacht dat ik mijn telefoon thuis gelaten had. Bij thuis komst 15. Omdat ik de zaak niet vertrouwd heb ik gevraagd naar een gespecificeerd nota waaruit blijkt dat mijn nummer niet door T_mobile software geblokkeerd was maar door mijn telefoontjes naar jullie bolkeer lijn dat kon ik zien aan de tijd waneer T-mobile mijn nummer geblokkeerd had.
De gemaakt call,s door mezelf vanaf 22.04.05 om 10:05 t/m 07.05.05 20:00 moet ik volledig betalen.
heeft mijn nummer geblokkeerd na 900 euro gebruik. Ik moest blij zijn dat het bij 900 Euro was gebleven.
Ik vroeg of er geen software was die de call’s gedrag in de gaten houd het was me verteld dat deze programma rekent elke 6 uur en hij heeft mijn abonnement geblokkeerd.
Omdat ik de zaak niet vertrouwd heb ik gevraagd naar een gespecificeerd nota waaruit blijkt dat mijn nummer niet door T_mobile software geblokkeerd was maar door mijn telefoontjes naar jullie bolkeer lijn dat kon ik zien aan de tijd waneer T-mobile mijn nummer geblokkeerd had.
Ik ga naar de geschillen commissie telecommunicatie.
Kan T-mobile mij bij de BKR registreren terwijl ik nog in geschil met ze ben ?
Ze zijn mij aan het driegen met BKR en een zwart lijst . dat ik geen kans maakt met hun to advokaten?!!
Wat een klanten service zeg!!
Ik snap je verhaal niet helemaal, maar ik zal proberen zo goed mogelijk een antwoord te geven. Zover ik weet is het de verantwoordelijkheid van de klant om de simkaart te blokkeren wanneer deze gestolen is. Het is mogelijk om een verzekering af te sluiten die de belkosten van de dief dekt, maar ik neem aan dat je die niet hebt. En dus ben ik bang dat je het bedrag wel moet betalen. Wanneer je als wanbetaler te boek staat is de kans zeer groot dat ze je bij BKR registreren. Ben bang dat er verder zeer weinig tegen te doen is.
Sorry voor deze mislukt knip en plak actie ik heb de vraag opniew gested
bijvoorbat bedankt voor de reacties
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Factuur onterecht ontvangen
Krijg na opzegging van ziggo abbo. nog een rekening van €78,- kosten booster. Terwijl ik deze terug heb gestuurd incl. router in toegestuurde ziggo doos. Tevens dreiging met incasso,omdat ik natuurlijk niet heb betaald. Ziggo div. keren gemaild hierover maar geen reactie?
Verzendgegevens post nl aanwezig
Graag Uw reactie hierover.
m.vr.gr. John Q.
Factuur onterecht ontvangen
Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?).
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee
...
Lees meer
Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld
Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept. Om ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer