Telfort
Ik heb tot 6 januari jl. geen problemen gehad met Telfort. Ik heb een alles-in-1 abonnement (internet, televisie, telefoon).
Op die dag is er door Telfort een omzetting van mijn glasvezel verbinding uitgevoerd waarbij een monteur ervoor gezorgd heeft dat internet en televisie binnen enkele uren in de lucht kwamen maar ....... ik heb nu al een week geen beschikking meer over mijn vaste telefoon: ik kan niet bellen of gebeld worden.
Ik heb iedere dag de Servicedesk gebeld en krijg daar te horen dat het probleem bij een andere partij is gemeld (via het systeem) en het een kwestie van afwachten is. Oftewel: problemen met vaste telefonie (via glasvezel) worden NIET adequaat opgepakt.
Niemand binnen Telfort voelt zich verantwoordelijk voor dit probleem: ik moet het doen met de melding in "het systeem".
Wat zijn jouw ervaringen met vaste telefonie via Glasvezel bij Telfort?
Een steeds meer ontevreden Telfort-klant.
Wat heeft u aan de ervaringen van anderen? Daarmee wordt uw probleem niet opgelost.
Het is verstandiger om problemen bijv. per contactfourmulier te melden i.p.v. steeds te bellen: https://www.telfort.nl/klantenservice/splitter/
Of probeer het forum eens: https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Vraag Telfort even naar de sip-gegevens, kun je met bijvoorbeeld Linphone gewoon jouw nummer gebruiken.
Hallo Hans, ik kan me indenken dat je niet tevreden bent met deze gang van zaken. Ook kan ik me voorstellen dat je je niet goed gehoord voelt als er wordt aangegeven dat er slechts 'een melding in het systeem staat' en je verder niet op de hoogte wordt gehouden van de vorderingen. Ik wil graag voor jou kijken naar de reden waarom Vast Bellen nog niet werkt en waarom het zoveel tijd met zich mee moet nemen (indien het probleem zich nu nog steeds voordoet uiteraard). Zou je in dat geval jouw postcode, huisnummer en 06-nummer kenbaar kunnen maken via een privébericht op het forum alsjeblieft? Na ontvangst ben ik jou graag verder van dienst.
Met vriendelijke groet,
Michael
Telfort webcare
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Post NL
Heb spullen besteld, die zouden via Post nl komen, alles afgesproken, dag,tijd en ook een plaats waar ze het mogen neerzetten. Nu krijg ik bericht,uw pakket komt niet. U kan een andere dag en tijd afspreken, maar dan is het zo, dat ik er weer extra voor moet betalen als ik het sneller zou willen hebben.
Is dit gebruikelijk bij Post NL????
Lees meer
Overstap voor aansluiting glasvezel, oplegging boete gerechtigd?
In juni 2022 sloot ik via de glasvezelaanbieder/aanlegger in mijn regio bij provider 1 een abonnement af voor afname internet en tv via glasvezel. Mijn huidige aansluiting is via VDSL, dus ik dacht erop vooruit te gaan. Over mijn VDSL-provider, provider 2, ben ik al jarenlang heel tevreden. Scherpe prijzen en goede service. Een abonnement afsluiten tijdens de aanleg bespaart aanlegkosten, reden wa ... Lees meer
Hoe krijg ik hinderlijke voice over weg?
Goedemorgen forumleden,
Bij het afspelen van de opgenomen programma's "the unheard tapes", uitgezonden door de EO, spreekt er een buitengewoon hinderlijke voice over mee. Niet alleen doet deze (AI?) stem zijn best om vrijwel alle klemtonen verkeerd te leggen, ook zijn er rare versprekingen zoals het uitspreken van D-Day als deedee en van zooi maakt hij 2001. Om van Franse plaatsname
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer