hbommel
door hbommel Apr 22, 2006 om 23:55
Computers & telefonie

Tele 2 Digitaal pakket

=> Tele 2 brings you big problems <=


Mijn ervaring met Tele 2 Digitaal is niet zo bijzonder.

Op de eerste plaats werkt mijn oude KPN telefoonnummer na 4 maanden nog steeds niet.
Portering zou binnen afzienbare tijd afgerond zijn. Ik betaal nog steeds mijn abonnementskosten maandelijks aan de KPN.
Ook nummerherkenning op mijn tijdelijke nummer is nog steeds niet geregeld.
Het Vood 422 modem ondersteund de voice mail, zoals in het instructieboekje staat, niet.

Internetverbing zou 2 Mbps zijn, dit is gemeten rond de 1,5 Mbps.
De verbinding is wel stabiel.

Bovendien is het bedrag ad € 49,95 per maand aan de hoge kant.

Overstappen naar Tele 2 compleet, ad € 29.95 per maand, is niet mogelijk. Je dient eerst een jaar op Tele 2 digitaal te blijven en voor het einde van de contractperiode op te zeggen, om dan eventueel over te stappen naar Tele 2 compleet.
Dit pakket zou een 4 Mbps internet verbinding geven en tevens een telefoon verbinding buiten de KPN om.

Had ik dit van te voren geweten dan was ik hier niet aan begonnen.

Groeten,

Hans

201 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

NatureTravel
door NatureTravel - Apr 29, 2006 om 00:12
646 Antwoorden / 8 Vragen
0

Veel mensen trappen in de 'goedkoop' reclames van de nieuwe Telecom aanbieders. Als al die mensen wat vaker op de Kassa! site zouden kijken, dan hadden zij zich waarschijnlijk een hoop ellende bespaard.


Ik ben zelf geen uitgelezen voorstander van KPN (teveel machtsmisbruik naar mijn mening) , maar ik moet zeggen dat alles goed en netjes geregeld is. In combinatie met mijn Internetprovider (XS4All) heb ik hoogstzelden een probleem: in 9 jaar is er 1x iets mis gegaan met een faktuur, verder he-le-maal niets. Dan betaal ik toch liever dat tientje extra om eerlijk te zijn.


Damaster

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Frank Sc
Frank Sc - Dec 28, 2023 om 18:14
Huishouden & energie

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij Eigen

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij vereniging Eigen Huis. Ik was in de veronderstelling dat ik dit via het contactformulier van Eigen Huis deed, maar nu doet deze partij zich voor alsof zij een brief hebben geschreven voor mij, incl. kosten en aanmanning. Kent iemand deze firma? ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer