ka
door kaatje2 Nov 12, 2003 om 17:35
Computers & telefonie

Telfort houd onnodig lang geld vast! Mag dit?

Hallo Kassa,
Mijn contract bij Telfort is sinds 16.08.03 afgelopen. Nu moest ik toch nog de abonnementskosten betalen voor die komende maand, MAAR die zou ik binnen 4 weken terug gestort krijgen! Nu, 3 (!!!!) maanden later heb ik nog steeds GEEN geld. En Telfort? Heeft lange wachttijden bij de klantenservice, belooft al 6 keer dat het binnen 1 week wordt terug gestort en tot op heden: nog niets ontvangen!
Telfort mag toch niet onnodig lang geld vast houden? Ik heb in die maand geen kosten meer gemaakt (ook geen buitenlandkosten) dus ik neem aan dat het een eitje is om terug te storten! Zelf werk ik ook bij een mobile-provider, en weet dat als de klant er zelf om belt, het met een paar dagen geregeld kan zijn. Wij geven zelfs vergoedingen ter compensatie! Kan ik dat ook van Telfort eisen. De tijd die ik er al mee bezig ben is nu 3 maanden!!!!!
Ik hoop dat jullie er wat aan kunnen doen.
Er zullen vast nog meer ex-klanten zijn die hier klachten over hebben! Nu weet ik waar Telfort zijn winst uithaald! Uit de rente die ze aan het einde van het jaar krijgen van al dat geld wat van hun ex-klanten is!

312 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sir.kiekeboe
door sir.kiekeboe - Apr 16, 2004 om 11:57
91 Antwoorden / 0 Vragen
0

Heeft u er wel eens aan gedacht om een aangetekende brief met terugmelding te sturen naar telfort?
Ik zou hier in tevens eizen dat zij een gedeelte van de gemaakte kosten, herhaalde verzoekken tot terug gave, terug betalen en dat zij over het bedrag wat zij onterecht achterhouden ook de wettelijke rente diennen te betalen.
Dit wil nog wel eens helpen.

ka
door kaatje2 - Apr 16, 2004 om 11:57
6 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ja ik denk dat ik dat ook maar ga doen, want ik wordt er nu wel heel erg moe van! Maar bedankt voor de tip!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Frank Sc
Frank Sc - Dec 28, 2023 om 18:14
Huishouden & energie

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij Eigen

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij vereniging Eigen Huis. Ik was in de veronderstelling dat ik dit via het contactformulier van Eigen Huis deed, maar nu doet deze partij zich voor alsof zij een brief hebben geschreven voor mij, incl. kosten en aanmanning. Kent iemand deze firma? ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer