edgarelsen
door edgarelsen Nov 1, 2016 om 18:37
Computers & telefonie

TELE2

ik heb bij tele2 met me vast aansluiting
voor de rekenning ene autmatiche afschrijving geven
in juli lukt het niet en augtustus wel
en september en oktobe rweer niet
nu heb ik mail gehad om via iDEAL  te betalen
hun zeggen nu van juli en oktober zijn nog niet betaald
terwel me bewind dat gedaan heeft
en september moet nog betalen
mijn vraag is nu eigelijk hebben meer mensen
betaling problemen met tele2
groet edgar

2517 5 Rapporteer

ltmvz
door ltmvz - Nov 1, 2016 om 18:45
949 Antwoorden / 18 Vragen

Nooit problemen met Tele2.

tijger1
door tijger1 - Nov 1, 2016 om 18:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Kunt u dat niet beter opnemen met uw bewindvoerder?

getty
door getty - Nov 1, 2016 om 18:46
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Ga eens met de bewindvoerder praten, ik denk dat er bij u zelf wat in de betaling schort.

edgarelsen
door edgarelsen Nov 1, 2016 om 20:29
32 Antwoorden / 16 Vragen

Me mobiele wordt wel goed betaald en tele2 eerst ook maar sinds ik in juni een andere abonnement heb bij tele2 lopen de automatische betaling niet goed en wordt niet geschreven

getty
door getty Nov 2, 2016 om 14:44
4179 Antwoorden / 10 Vragen

maar daar is de bewindvoerder dus verantwoordelijk voor, laat die het oplossen!

eclipse
door eclipse - Nov 1, 2016 om 20:58
1561 Antwoorden / 370 Vragen

zorgen maken is in dit  geval van wsnp niet nodig, zolang U zelf  geen schulden maakt en de curator( bewindvoerder op de hoogte houdt) in de wsnp krijg  je een zitting  hoe het gaat en of  alles netjes  verloopt, als de curator  in gebreke blijft , ken de rechter een andere curator  toewijzen. stuur vooral schrifttelijk Uw  ongenoegen naar Uw  bewindvoerder. bewaar kopie, voor de rechter, ideal mag U NIET zelf   doen, daar U tijdelijk ongeschikt  bent om wat dan ook maar op financieel vlak te voeren, daar is dus de curator  voor en die moet tele 2 manen , of u moet hem schrijven contact op te nemen met tele 2, wat ik overigens  niet snap , waarom krijgt u de klacht, de curator( of  zn hulpjes lezen al Uw post , en zien dus dat er iets  niet lekker loopt) , dus mailen en gewone post voor Uw  eigen admin bij de rechtbank, zodat het geen welles nietus  wordt bij de rechtbank, maar de rechter direct de curator  aan ken spreken op diens  nalatigheid. onthou één ding  goed, blijf  schrijven met de curator, vraag of alles goed  gaat , of  er problemen zijn, bewaar alles. dan kunt  U met een gerust hart op den duur de schone lei verwerven, en de curator  krijgt een straf op zijn salaris  betreffende Uw  zaak als het door nalatigheid  van de curator komt. alle schulden die door de curator  worden veroorzaakt, zijn  niet UW verantwoording,  het enige wat U op Uw  rekening  dient  te krijgen is eetgeld, kinderbijslag, vak geld, en de curator  wijzen op eventuele afwijkingen wbt  abbo `s betalingen...heeft U al een tussenzitting  gehad ? Ik ga nu uit van wsnp hoor, ook gemeenten kunnen bewindvoeren, en oplichters, je leest vaak genoeg dat mensen ten einde raad  zijn door gedoe van hun bewindvoerder. ga er bovenop zitten , via  wsnp dus geen zorgen maken  als u zelf  alles doet wat de rechter u verzocht  heeft, minnelijke schikking   de bewindvoerder op zijn huid  zitten.. omdat hier gen rechter tussenzit  die U beschermt  via  de wet wsnp. maar dat is uit Uw  vraag niet écht  duidelijk, curator is rechter, bewindvoerder ken jan en alleman zijn, en bent u niet echt beschermt. maar betaalt  u een klein salaris aan zo `n tussenpaus...om Uw  admin te doen, naar eer en geweten..

newmikey
door newmikey Nov 1, 2016 om 21:31
830 Antwoorden / 0 Vragen

Eclipse, gebruik af en toe de ENTER toets, dat houdt het leesbaar.

eclipse
door eclipse Nov 1, 2016 om 22:06
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@ Newmikey, ik vindt het uitstekend  te lezen, als ik achter elke punt  een enter gebruik wordt het een lap tekst,
wat uiteraard
ook
niet
lekker
leest
desnoods kopieërt,Ts
de hele pagina,
plakt
hem
in
word,
en zet
zelf
even
wat
entertjes, spatie `s oid. De Essentie van een antwoord is een oplossing  aan te dragen of ideén te ventileren

in iedergeval de Ts. te helpen waar mogelijk. Uiteraard ben ik genegen aan Uw  verzoek gehoor te geven,
Het vervelende is echter dat de pagina niet altijd  met het geschrevene meeloopt, en dat zit ik voor nop te tikken.

zoals NU heb ik al 3  entertjes  gedaan en eindelijk schuift de pagina op  . gr  en fijne avond.

eclipse
door eclipse Nov 1, 2016 om 22:10
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@newmikey, Op Uw verzoek de reactie vol entertjes gedaan, het resultaat van versturen ziet U hierboven, alles wordt bijelkaar geschoven, Als U goed leest ziet U dat de pagina  de woorden "vastplakt", en daar wordt ik niet vrolijk van en de lezer ook niet. alles wat samen staat en niet zo behoort te staan doet de pagina van Kassa, niet ik.....

edgarelsen
door edgarelsen Nov 1, 2016 om 23:07
32 Antwoorden / 16 Vragen

Me andere rekening worde wel altijd goed verwerk kan ik zelf zien zo als ook gsm rekenning. Me bewind is particulier iemand. En me zal is gewoon goed. Maar tele2 kan niet inkazeren. Nu heeft als het goed is bewind alle rekkeningen betaald en overgemaakt. Maar tele2 hoord zelf af te schrijven en dat gebeurd niet en bij anndere dingen hebben ik dat niet ik kan zelf me betalingen in zien online. Dus zo doenen weet ik de rest wel keurig betaal wordt. Het enige wat me bewind heeft is me bank post en bank pas.

eclipse
door eclipse Nov 2, 2016 om 11:17
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@Edgarelsen, iig  goed om te lezen dat de rest zeer soepel loopt, de bewindvoerder, moet écht in overleg met tele 2  gaan wbt  de bataling, autoincas  of overmaken na een online  nota. U hebt  het al lastig  genoeg , om  nu nog  te gaan piekeren over tele 2, zolang er betaald  wordt hoe dan ook , geen zorgen. .. sterkte  ermee,

edgarelsen
door edgarelsen Nov 2, 2016 om 11:36
32 Antwoorden / 16 Vragen

dankje wel

ekiem
door ekiem - Nov 2, 2016 om 15:39
676 Antwoorden / 100 Vragen

Nee, nog nooit een enkel probleem gehad ( van wat voor aard dan ook ) met Tele2.

Ekiem