eg
door egni Oct 29, 2004 om 20:19
Computers & telefonie

Telefoon hacker 2

Goedendag,


Jammer genoeg heb ik van niemand een reactie ontvangen, is er echt niemand die mij please, please, please kan helpen zie mijn eerder verstuurd bericht hieronder:


 



















Telefoon Hacker????25-10-04

 


 

 


 

775 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

gery
door gery - Oct 29, 2004 om 23:18
504 Antwoorden / 8 Vragen
0

Heb je je verhaal al gedaan bij je provider?
Wat zeggen zij?

sh
door sharkie - Nov 1, 2004 om 12:17
3 Antwoorden / 3 Vragen
0

jeetje das is idd. vervelend ik heb eens hetzelfde smsje gahd maar er niets mee gedaan!! Vraag ns aan de persoon van wie je de sms hebt gehad em echt gestuurd heeft, dan zou deze ook dezelfde problemen moeten hebben.


Groetjes en succes

rv
door rvangils - Nov 5, 2004 om 18:49
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoi,


Ook ik heb net een soortgelijke ervaring gehad, maar dan zonder dat ik daarvoor eerst een SMS'je heb beantwoord. Ineens krijg ik van allerlei kanten van vrienden en kennissen de vraag waarom ik lege SMS'jes stuur en blijkt mijn beltegoed ook op te zijn. Ik heb direct contact opgenomen met m'n provider maar vooralsnog geen reactie. Het lijkt erop alsof iemand anders toegang heeft tot mijn telefoon of in ieder geval m'n telefoonlijst. Heel vervelend en ik heb voorlopig ook geen zin om mijn beltegoed op te waarderen voordat ik weet dat dit niet nogmaals kan gebeuren.

eg
door egni - Nov 10, 2004 om 20:03
12 Antwoorden / 6 Vragen
0

Bij mij betreft het idd ook om een beltegoed kaart dus ik ben ook niet van plan om op te waarderen (voorheen deed ik dat wel eens telefonisch via de postbank maar dat zal ik al zeker niet meer doen ivm bepaalde codes ed)


Heb tevens reeds contact gezocht met mijn provider als reactie kreeg ik we zullen het uitzoeken en we laten u zo snel mogelijk iets weten, uhu! jaja....indien er iets bekend is laat ik dit wel weten blijkt nl dat er meerder dit soortgelijke probleem hebben.

rv
door rvangils - Nov 10, 2004 om 23:16
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb ondertussen bericht van mijn provider (AH Mobiel) ontvangen:


>Technisch is het onmogelijk dat er sms berichten worden verstuurd >zonder dat u dat zelf doet. Wij kunnen dan ook niet op uw verzoek >ingaan om uw schade te vergoeden.

>AH Mobiel vertrouwt erop u hiermee voldoende te hebben >geïnformeerd.


Nou, echt niet! Op een vervolgvraag van mijn kant wordt niet meer gereageerd. Maar dat het technisch onmogelijk is is flauwekul.


 

ta
door taz - Nov 17, 2004 om 17:54
6 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb het vorige stukje niet gelezen dus misschien heb ik het gemist maar als je een telefoon hebt waar os op draait (zoals ik heb bv nokia 6600) en je hebt wel eens iets gedownload om daar op te zetten dan kan het zijn dat het een "virus" is ik heb er op andere forums een hoop over gelezen van spelletjes die uitzichzelf lkkr naar 0900 nrs bellen en smsjes naar nummers zoals jamba stuurt. het enige wat je er aan kan doen is een virus scan zien te vinden (mij nog niet gelukt) of anders je hele geheugen wissen dan ben je er iig van af.


Simon

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Nick714
Nick714 - Sep 20, 2024 om 13:14
Computers & telefonie

Mag KPN spotify in rekening blijven brengen en niet opzeggen?

Destijds bij het afsluiten van mijn abonnement gratis Spotify erbij gekregen. Na verloop van tijd werd dit betaald, want het was geen onderdeel meer van het abonnement. Prima! Echter, bleek dat het abonnement er om de zoveel tijd uitlag en kwamen de reclames van een gratis abonement steeds weer voorbij. Uiteindelijk dit dus opgezegd en een direct abonnement gepakt bij spotify. Helaas bleek dat KPN ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

No
Noa44evan! - Sep 22, 2024 om 15:46
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Krijg na opzegging van ziggo abbo. nog een rekening van €78,- kosten booster. Terwijl ik deze terug heb gestuurd incl. router in toegestuurde ziggo doos. Tevens dreiging met incasso,omdat ik natuurlijk niet heb  betaald. Ziggo div. keren gemaild hierover maar geen reactie?
Verzendgegevens post nl aanwezig 
Graag Uw reactie hierover. 


              m.vr.gr. John Q. 

Lees meer