Tele2
Ik ons gezin 2 volwassenen en 2 kinderen zijn er 3 mobieltjes. Mijn kinderen hebben er allebei 1 een prepaid. Daar bellen ze dus alleen mee in noodgevallen dus misschien 1of 2x per maand. Ik heb zelf een Motorola Razr met abonnement a 10 euro per maand. Alles van Tele2 Nu is het dus helemaal mis gegegaan. MHet mobieltje van mijn dochter heeft dat abonnement "gekregen" en mijn mobiel moet ik en opwaarderen en ik heb een abonnement. Plus flinke rekeningen die automatisch worden afgeschreven. Is het verstandig om alles te laten storneren? Ik heb het idee dat het bij Tele2 een ongelooflijke administratieve zooi is.
Oh? Heb ik die 100.000 gewonnen euro's in de loterij helemaal niet genoemd? Dus die pech valt wel mee. Maar bedankt voor uw medeleven. Ik hoop dat er iemand is die wel een antwoord weet op mijn vraag. Groetjes van Kristel.
Sorry Jonjo, maar ik vind uw antwoord ook kant nog wal slaan. Kristel stelt gewoon vragen, zoals een ieder ander doet op deze vraag & beantwoord site naar mijn mening en of dat nu toevallig allemaal tegelijk komt, wie bent u dan om daar wat van te zeggen?
Als u geen passend antwoord kunt geven, geef dan liever geen reactie, want hiermee zet u alleen maar kwaad bloed.
Maaike
Dus er mag niet gezegd worden dat iemand een pechperiode heeft. Bepaalt U dat of is een ieder vrij om zijn mening te uiten?
Beste kristel35, Alles storneren lijkt me niet de juiste manier: de kosten die gemaakt zijn dienen betaald. De oplossing lijkt me dat u contact op blijft nemen met tele2 totdat ze daar eea recht hebben getrokken. Zorg er tot die tijd voor dat u zeker weet welke kosten voor welk toestel zijn en wissel de sim-kaarten desnoods onderling uit. (let op: daarmee wisselt u gelijk ook van telefoonnummer) IJzerbroot
Vrijheid van meningsuiting of een ander voor het hoofd stoten vind ik nogal een verschil. Er mag dan misschien best wel gezegd worden dat iemand pech heeft met bepaalde gevallen in een bepaalde periode, maar ik irriteerde mij aan uw opmerking omdat ik van mening ben dat het hatelijk bedoeld is en niet meelevend. En wellicht had ik dan wijs moeten zijn en geen reactie moeten geven, maar ik wilde u er op wijzen dat ik vind dat het niet netjes is.
Voor de foute zin, excuus, had twee zinnen in m'n hoofd en die heb ik per abuis gemixt.
Hallo Maaike, bedankt hoor voor je hulp. Ik heb even gekeken naar de voorgeschiedenis van deze "heer" Jonjo. En ik geloof niet dat het zijn bedoeling was hatelijk te zijn. Ik denk eerder dat het een beetje dommigheid/onwetenheid is. Maar goed dat weet je als je op een openbare site vragen stelt. Er zitten altijd horken tussen.
Beste mijnheer Jonjo, misschien heeft u mijn vraag niet helemaal begrepen maar ik vroeg of ik het betaalde geld beter kon laten storneren. Ik vroeg niet om medelijden of iets dergelijks. Dan zoek ik de site op van bv slachtofferhulp. Ook vind ik het antwoord wat u gaf vervuiling van een onderwerp en ik denk niet dat dat de bedoeling is van een site als kassa. Met vriendelijke groet, Kristel
Beste mijnheer IJzerbroot. De hele grap is dat ze zelf ook niet begrijpen wat er mis is. Wel geven ze toe dat het hun fout is. Dat moest er anders ook nog eens bijkomen ; )
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?
Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer
Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?
Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer
AirBNB
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer