Ha
door Hans5905 Jan 13, 2016 om 15:54
Computers & telefonie

Telfort

Ik heb tot 6 januari jl. geen problemen gehad met Telfort. Ik heb een alles-in-1 abonnement (internet, televisie, telefoon).
Op die dag is er door Telfort een omzetting van mijn glasvezel verbinding uitgevoerd waarbij een monteur ervoor gezorgd heeft dat internet en televisie binnen enkele uren in de lucht kwamen maar ....... ik heb nu al een week geen beschikking meer over mijn vaste telefoon: ik kan niet bellen of gebeld worden.
Ik heb iedere dag de Servicedesk gebeld en krijg daar te horen dat het probleem bij een andere partij is gemeld (via het systeem) en het een kwestie van afwachten is. Oftewel: problemen met vaste telefonie (via glasvezel) worden NIET adequaat opgepakt.
Niemand binnen Telfort voelt zich verantwoordelijk voor dit probleem: ik moet het doen met de melding in "het systeem".

Wat zijn jouw ervaringen met vaste telefonie via Glasvezel bij Telfort?

Een steeds meer ontevreden Telfort-klant.

1110 4 Rapporteer

eclipse
door eclipse - Jan 13, 2016 om 16:00
1561 Antwoorden / 370 Vragen

voor ervaringen beter een andere site opzoeken, dit is een   hulp en advies  site en waarom zouden mensen ervaringen moeten gaan delen over jouw telfort ?

klik hier

aurora1
door aurora1 - Jan 13, 2016 om 19:21
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wat heeft u aan de ervaringen van anderen? Daarmee wordt uw probleem niet opgelost.
Het is verstandiger om problemen bijv. per contactfourmulier te melden i.p.v. steeds te bellen: https://www.telfort.nl/klantenservice/splitter/

Of probeer het forum eens: https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm

akkerdistel
door akkerdistel - Jan 14, 2016 om 19:55
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Vraag Telfort even naar de sip-gegevens, kun je met bijvoorbeeld Linphone gewoon jouw nummer gebruiken.

telfortwbcr
door telfortwbcr - Jan 15, 2016 om 17:08
124 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Hans, ik kan me indenken dat je niet tevreden bent met deze gang van zaken. Ook kan ik me voorstellen dat je je niet goed gehoord voelt als er wordt aangegeven dat er slechts 'een melding in het systeem staat' en je verder niet op de hoogte wordt gehouden van de vorderingen. Ik wil graag voor jou kijken naar de reden waarom Vast Bellen nog niet werkt en waarom het zoveel tijd met zich mee moet nemen (indien het probleem zich nu nog steeds voordoet uiteraard). Zou je in dat geval jouw postcode, huisnummer en 06-nummer kenbaar kunnen maken via een privébericht op het forum alsjeblieft? Na ontvangst ben ik jou graag verder van dienst.

Met vriendelijke groet,
Michael
Telfort webcare