Tele2 bellen (via vaste lijn) en Internet
Er wordt de laatste tijd reclame gemaakt door Tele2 om te bellen en te internetten, het laatste via de kabel voor 29,95 euro p.m. Hiervoor moet mijn KPN-abonnement opgezegd worden alsmede mijn abonnement bij Kabelfoon (CAIWAY). Heeft iemand reeds ervaring met bellen en internetten via Tele2.
gr. Irma
Ik heb per 01 november het Tele 2 Digitaal Pakket ad € 49,95 per maand voor 2 Mbit ps internet en digitale Telefonie (VoiP).
Mijn ervaringen zijn zeer slecht met dit bedrijf. Betaal al meer dan 4 maanden de rekening aan Tele 2 en KPN. Het maandbedrag aan KPN is € 18,63.
Ik overweeg gerechtelijke stappen te nemen om van dit contract af te kunnen, wegens nalatigheden van deze internetprovider.
Groeten,
Hans
Het grote probleem bij deze organisatie is het overnemen van je telefoonnummer. Hier moet je kort op blijven. Na een week checken of je van de KPN af bent.Meerdere installaties gedaan. Draadloos wil het wel eens niet gelijk lukken om connectie te maken en als je gedraad wil installeren moet je dit via poort 3 doen. De klanten die ik geholpen zijn zeer tevreden. Installatie kost soms wat tijd en net zoals bij elke helpdesk moet je geluk hebben wie aan de andere kant van de lijn zit.
ik mag aannemen dat je het over tele2 compleet hebt heb het zelf sinds augustus en ben er tot nu toe tevreden maar het werkt bij sommige mensen wel en bij andere niet succes ermee
Ik ben in mei overgestapt en bij mij hebben ze het goed gedaan en alles werkt perfect. Jij moet niet je KPN abonnement opzeggen, want dat regelt Tele2 voor je en dat gaat gewoon goed. Alleen de kabelfoon moet je zelf opzeggen. Ik heb er totnutoe nog geen enkel probleem gehad en het werkt goed. Je kan alle klachten wel gaan lezen maar dan is geen een een provider goed. Over alle providers zijn er mensen die klagen en waar het aan ligt weet je niet. Ik kan het je aanraden je heb bellen en snelle internet voor een leuke prijs. Over KPN hebben nu ook genoeg mensen wat te klagen dat er niks werkt. Het blijft altijd een gok of het goed werkt naar welke provider je ook gaat.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij Eigen
Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij vereniging Eigen Huis. Ik was in de veronderstelling dat ik dit via het contactformulier van Eigen Huis deed, maar nu doet deze partij zich voor alsof zij een brief hebben geschreven voor mij, incl. kosten en aanmanning. Kent iemand deze firma? ... Lees meer
Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is
Hallo,
Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?
Wij vinden d
...
Lees meer
Berkenbosch Mode
Goedendag,
Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer