ja
door james_1 Nov 11, 2005 om 13:18
Computers & telefonie

Telefonie & UPC

Wij hebben UPC Light en willen graag met telefonie . Wij bellen nu met een KPN abonnement via 1601 = 0.5 per/ min

Wij bellen ook vaak naar BV Turkije via 0900-1445 = 3 cent / min

Kun je als je via UPC belt ook 0900 nummers gebruiken?

592 5 Rapporteer

brynnar
door brynnar - Nov 11, 2005 om 13:34
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Beste James,

Ik zou niet weten waarom niet?

Brynnar

pedissekali
door pedissekali - Nov 12, 2005 om 00:02
66 Antwoorden / 14 Vragen

Beste James,

zoals brynnar al zegt, kan dat. Er veranderd vrij weinig als je met UPC
telefoneerd. Je tel.nr staat gewoon in de gids, enz, enz.

Echter als er een storing is in de kabel, zodat je geen internet meer hebt, kun je ook niet bellen om de storing door te geven.

De dect telefoon die je gratis krijgt na 30 dagen isook van prima kwaliteit.

En, wat ik zelf prettig vindt, 1 factuur voor kabel, telefoon en internet, die ook on line te zien is.

groeten van een tevreden UPC klant,

Joost

hoffie1965
door hoffie1965 - Nov 12, 2005 om 00:10
126 Antwoorden / 0 Vragen

james doe eens een zoekopdrachtje in google naar bellen via UPC, en je komt er al gauw achter dat je blij mag zijn dat je kan bellen

sn
door snoetje16 - Nov 21, 2005 om 20:45
3 Antwoorden / 1 Vragen

Als je nog graag storingsvrij wilt blijven bellen wacht dan nog minimaal een jaar met bellen via internet. De kinderziektes zijn er nog lang niet uit. de laatste tijd wordt ik regelmatig te hulp gevraagd bij mensen die niet meer storingsvrij kunnen bellen sinds ze zijn overgegaan naar voice over IP.

Voorlopig is er maar een advies terug naar KPN.

Wel kan ik opmerken dat de aansluiting bij de interne bekabeling soms miserabel is. Van stopcontact naar stopcontact, opgerolde velengsnoeren van slechte kwaliteit, een nog op de lijn aangesloten extra bel en ga zo maar door.

snoetje16

tijn1978
door tijn1978 - Jan 29, 2006 om 03:29
9 Antwoorden / 0 Vragen

je kan gewoon alle nummers blijven bellen maakt niet uit welke