hbommel
door hbommel Apr 22, 2006 om 23:55
Computers & telefonie

Tele 2 Digitaal pakket

=> Tele 2 brings you big problems <=

Mijn ervaring met Tele 2 Digitaal is niet zo bijzonder.

Op de eerste plaats werkt mijn oude KPN telefoonnummer na 4 maanden nog steeds niet.
Portering zou binnen afzienbare tijd afgerond zijn. Ik betaal nog steeds mijn abonnementskosten maandelijks aan de KPN.
Ook nummerherkenning op mijn tijdelijke nummer is nog steeds niet geregeld.
Het Vood 422 modem ondersteund de voice mail, zoals in het instructieboekje staat, niet.

Internetverbing zou 2 Mbps zijn, dit is gemeten rond de 1,5 Mbps.
De verbinding is wel stabiel.

Bovendien is het bedrag ad € 49,95 per maand aan de hoge kant.

Overstappen naar Tele 2 compleet, ad € 29.95 per maand, is niet mogelijk. Je dient eerst een jaar op Tele 2 digitaal te blijven en voor het einde van de contractperiode op te zeggen, om dan eventueel over te stappen naar Tele 2 compleet.
Dit pakket zou een 4 Mbps internet verbinding geven en tevens een telefoon verbinding buiten de KPN om.

Had ik dit van te voren geweten dan was ik hier niet aan begonnen.

Groeten,

Hans

201 1 Rapporteer

NatureTravel
door NatureTravel - Apr 29, 2006 om 00:12
646 Antwoorden / 8 Vragen

Veel mensen trappen in de 'goedkoop' reclames van de nieuwe Telecom aanbieders. Als al die mensen wat vaker op de Kassa! site zouden kijken, dan hadden zij zich waarschijnlijk een hoop ellende bespaard.

Ik ben zelf geen uitgelezen voorstander van KPN (teveel machtsmisbruik naar mijn mening) , maar ik moet zeggen dat alles goed en netjes geregeld is. In combinatie met mijn Internetprovider (XS4All) heb ik hoogstzelden een probleem: in 9 jaar is er 1x iets mis gegaan met een faktuur, verder he-le-maal niets. Dan betaal ik toch liever dat tientje extra om eerlijk te zijn.

Damaster