jo
door jolanda14859 Jan 7, 2006 om 21:37
Computers & telefonie

Tele2 liegt en weigert info te geven

Mag tele2 het wachtwoord en mijn gebruikersnaam geheim houden zodat ik alleen een modem van tele2 kan gebruken? Ze willen het niet geven en draaiden er aan alle kanten om heen , we zijn uren aan het bellen geweest en kregen tegenstrijdige info. Bij productinfo van tele2 staat wel dat IN PRINCIPE alleen een tele2modem gebruikt kan worden ivb unieke instellingen. Maar op geen enkel papier dat ik heb ontvangen wordt dit vermeld. Maar blijft de vraag is dit legaal? Had ik dit van te voren kunnen weten, moeten weten/ Ik heb namelijk van een vriend een wirelessmodem gekregen en heb wachtwoord en gebruikersnaam nodig om het aan te sluiten! Wie weet raad?

431 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sl
door sloper - Jan 8, 2006 om 23:10
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

kun je via de pc niet in je modem komen dan?


je modem heeft namelijk een eigen ip adres die je in het adresbalk van je browser (internet explorer) kunt invoeren....


 

sl
door sloper - Jan 8, 2006 om 23:12
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

dat ip v/h modem moet ergens op een stickertje op t modem staan


 

ra
door ranco - Feb 9, 2006 om 11:09
9 Antwoorden / 0 Vragen
0

U kunt als volgt uw instellingen in de modem wijzigen:


klik op Start -> Uitvoeren typ daarin "cmd" en druk op enter.
U krijgt een klein zwart DOSvenster voor u, typ hier in: ipconfig
U krijgt dan enkele gegevens te zien. Kijk wat er achter het woord
IP-adres staat. Vol het onderstaand lijstje:

Staat er :
10.0.0 ...... enz   dan Ipadres modem = 10.0.0.1
192.168.0...enz dan IP-adres modem = 192.168.1.1

Open uw Internetbrowser en typ uw Ipadres van uw Modem in (Zie hierboven). U komt dan in het configuratiemenu van uw modem waar u ook uw gebruikersnaam ziet staan.


 


 


 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Frank Sc
Frank Sc - Dec 28, 2023 om 18:14
Huishouden & energie

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij Eigen

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij vereniging Eigen Huis. Ik was in de veronderstelling dat ik dit via het contactformulier van Eigen Huis deed, maar nu doet deze partij zich voor alsof zij een brief hebben geschreven voor mij, incl. kosten en aanmanning. Kent iemand deze firma? ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer