andries1956
door andries1956 Mar 5, 2013 om 18:58
Computers & telefonie

Telfoon aanbieder

Vraagje mijn mobile abonnement loopt op 1 juni af ...
ben nu bij Telfort nu zie ik veel aanbieders sim online ...
wie heeft goede ervaringen met ander aanbieders .....

263 6 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Mar 5, 2013 om 19:10
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Zoek maar eens naar providers dan kan u in elk geval zien wat voor een vlees er in de kuip zit.Gewoon ion een zoek programma zetten klachten mobile providers dan kan u al een heel stuk schiften.

sw
door swat1500 - Mar 5, 2013 om 23:32
3857 Antwoorden / 0 Vragen

Nagenoeg iedere (goedkopere) provider komt hier wel eens negatief voorbij. Het blijft dus ook een beetje geluk hebben.
Gezien de zeer negatieve berichtgeving lijkt Simpel niet zo'n hele goede keuze te zijn.

tijger1
door tijger1 - Mar 6, 2013 om 09:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@swat1500

Geldt ook voor dure providers hoor.

@andries

U kunt eens kijken op bellen.com , daar kunt u van alles vergelijken.

zoekster
door zoekster - Mar 6, 2013 om 09:51
10968 Antwoorden / 34 Vragen

Neemt niet weg dat Simpel een absolute afrader is.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Mar 6, 2013 om 19:06
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Waarvoor heb je 'n mobiel abonnement nodig? Prepaid volstaat prima, aangezien er legio andere mogelijkheden zijn om wel tegen een betaalbare prijs te communiceren.

valerius-2
door valerius-2 - Mar 6, 2013 om 19:54
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op woensdag 6 mrt 2013, 19:06]Waarvoor heb je 'n mobiel abonnement nodig? Prepaid volstaat prima, aangezien er legio andere mogelijkheden zijn om wel tegen een betaalbare prijs te communiceren.

Ja een mens wil zijn eigen keuze maken, meestal met en bepaalt doel en dat komt hier niet ter sprake. Niet zo nieuwsgierig zijn.