esther1969
door esther1969 Jan 12, 2006 om 10:23
Computers & telefonie

Tele2

Ik ons gezin 2 volwassenen en 2 kinderen zijn er 3 mobieltjes. Mijn kinderen hebben er allebei 1 een prepaid. Daar bellen ze dus alleen mee in noodgevallen dus misschien 1of 2x per maand. Ik heb zelf een Motorola Razr met abonnement a 10 euro per maand. Alles van Tele2 Nu is het dus helemaal mis gegegaan. MHet mobieltje van mijn dochter heeft dat abonnement "gekregen" en mijn mobiel moet ik en opwaarderen en ik heb een abonnement. Plus flinke rekeningen die automatisch worden afgeschreven. Is het verstandig om alles te laten storneren? Ik heb het idee dat het bij Tele2 een ongelooflijke administratieve zooi is.

1164 14 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

wi
door wippie - Jan 12, 2006 om 10:48
260 Antwoorden / 0 Vragen
0

U zit gezien Uw vraag over TELE2 nu en Uw eerdere vragen over de SPORTSCHOOL, de VERZEKERINGEN, de GESCHILLENCOM. TWEEWIELERS en de AANRIJDING wel in een "pechperiode".

esther1969
door esther1969 - Jan 12, 2006 om 11:16
20 Antwoorden / 17 Vragen
0

Oh? Heb ik die 100.000 gewonnen euro's in de loterij helemaal niet genoemd? Dus die pech valt wel mee. Maar bedankt voor uw medeleven. Ik hoop dat er iemand is die wel een antwoord weet op mijn vraag. Groetjes van Kristel.

rooijm
door rooijm - Jan 12, 2006 om 11:22
62 Antwoorden / 6 Vragen
0

Sorry Jonjo, maar ik vind uw antwoord ook kant nog wal slaan. Kristel stelt gewoon vragen, zoals een ieder ander doet op deze vraag & beantwoord site naar mijn mening en of dat nu toevallig allemaal tegelijk komt, wie bent u dan om daar wat van te zeggen?


Als u geen passend antwoord kunt geven, geef dan liever geen reactie, want hiermee zet u alleen maar kwaad bloed.


Maaike

wi
door wippie - Jan 12, 2006 om 11:30
260 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dus er mag niet gezegd worden dat iemand een pechperiode heeft. Bepaalt U dat of is een ieder vrij om zijn mening te uiten?

wi
door wippie - Jan 12, 2006 om 11:32
260 Antwoorden / 0 Vragen
0

Trouwens het is kant nog wal RAKEN. m.vr.gr. jonjo

ijzerbroot
door ijzerbroot - Jan 12, 2006 om 11:42
460 Antwoorden / 6 Vragen
0


Beste kristel35,


Alles storneren lijkt me niet de juiste manier: de kosten die gemaakt zijn dienen betaald.


De oplossing lijkt me dat u contact op blijft nemen met tele2 totdat ze daar eea recht hebben getrokken. Zorg er tot die tijd voor dat u zeker weet welke kosten voor welk toestel zijn en wissel de sim-kaarten desnoods onderling uit. (let op: daarmee wisselt u gelijk ook van telefoonnummer)


IJzerbroot

rooijm
door rooijm - Jan 12, 2006 om 12:35
62 Antwoorden / 6 Vragen
0

Vrijheid van meningsuiting of een ander voor het hoofd stoten vind ik nogal een verschil. Er mag dan misschien best wel gezegd worden dat iemand pech heeft met bepaalde gevallen in een bepaalde periode, maar ik irriteerde mij aan uw opmerking omdat ik van mening ben dat het hatelijk bedoeld is en niet meelevend. En wellicht had ik dan wijs moeten zijn en geen reactie moeten geven, maar ik wilde u er op wijzen dat ik vind dat het niet netjes is.


Voor de foute zin, excuus, had twee zinnen in m'n hoofd en die heb ik per abuis gemixt.

esther1969
door esther1969 - Jan 12, 2006 om 20:37
20 Antwoorden / 17 Vragen
0

Hallo Maaike, bedankt hoor voor je hulp. Ik heb even gekeken naar de voorgeschiedenis van deze "heer" Jonjo. En ik geloof niet dat het zijn bedoeling was hatelijk te zijn. Ik denk eerder dat het een beetje dommigheid/onwetenheid is. Maar goed dat weet je als je op een openbare site vragen stelt. Er zitten altijd horken tussen.

esther1969
door esther1969 - Jan 12, 2006 om 20:40
20 Antwoorden / 17 Vragen
0

Beste mijnheer Jonjo, misschien heeft u mijn vraag niet helemaal begrepen maar ik vroeg of ik het betaalde geld beter kon laten storneren. Ik vroeg niet om medelijden of iets dergelijks. Dan zoek ik de site op van bv slachtofferhulp. Ook vind ik het antwoord wat u gaf vervuiling van een onderwerp en ik denk niet dat dat de bedoeling is van een site als kassa. Met vriendelijke groet, Kristel

esther1969
door esther1969 - Jan 12, 2006 om 20:42
20 Antwoorden / 17 Vragen
0

Beste mijnheer IJzerbroot. De hele grap is dat ze zelf ook niet begrijpen wat er mis is. Wel geven ze toe dat het hun fout is. Dat moest er anders ook nog eens bijkomen ; )

esther1969
door esther1969 - Jan 12, 2006 om 20:45
20 Antwoorden / 17 Vragen
0

Mijn kinderen weten alleen hoe ze hun mobiel aan en uit kunnen zetten dus sim-kaarten verwisselen dat gaat ze boven hun pet. Ik denk gewoon dat het abonnement op onverklaarbare wijze bij de verkeerde telefoon en nummer is gekomen. Ik moet het inderdaad wel even op de mail zetten. Ik heb vorige week telefonisch contact gehad met ze en ze zouden gister terugbellen. Niet gebeurd dus. Bedankt voor uw moeite om te reageren. Met vriendelijke groet, Kristel

esther1969
door esther1969 - Jan 12, 2006 om 20:46
20 Antwoorden / 17 Vragen
0

En bedankt voor de moeite om er een link bij te zetten. Ik heb er gelijk gebruik van gemaakt.

hutch
door hutch - Jan 12, 2006 om 20:46
4521 Antwoorden / 29 Vragen
0

Ik zou bijna denken dat 1 van uw dochters de sim-kaart heeft geruild met uw sim-kaart..... maar laat ik er maar vanuit gaan, dat dit niet het geval is.


Wat u hier schetst is bijna niet te geloven. Het is dan zeer zeker een giga-puinhoop bij Tele 2.


Maar heeft u al contact gehad met Tele2? En wat zeggen zij c.q. hoe reageren zij?


Misschien dat u dit via een email kunt doen, dan heeft u altijd nog "bewijs", mochten zij later iets ontkennen..... (als het daar zo'n puinhoop is) en altijd goedkoper dan die dure nummers.


Tele2 mobiel - klantenservice


Gr. Hutch

hutch
door hutch - Jan 13, 2006 om 00:10
4521 Antwoorden / 29 Vragen
0

Kristel,


graag gedaan.... en we horen het wel hoe het afgelopen is, oke?


Gr. Hutch

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer