ja
door janenaukje Oct 27, 2012 om 12:48
Computers & telefonie

Tele 2 verkeerde kleur telefoon geleverd?

Op 8 oktober heb ik bij Tele2 een samsung galaxy white besteld. Binnen 2 dagen telefoon binnen, maar helaas de verkeerde kleur geleverd (terwijl een zwarte via de site van Tele2 niet eens te bestellen is!). Herhaaldelijk contact met klantenservice gehad:
- 10 okt. gesproken met [edit redactie]
- 11 okt. gesproken met [edit redactie]
- 19 okt. gesproken met [edit redactie]
- 24 okt. chat met [edit redactie]

Elke keer wordt ons beloofd dat er een retourformulier gestuurd (waarom kan dit formulier niet gemaild worden of gedownload via de site?) gaat worden, maar nog steeds niet ontvangen.
Begin nu wel heel moedeloos te worden. Heeft iemand tips?

Met vriendelijke groet,
Aukje

3625 12 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Oct 27, 2012 om 13:11
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Een telefoon winkel van Tele 2 opzoeken of een adres vragen waar je hem om kan ruilen. Maar zij zitten natuurlijk met het bijbehorende tef. nummer.

ja
door janenaukje - Oct 27, 2012 om 13:19
2 Antwoorden / 1 Vragen

volgens mij zijn er geen winkels van Tele2?

zwemmer
door zwemmer - Oct 27, 2012 om 14:29
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Zoek het betreffende klachtenformulier op klacht.nl

Cookies
door Cookies - Oct 27, 2012 om 14:47
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=janenaukje schreef op zaterdag 27 okt 2012, 13:19]volgens mij zijn er geen winkels van Tele2?

Nee, die zijn er inderdaad niet. Sommige mensen menen op ieder topic te moeten reageren.

Stel je vraag/klacht eens op het Tele2 forum: https://forum.tele2.nl/ daar zijn webcare medewerkers actief.

diumenge
door diumenge - Oct 27, 2012 om 15:05
11969 Antwoorden / 15 Vragen

De klacht staat al op het forum van Tele2.

Cookies
door Cookies - Oct 27, 2012 om 18:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=diumenge schreef op zaterdag 27 okt 2012, 15:05]De klacht staat al op het forum van Tele2.

Nog voor de posting hier zelfs. Wel, Tele2 forum lijkt me voor afhandeling de beste plek.

alexishoop
door alexishoop - Oct 27, 2012 om 21:10
562 Antwoorden / 6 Vragen

er zijn geen tele2 winkels, maar er zijn wel winkels die tele2 produkten verkopen, ik zou een winkel zoeken die de witte in voorraad heeft bereid is om de tele2 klantenservice te bellen voor een omruil actie.

aragon
door aragon - Oct 29, 2012 om 13:13
106 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=janenaukje schreef op zaterdag 27 okt 2012, 13:19]volgens mij zijn er geen winkels van Tele2?

In Almere is een hele grote Tele 2 winkel, die uitsluitend gericht is op producten en abo's van Tele 2.

audb
door audb - Oct 29, 2012 om 13:35
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Tele2 of tele NEE!
Maar oké wat u het beste kan doen is uw klacht in een aangetekende brief stuurt naar het hoofdkantoor

Echter geef ik u weinig kans dat er binnen een halfjaar antwoord zou krijgen maar dan heeft u wel bewijs in handen dat u geklaagd heeft.

Zelf heb ik ooit daar een abonnement gehad en het heeft ellendig lang geduurd voor ik er eindelijk af was,
Via de website kon het niet en faxen (alleen bij overlijden zou dit mogen) ging ook helemaal niet om dat hun fax het niet deed,
Overigens is naar mijn mening Tele2 niet de goedkoopste dat is nog steeds Ben (T-mobile dochter)

tele2webcare
door tele2webcare - Oct 29, 2012 om 15:33
366 Antwoorden / 0 Vragen

Beste janenaukje,

Ik betreur het te lezen dat je al zo lang wacht op een retourformulier omdat je een verkeerde kleur telefoon hebt ontvangen. Je geeft aan hier al meerdere keren contact over te hebben gehad, maar tot op heden heb je het forumlier nog steeds niet in huis. Mijn excuses hiervoor. Ik zie dat je je bericht ook op ons forum en op het Trosradar forum hebt geplaatst. Om het overzicht te bewaren heeft mijn collega je probleem opgepakt via het forum en zal het via die site verder afgehandeld worden.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

ja
door janenaukje - Nov 2, 2012 om 12:36
2 Antwoorden / 1 Vragen

Inmiddels is mijn probleem via het tele2forum snel en naar volle tevredenheid opgelost. De aanhouder wint!

tele2webcare
door tele2webcare - Nov 6, 2012 om 08:43
366 Antwoorden / 0 Vragen

Beste janenaukje,

Ook hier bedankt voor je positieve update. Ik zie dat je ook een reactie hebt achter gelaten op het forum van Trosradar en op ons eigen forum. Bedankt hiervoor. Ik ben blij dat we het naar tevredenheid op hebben kunnen lossen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2