li
door lindykarina Jun 5, 2005 om 11:43
Computers & telefonie

TELFORT!!!!!!!!!!

Ik heb een abonnement bij Telfort. Al sinds een jaar. nou zou mijn abonnement de 25 ste mei verlopen. Ik werd al de 24 ste afgesloten. ik had nog 80 uur beltegoed...  Maar goed ik gebeld, bleek mijn nummer al niet meer te bestaan?? terwijl ze mij  te vroeg hadden afgesloten. Ik wilde eigenlijk mijn abonnement verlengen. ik de 24 ste gebeld dat ik afgesloten was en hoe dat nou zat. Ik kreeg te horen dat het 24 tot 48 uur zou duren voordat ik weer aangesloten werd...  nou niet dus: ik ben de 30ste pas weer aangesloten en heb veel hinder gehad van deze telfort actie... Ik wilde weten of er iets is wat ik hier tegen kan doen. Want ik weet niet of ik nou nog een jaar met hun in zee wil gaan op zo n manier

308 1 Rapporteer

NatureTravel
door NatureTravel - Jun 13, 2005 om 22:49
646 Antwoorden / 8 Vragen

Het is voor bedrijven als Telfort, technisch binnen 15 minuten te regelen dat u weer on-line bent met uw GSM. Administratieve rompslomp houdt dat veelal tegen. U kunt er helaas weinig aan doen, tenzij u acties wilt ondernemen als aangifte van diefstal (ivm de 80 uur beltegoed die u had open staan)

U moet echter ook de hand in eigen boezem steken. U heeft zelf op 24 mei nog 80 uur beltegoed beschikbaar, terwijl uw overeenkomst de 25e mei afloopt. U had er goed aan gedaan tijdig contact op te nemen met Telfort om tot een bepaalde overeenkomst te komen mbt de 80 uur. U had maximaal 48 uur kunnen bellen in de 2 resterende dagen, u gooide er dus zowiezo al 32 weg.

Ik vermoed dat u het ook niet goed had gevonden als Telfort u abonnement zomaar door had laten lopen.

Dam