esther1969
door esther1969 Jan 12, 2006 om 10:23
Computers & telefonie

Tele2

Ik ons gezin 2 volwassenen en 2 kinderen zijn er 3 mobieltjes. Mijn kinderen hebben er allebei 1 een prepaid. Daar bellen ze dus alleen mee in noodgevallen dus misschien 1of 2x per maand. Ik heb zelf een Motorola Razr met abonnement a 10 euro per maand. Alles van Tele2 Nu is het dus helemaal mis gegegaan. MHet mobieltje van mijn dochter heeft dat abonnement "gekregen" en mijn mobiel moet ik en opwaarderen en ik heb een abonnement. Plus flinke rekeningen die automatisch worden afgeschreven. Is het verstandig om alles te laten storneren? Ik heb het idee dat het bij Tele2 een ongelooflijke administratieve zooi is.

1164 14 Rapporteer

wi
door wippie - Jan 12, 2006 om 10:48
260 Antwoorden / 0 Vragen

U zit gezien Uw vraag over TELE2 nu en Uw eerdere vragen over de SPORTSCHOOL, de VERZEKERINGEN, de GESCHILLENCOM. TWEEWIELERS en de AANRIJDING wel in een "pechperiode".

esther1969
door esther1969 - Jan 12, 2006 om 11:16
20 Antwoorden / 17 Vragen

Oh? Heb ik die 100.000 gewonnen euro's in de loterij helemaal niet genoemd? Dus die pech valt wel mee. Maar bedankt voor uw medeleven. Ik hoop dat er iemand is die wel een antwoord weet op mijn vraag. Groetjes van Kristel.

rooijm
door rooijm - Jan 12, 2006 om 11:22
62 Antwoorden / 6 Vragen

Sorry Jonjo, maar ik vind uw antwoord ook kant nog wal slaan. Kristel stelt gewoon vragen, zoals een ieder ander doet op deze vraag & beantwoord site naar mijn mening en of dat nu toevallig allemaal tegelijk komt, wie bent u dan om daar wat van te zeggen?

Als u geen passend antwoord kunt geven, geef dan liever geen reactie, want hiermee zet u alleen maar kwaad bloed.

Maaike

wi
door wippie - Jan 12, 2006 om 11:30
260 Antwoorden / 0 Vragen

Dus er mag niet gezegd worden dat iemand een pechperiode heeft. Bepaalt U dat of is een ieder vrij om zijn mening te uiten?

wi
door wippie - Jan 12, 2006 om 11:32
260 Antwoorden / 0 Vragen

Trouwens het is kant nog wal RAKEN. m.vr.gr. jonjo

ijzerbroot
door ijzerbroot - Jan 12, 2006 om 11:42
460 Antwoorden / 6 Vragen

Beste kristel35,

Alles storneren lijkt me niet de juiste manier: de kosten die gemaakt zijn dienen betaald.

De oplossing lijkt me dat u contact op blijft nemen met tele2 totdat ze daar eea recht hebben getrokken. Zorg er tot die tijd voor dat u zeker weet welke kosten voor welk toestel zijn en wissel de sim-kaarten desnoods onderling uit. (let op: daarmee wisselt u gelijk ook van telefoonnummer)

IJzerbroot

rooijm
door rooijm - Jan 12, 2006 om 12:35
62 Antwoorden / 6 Vragen

Vrijheid van meningsuiting of een ander voor het hoofd stoten vind ik nogal een verschil. Er mag dan misschien best wel gezegd worden dat iemand pech heeft met bepaalde gevallen in een bepaalde periode, maar ik irriteerde mij aan uw opmerking omdat ik van mening ben dat het hatelijk bedoeld is en niet meelevend. En wellicht had ik dan wijs moeten zijn en geen reactie moeten geven, maar ik wilde u er op wijzen dat ik vind dat het niet netjes is.

Voor de foute zin, excuus, had twee zinnen in m'n hoofd en die heb ik per abuis gemixt.

esther1969
door esther1969 - Jan 12, 2006 om 20:37
20 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo Maaike, bedankt hoor voor je hulp. Ik heb even gekeken naar de voorgeschiedenis van deze "heer" Jonjo. En ik geloof niet dat het zijn bedoeling was hatelijk te zijn. Ik denk eerder dat het een beetje dommigheid/onwetenheid is. Maar goed dat weet je als je op een openbare site vragen stelt. Er zitten altijd horken tussen.

esther1969
door esther1969 - Jan 12, 2006 om 20:40
20 Antwoorden / 17 Vragen

Beste mijnheer Jonjo, misschien heeft u mijn vraag niet helemaal begrepen maar ik vroeg of ik het betaalde geld beter kon laten storneren. Ik vroeg niet om medelijden of iets dergelijks. Dan zoek ik de site op van bv slachtofferhulp. Ook vind ik het antwoord wat u gaf vervuiling van een onderwerp en ik denk niet dat dat de bedoeling is van een site als kassa. Met vriendelijke groet, Kristel

esther1969
door esther1969 - Jan 12, 2006 om 20:42
20 Antwoorden / 17 Vragen

Beste mijnheer IJzerbroot. De hele grap is dat ze zelf ook niet begrijpen wat er mis is. Wel geven ze toe dat het hun fout is. Dat moest er anders ook nog eens bijkomen ; )

esther1969
door esther1969 - Jan 12, 2006 om 20:45
20 Antwoorden / 17 Vragen

Mijn kinderen weten alleen hoe ze hun mobiel aan en uit kunnen zetten dus sim-kaarten verwisselen dat gaat ze boven hun pet. Ik denk gewoon dat het abonnement op onverklaarbare wijze bij de verkeerde telefoon en nummer is gekomen. Ik moet het inderdaad wel even op de mail zetten. Ik heb vorige week telefonisch contact gehad met ze en ze zouden gister terugbellen. Niet gebeurd dus. Bedankt voor uw moeite om te reageren. Met vriendelijke groet, Kristel

esther1969
door esther1969 - Jan 12, 2006 om 20:46
20 Antwoorden / 17 Vragen

En bedankt voor de moeite om er een link bij te zetten. Ik heb er gelijk gebruik van gemaakt.

hutch
door hutch - Jan 12, 2006 om 20:46
4521 Antwoorden / 29 Vragen

Ik zou bijna denken dat 1 van uw dochters de sim-kaart heeft geruild met uw sim-kaart..... maar laat ik er maar vanuit gaan, dat dit niet het geval is.

Wat u hier schetst is bijna niet te geloven. Het is dan zeer zeker een giga-puinhoop bij Tele 2.

Maar heeft u al contact gehad met Tele2? En wat zeggen zij c.q. hoe reageren zij?

Misschien dat u dit via een email kunt doen, dan heeft u altijd nog "bewijs", mochten zij later iets ontkennen..... (als het daar zo'n puinhoop is) en altijd goedkoper dan die dure nummers.

Tele2 mobiel - klantenservice

Gr. Hutch

hutch
door hutch - Jan 13, 2006 om 00:10
4521 Antwoorden / 29 Vragen

Kristel,

graag gedaan.... en we horen het wel hoe het afgelopen is, oke?

Gr. Hutch