ve
door verwijderd Nov 13, 2005 om 15:41
Computers & telefonie

Telefoon aansluiting

Hallo


Ik heb internet via mijn telefoonaansluiting (adsl breedband ). Nu heb ik eens van iemand begrepen dat je na een paar dagen je telefoonaansluiting kunt opzeggen en dan toch kunt blijven internetten (natuurlijk wel met doorbetaling van je abonnement).Maar ik betaal wel elke maand 10 euro alleen voor de aansluiting van de telefoonlijnijn.Mijn abonnement is daardoor wel 36euro.Alsik bij KPN telecom naar informatie vraag krijg ik iedere keer een antwoord waar ik niets van snap.Je krijg volgens mij een antwoord naar hun eigen voordeel of ze weten het zelf niet. Kunt u mij uitleggen of ik de telefoonlijn kan opzeggen en hoe/of ik dan kan blijven internetten.


Hartelijk dank        Walter


P.s.........nog niet zo bekend met internet!!!!!!

375 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

wiliewortel
door wiliewortel - Nov 13, 2005 om 17:16
14 Antwoorden / 3 Vragen
0

Beste Walter,


Als jouwn internet provider, connected by KPN is, is het niet verstandig je knp op te zeggen. Connected by kpn providers, zijn Wanadoo, KNP, Hetnet, Planet. Deze providers maken gebruik van het telefoonnetwerk van de kpn. Vandaar Connected bij kpn.


Zeg je het abb. van de kpn wel op, dan kun je niet meer internetten.

gladdeharry
door gladdeharry - Nov 13, 2005 om 17:34
463 Antwoorden / 14 Vragen
0

Hallo Walter.



Bedoel je misschien Direct ADSL van KPN?Dit wil zeggen dat je wel een
ADSL verbinding hebt via KPN maar geen telefoon.Je bent dan de
abonnementskosten van de telefoon kwijt maar het ADSL abonnement is dan
wel iets duurder.

Kijk anders even op kpn.com



Harry

ruud123456
door ruud123456 - Nov 15, 2005 om 01:23
37 Antwoorden / 4 Vragen
0

Kun je wat meer gevens geven over je abonnement?

Over het algemeen kun je je telefoonabonnement niet opzeggen, want bij
bijna iedere soort verbinding moet je toch betalen voor het laatste
stukje kabel tussen de KPN centrale en je huis. Zeg je je abonnement
bij de KPN op dan krijg je van je internetprovider waarschijnlijk een
extra rekening voor dat laatste stukje aansluiting.

Wel kan je je telefoon abo omzetten naar een goedkoper abonnement (belbudget).

ra
door ranco - Nov 18, 2005 om 20:19
9 Antwoorden / 0 Vragen
0

Zoals hierboven al iemand heeft gezegd is het zo dat bij een Direct Adsl aansluiting er de mogelijkheid bestaat om de vaste lijn op te heffen waarna het Direct Adsl abbonement automatisch wordt omgezet naar een Direct Adsl Only (Zonder telefonie) abbonement. Let wel op! Dit abbonement is wel duurder, u zult ongeveerd 5 tot 10 euro per maand besparen.


Maar dit alles is alleen mogelijk bij Direct adsl van KPN. Bij andere aanbieder die, zoals ze dat noemen, connected zijn by KPN, is dit niet mogelijk

to
door topexperts - Dec 1, 2005 om 18:22
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik denk ook dat je het beste Direct ADSL va KPN kan nemen. Wat misschien ook een optie is, is om eens te kijken wie de kabelaanbieder is. Denk hierbij aan Casema of Multikabel. Interneten via de kabel is namelijk zo slecht nog niet en veelal euro's goedkoper.  


Groeten


Topexperts

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Frank Sc
Frank Sc - Dec 28, 2023 om 18:14
Huishouden & energie

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij Eigen

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij vereniging Eigen Huis. Ik was in de veronderstelling dat ik dit via het contactformulier van Eigen Huis deed, maar nu doet deze partij zich voor alsof zij een brief hebben geschreven voor mij, incl. kosten en aanmanning. Kent iemand deze firma? ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer