dirck
door dirck Nov 1, 2009 om 04:04
Computers & telefonie

Test topic

Omdat er vanwege de nieuwe website en nu dus ook een nieuwe manier van beantwoorden mogelijk is, zie ik dat er vaak nog zogenaamde tests plaatsvinden.

Elk forum heeft tegenwoordig wel een Test topic om bijvoorbeeld Tags uit te proberen, of iets anders.
Vandaar dit topic, hier kan men zich uitleven met het testen.

Ik zou daarom zeggen:

READ

leef je uit!

1468 99 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 1, 2009 om 18:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik neem aan dat ik ook even iets mag proberen?

Nou, dat lukt dus niet: Je kunt hier geen foto's naar toe kopiëren en als je het met slepen probeert verdwijnt deze pagina en krijg je de versleepte afbeelding op een leeg blad.

Dat weten we nu dus ook weer.

ve
door verwijderd - Nov 1, 2009 om 18:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik neem aan dat ik ook even iets mag proberen?

Nou, dat lukt dus niet: Je kunt hier geen foto's naar toe kopiëren en als je het met slepen probeert verdwijnt deze pagina en krijg je de versleepte afbeelding op een leeg blad.

Dat weten we nu dus ook weer.

ve
door verwijderd - Nov 1, 2009 om 19:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

[img]http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:w033s0blC3h4YM:http://biografie.vara.nl/static/media/image/cropped/768_432/257-vara-logo-1951-1961.jpg[/img]

ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 00:58
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 00:59
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 01:00
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 01:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://biografie.vara.nl/static/media/image/croppedmarked/190_107/20090911-td64112-kassa_0.jpg

ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 01:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

[img]http://biografie.vara.nl/static/media/image/croppedmarked/190_107/20090911-td64112-kassa_0.jpg" alt="http://biografie.vara.nl/static/media/image/croppedmarked/190_107/20090911-td64112-kassa_0.jpg[/img]

ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 01:09
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 01:12
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 01:24
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 01:25
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 01:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kan hier GVD niet eens meer een afbeelding inzetten???

Wat met de oude site wél kon, kun je met de nieuwe site wel vergeten.

Hoezo meer mogelijkheden???????????????????????

ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 10:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Dirck, sinds de lancering van deze 'vernieuwde' kassa site, heb ik vandaag voor het eerst in kunnen loggen, zoals wellicht velen weten, ben ik altijd voorstander geweest van wat meer mogelijkheden (bijv. die edit mogelijkheid) ook zag ik, dat de namen 'experts' niet meer worden gebruikt, prima, echter, die verdomde score is er nog stteds, ook op de oude site had ik zo'n 1500 antwoorden gegeven, nu staan er ineens meer dan 2400! Alles wat hier gebeurd krijg je een afknapper van, op email aan de redactie, zelfs de hoofdredacteur nog wel, krijg je geen antwoord. Deze site scoort een dike 0! Waarom zo een vreemde opzet! Aan allen die dit lezen: De moed zakt in je schoenen, reageren is op deze manier niet leuk meer, daarom had ik al verzocht aan de redactie, om AL mijn data te vernietigen/verwijderen, vorige week al (29 en 30 Oktober) Als je wat hartstikke nieuw wil beginnen, dan ook echt voor iedereen , ook heb ik verzocht, om even een mailing aan de 'experts' te doen, of een onderzoek onder de eerste 100 bijvoorbeeld, hoe de opzet er uiteindelijk uit zou moeten zien. Ook op die vragen geen antwoord, Mijn voorstel was: Zet de hele score handel op 0, Laat de gebruikersnamen intact, verwijder eventueel de door jou gewenste data (bijv. een optie om je dat aan te passen, bijvoorbeeld als je eens wat verkeerd hebt geschreven/getypt,) en hou op met die verdraaide score en 'beste' van de week of wat dan ook, het bedankjes systeem is prima, daaraan kun je (ook als nieuweling) opmaken hoe of dat iemand zijn/haar gedrag hier is. Nu komt het er op neer, dan enkelen zich hier maar wat belangrijk vinden, en er zelfs de indruk op na laten, dat ze er op kikken. Deze site is zo traag als een slak, en dit systeem gaat voor geen millimeter werken, let maar op. Het genoemde 'hanengedrag' blijft zo rondhangen, en zal alleen maar toe gaan nemen. (m.i) Zet voor iedereen de teller en sterren op nul, haal dat weg, en blijf jezelf! Zelf ben ik ongeveer vanaf het begin van deze rubriek (vanaf 2004 ongeveer) meerdere malen actief geweest. Vorig jaar in December nog heibel gehad, heel veel zelfs, met de redactie, om mijn score op 0 te kunnen krijgen ,dat wil ik helemaal niet, als je naar de kroeg gaat om te biljarten, dan is scoren wel leuk, ook in welke tak van sport ook. Dit is toch immers geen sportsite! Erg veel zal ik niet meer hier aanwezig zijn, misschien op een gegeven moment ook wel nooit meer, zeker als deze site zo retetraag (sorry) reageerd, ik weet niet wie deze site in elkaar geknutseld heeft: maar mijn opmerking aan diegene is dan, je hebt duidelijk verloren, en de vara is weer een hoop geld kwijt, en als het vrijwillegerswerk is geweest: Ga leren om een wesite te maken! De testers doen hun best maar, vooral blijven testen! Op naar test nr. zoveel! Er zijn hier mensen aanwezig die zich super belangrijk vinden, nou voor mij hoeft dat niet hoor, jammer dat alles zo 'verknald' is, zonder enig overleg met mensen, die al jarenlang met alle goede bedoelingen hun stinkende best deden, om datgene gedaan te krijgen wat ze wilden, het tegenovergestelde heeft plaatsgevonden, erg, heel erg jammer, ook voor vragenstellers is dit dan tevens een achteruitgang, want je hebt ook al het e.e.a geconstateerd! Mijn naam blijft ten alle tijden natuurlijk geheel ongewijzigd, Groeten aan allen: Succes en sterkte met deze 'vernieuwing' die geheel onverwachts op je dak is komen vallen, er zijn hier ook echt super goede en heel vriendelijke en lieve mensen bezig of bezig geweest, zelfs mensen die direct opstapten, wat ik nog even in overweging houdt. Dag allen, misschien tot 'ergens' Henri

ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 10:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

even de snelheid van een reaktie testen.

ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 10:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

even de snelheid van een reaktie testen.

ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 10:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

snelheid lijkt goed.

ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 15:28
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 15:29
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 15:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

[url=http://www.telegraaf.nl/[/url] x3

ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 15:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als het goed is, moet ut dus zo: klik hier

ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 15:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

OK, duidelijk.

ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 22:01
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 22:01
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 22:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

[url=[/url]

ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 22:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

[url=[/url]
[img]http://kassa.vara.nl/templates/assets/images/btn_thumb_up.png[/img]

ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 22:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

ve
door verwijderd - Nov 3, 2009 om 20:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ach dirck, het levert in ieder geval een hóóp duimpjes op! (waar komen die toch vandaan?)
Plaatje is nu zeker geen linuxsymbool meer, maar meer het calimerogevoel??

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Nov 3, 2009 om 21:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ach edrick, zoals Calimero altijd al zei, "Zij zijn groot en ik is klein, en dat is niet eerlijk, o nee"

En dat hele puntensysteem mogen ze van mij wel direct in de prullenbak smijten, daar heb ik nog nooit wat mee gehad.

ve
door verwijderd - Nov 3, 2009 om 21:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ach edrick, zoals Calimero altijd al zei, "Zij zijn groot en ik is klein, en dat is niet eerlijk, o nee"

En dat hele puntensysteem mogen ze van mij wel direct in de prullenbak smijten, daar heb ik nog nooit wat mee gehad.

ve
door verwijderd - Nov 3, 2009 om 23:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is zeker een gelegenheid om je punten op tt voeren waar zijn jullie nu mee bezig als iedereen het gaat doen dan is het zeker een gezelschap spel en dat is nu niet de bedoeling

ve
door verwijderd - Nov 4, 2009 om 01:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

valerius schreef op dinsdag 3 nov 2009, 23:21: Dit is zeker een gelegenheid om je punten op tt voeren waar zijn jullie nu mee bezig als iedereen het gaat doen dan is het zeker een gezelschap spel en dat is nu niet de bedoeling

Beste Valerius,

Als je soms denkt dat het mij om de punten gaat, dan heb je het goed mis.
Als je mij een beetje kende, dan had je dit ook wel kunnen weten, daarom neem ik het je ook kwalijk dat je mij hiervan verdenkt.

Zoals ik hierboven ook al zei, die duimpjes en het hele puntensysteem mogen ze van mij direct in de prullenbak flikkeren.

Ik heb dit topic aangemaakt om te kunnen testen hoe je hier in hemelsnaam een afbeelding kunt plaatsen, en zoals je ziet is dit mij nog niet gelukt.

Je zegt ook: als iedereen het gaat doen dan is het zeker een gezelschap spel en dat is nu niet de bedoeling

Als ik het goed heb, dan is iedereen dit volgens mij al aan het doen, overal waar je kijkt worden duimpjes uitgedeeld.

Maar goed, je krijgt van mij ook een duimpje hoor en ik nomineer je ook voor
Dit is een topantwoord!

Groetjes, Dirck

ve
door verwijderd - Nov 4, 2009 om 10:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

dit is een test.

ve
door verwijderd - Nov 4, 2009 om 10:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

dit ook.

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 14:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

testing 1234 5

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 14:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

testing 1234 5

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 15:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Uw beoordeling kon niet worden toegevoegd. Mogelijk bent u de schrijver van het antwoord, of heeft u reeds een beoordeling gegeven

Test: Ha, Dirck! toch al één door mij toegevoegd, nu ff de volgende proberen,de 2e dan... duimpje drukken zullen we het maar noemen dan...:-) Wat een optie zeg....pffff...
Groeten, Henri (tot zo!)

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 15:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ha, Dirck ben ik weer 2x ging niet: de volgende tekst verschijnt,
Uw beoordeling kon niet worden toegevoegd. Mogelijk bent u de schrijver van het antwoord, of heeft u reeds een beoordeling gegeven
Dus echt er mee 'frauderen' is absoluut uitgesloten, maar nog vindt ik (persoonlijk) het een achterlijke optie, deze optie werkt niet echt bevordelijk, als er écht iemand van de leden 'de pik' op je heeft, dan kan hij/zij je heel wat duimpjes omlaag uit gaan delen lijkt me...het handje met de middelvinger ontbreekt er nog net aan..

Redactie: Haal die domme handjes toch eens weg, zet dan het puntensysteem om in een soort aantal 'bedankpunten' en zet het topantwoord om, zie dit dan als een 'bedankje' bijv: 'Bedankt, best bruikbare antwoord'

Groeten maar weer! Henri

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 15:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ha, Dirck ben ik weer 2x ging niet: de volgende tekst verschijnt,
Uw beoordeling kon niet worden toegevoegd. Mogelijk bent u de schrijver van het antwoord, of heeft u reeds een beoordeling gegeven
Dus echt er mee 'frauderen' is absoluut uitgesloten, maar nog vindt ik (persoonlijk) het een achterlijke optie, deze optie werkt niet echt bevordelijk, als er écht iemand van de leden 'de pik' op je heeft, dan kan hij/zij je heel wat duimpjes omlaag uit gaan delen lijkt me...het handje met de middelvinger ontbreekt er nog net aan..

Redactie: Haal die domme handjes toch eens weg, zet dan het puntensysteem om in een soort aantal 'bedankpunten' en zet het topantwoord om, zie dit dan als een 'bedankje' bijv: 'Bedankt, best bruikbare antwoord'

Groeten maar weer! Henri

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 15:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ha, Dirck ben ik weer 2x ging niet: de volgende tekst verschijnt,
Uw beoordeling kon niet worden toegevoegd. Mogelijk bent u de schrijver van het antwoord, of heeft u reeds een beoordeling gegeven
Dus echt er mee 'frauderen' is absoluut uitgesloten, maar nog vindt ik (persoonlijk) het een achterlijke optie, deze optie werkt niet echt bevordelijk, als er écht iemand van de leden 'de pik' op je heeft, dan kan hij/zij je heel wat duimpjes omlaag uit gaan delen lijkt me...het handje met de middelvinger ontbreekt er nog net aan..

Redactie: Haal die domme handjes toch eens weg, zet dan het puntensysteem om in een soort aantal 'bedankpunten' en zet het topantwoord om, zie dit dan als een 'bedankje' bijv: 'Bedankt, best bruikbare antwoord'

Groeten maar weer! Henri

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 15:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ha, Dirck ben ik weer 2x ging niet: de volgende tekst verschijnt,
Uw beoordeling kon niet worden toegevoegd. Mogelijk bent u de schrijver van het antwoord, of heeft u reeds een beoordeling gegeven
Dus echt er mee 'frauderen' is absoluut uitgesloten, maar nog vindt ik (persoonlijk) het een achterlijke optie, deze optie werkt niet echt bevordelijk, als er écht iemand van de leden 'de pik' op je heeft, dan kan hij/zij je heel wat duimpjes omlaag uit gaan delen lijkt me...het handje met de middelvinger ontbreekt er nog net aan..

Redactie: Haal die domme handjes toch eens weg, zet dan het puntensysteem om in een soort aantal 'bedankpunten' en zet het topantwoord om, zie dit dan als een 'bedankje' bijv: 'Bedankt, best bruikbare antwoord'

Groeten maar weer! Henri

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 16:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

staat dit er ook 2 keer?

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 16:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

staat dit er ook 2 keer?

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 16:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

staat dit er ook 2 keer?

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 18:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nee, het staat er drie keer!! :-)

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 18:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nee, het staat er drie keer!! :-)

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 21:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

jaboom schreef op donderdag 5 nov 2009, 16:42: staat dit er ook 2 keer?

nu wel. :-)

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 21:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

jaboom schreef op donderdag 5 nov 2009, 16:42: staat dit er ook 2 keer?

nu wel. :-)

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 21:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

kenwel2 schreef op donderdag 5 nov 2009, 21:12:
jaboom schreef op donderdag 5 nov 2009, 16:42: staat dit er ook 2 keer?

nu wel. :-)
kenwel2 schreef op donderdag 5 nov 2009, 21:12:
jaboom schreef op donderdag 5 nov 2009, 16:42: staat dit er ook 2 keer?

nu wel. :-)

Hallo Henri,

Nog niet helemaal gewend aan de nieuwe site? hahahahaha

Groetjes, Dirck

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 21:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk, in principe ben ik een makkelijk mens maar wellicht wat ouderwets, hetgeen betekend dat ook ik deze nieuwe opzet betreur.
De belangrijkste reden is dat men zijn eigen tekst niet verbeteren en/of veranderen kan.
Wat betreft die duimpjes heb ook ik mijn bedenkingen want hoewel ook ik in het verleden weleens naar die stand keek vond ik het niet nodig om die punten te "verzamelen" en vooral ook omdat ik vaak van mening was dat een "goed antwoord" vaak niet zo goed was of vaak een herhaling van wat eerder opgemerkt.
Verder word er m.i. vaak gekat.
Kortom, ik heb liever toch die oude vorm omdat deze verandering,zoals vaak in het computerwereldje een verandering nog lang geen verbetering hoeft te zijn.
Voorbeeld is het oude 'Kaartenbak', een programma' tje dat al in Windows 1.1. bestond en dat in zijn eenvoud nog steeds voor simpele administraties professionele (duurbetaalde) programma's kan verslaan.

Tenslotte mis ik nu dat een vraagsteller niet in contact kan treden met een kennelijk zeer ervaren beantwoorder.

Samenvattend, een groot gemis van een correctiemogelijkheid van eigen tekst.
De onzin van "het beste antwoord", vooral nu door die duimpjes.
En het gemis van een contactmogelijkheid tussen vraagsteller en beste kennelijk deskundige) beantwoorder wat dus wel mogelijk was in het oude "profiel".

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Nov 6, 2009 om 16:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

test: link op 2 manieren,welke werkt het best? Van de één? (e)

postbus 51

Of de ander? (f)

klik hier

Duimpje komt eraan als 't werkt. Wat ben ik aan het goochelen geweest, was op de vorige Kassa versie een eitje. Probleem is: heb al mijn linken in een 'Kassa map' en al verkort! Mocht het nu lukken? Thank you so much! :)

ve
door verwijderd - Nov 6, 2009 om 16:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

test: link op 2 manieren,welke werkt het best? Van de één? (e)

postbus 51

Of de ander? (f)

klik hier

Duimpje komt eraan als 't werkt. Wat ben ik aan het goochelen geweest, was op de vorige Kassa versie een eitje. Probleem is: heb al mijn linken in een 'Kassa map' en al verkort! Mocht het nu lukken? Thank you so much! :)

ve
door verwijderd - Nov 6, 2009 om 16:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Kiran,
Het is je nu dus toch gelukt. Prima! Ze werken alle twee! Zie geen verschil.
Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Nov 6, 2009 om 17:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook hallo Edrick3

Heb aardig zitten klooien. Al die linken die ik verkort heb staan kunnen nu weg. Werken niet meer. Er is weer een dagje Administratie te doen! Maar gaat wel goed komen. Nogmaals Bedankt voor je hulp.

ve
door verwijderd - Nov 6, 2009 om 18:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Even testen met Write Area
kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/

Zal wel niet goed gaan, denk ik.

ve
door verwijderd - Nov 6, 2009 om 18:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

werkt dus niet

ve
door verwijderd - Nov 6, 2009 om 21:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is vet
Dit is cursief
Dit is vet én cursief!
En dit knippert!
Streepje

Dit is vet
Dit is cursief
Dit is vet én cursief!
[blink]En dit knippert![/blink]
[del]Streepje[/del]

ve
door verwijderd - Nov 7, 2009 om 10:55
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Nov 7, 2009 om 10:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

>>>>>>>>>>>>

ve
door verwijderd - Nov 7, 2009 om 10:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Linkerpijltje werkt dus niet???

ve
door verwijderd - Nov 7, 2009 om 12:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

>
Hoezo niet?

ve
door verwijderd - Nov 7, 2009 om 12:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoezo niet? Valt blijkbaar onder de afbeelding. Raar!

kijken of het een paar regels lager wél lukt.

ve
door verwijderd - Nov 7, 2009 om 12:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nee, is blijkbaar nog niet laag genoeg:

> (dit is regel 7)

ve
door verwijderd - Nov 7, 2009 om 12:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou, raar zeg, 7 pijltjes links + 7 pijltjes rechts en ik zie er maar één.
Je hebt ze natuurlijk niet zoveel nodig, maar toch (het aangeven van dubbelpost is op deze site zo onderhand een hopeloze zaak geworden ;-))
toch eens even een hele regel links + een hele regel rechts:

Eens kijken wat er nu verschijnt.

ve
door verwijderd - Nov 7, 2009 om 12:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vreemd, nou verschijnt er geen één. Zou het iets te maken hebben met de vlakverdeling/-indeling van het antwoordveld (waarin dit getypte antwoord verschijnt)?
............................................

ve
door verwijderd - Nov 7, 2009 om 12:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft waarschijnlijk te maken met HTML code.
Dan begin je ook altijd met het linkerpijltje.
Ik denk dat ze dit daarom geblokkeerd hebben, maar daarom moet het toch wel mogelijk zijn om hier dat pijltje neer te kunnen zetten?

Volgens mij zijn er nog meer tekens die je niet kunt gebruiken, ik meende dat het linkerhaakje het ook niet deed.
Even proberen: ]]][[[
[[[[[[[[[[]]]]]]]]]]]] [Groet, Dirck]

ve
door verwijderd - Nov 7, 2009 om 12:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vreemd, nu werken ze wel.

En met Ctrl + C tussen de haakjes dan, [Ctrl] + [C]

ve
door verwijderd - Nov 7, 2009 om 12:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Of waren het soms deze haakjes ( )
(Ctrl) + (C)

ve
door verwijderd - Nov 7, 2009 om 15:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

dirck schreef op zaterdag 7 nov 2009, 10:55: >>>>>>>>>>>>

Nog eens kijken of ik nu wel (weer) rechterpijltjes krijg. >>>>> (5x)
en links

ve
door verwijderd - Nov 7, 2009 om 15:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hè, nádat je de linkerpijltje(s) gebruikt valt de rest van het bericht weg!!!

~! @ # $ % ^& * ( ) _ + > ? | `; ': "[ ] { } , . / \ ` ' (toch handig als je een krachtterm wilt gebruiken!)

ve
door verwijderd - Nov 8, 2009 om 16:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Testje
Kassa
[ url=http://kassa.vara.nl]Kassa[/url]
[ url=http://kassa.vara.nl]Kassa[/url ]

ve
door verwijderd - Nov 8, 2009 om 17:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

[img src="http://kassa.vara.nl/templates/assets/images/logo_kassa.png"[/img]
[img]http://kassa.vara.nl/templates/assets/images/logo_kassa.png[/img]
[img src=http://kassa.vara.nl/templates/assets/images/logo_kassa.png[/img]

ve
door verwijderd - Nov 8, 2009 om 17:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

img alt="kassa" src="http://kassa.vara.nl/templates/assets/images/logo_kassa.png"
img alt=kassa src=http://kassa.vara.nl/templates/assets/images/logo_kassa.png

ve
door verwijderd - Nov 8, 2009 om 17:28
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Nov 8, 2009 om 17:28
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Nov 8, 2009 om 17:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

[url=http://kassa.vara.nl/templates/assets/images/logo_kassa.png[/url]

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 13:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Even de link van dirck proberen:
=10]link
Ben benieuwd....

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 13:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nee, inderdaad hetzelfde als bij dirck, maar hij werkt wel (?)... je komt op de pagina recente vragen (blz.1)
waarom er =10] voor de link komt te staan??

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 13:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

[url=http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/recent/?vHash=c749c73j&tx_varakassavraagenbeantwoord[offset]=10]http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/recent/?vHash=c749c73j&tx_varakassavraagenbeantwoord[offset]=10[/url]

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 13:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nee, er komt weer =10] voor te staan. RAAR!! Heeft de redactie weer wat te puzzelen.

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 13:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op maandag 9 nov 2009, 13:41: je komt op de pagina recente vragen (blz.1)

Lukt niet echt hè om rechtstreeks op blz.2 te komen.

ve
door verwijderd - Nov 10, 2009 om 21:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is iedereen nu uit getest ik bedoel moet deze dan niet worden afgesloten.

ve
door verwijderd - Nov 11, 2009 om 01:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

valerius schreef op dinsdag 10 nov 2009, 21:37: Is iedereen nu uit getest ik bedoel moet deze dan niet worden afgesloten.

Nergens niet om Valerius, maar sinds wanneer bepaal jij of er een topic gesloten moet worden? Dit beslist nog altijd de Redactie!
En als ze dit topic willen sluiten, dan doen ze dat maar. Maakt mij niks uit hoor.

Ik heb gehoord dat ze er ook een nieuw item bij willen plaatsen, namelijk: Topscorer van de week.

Je hebt vandaag trouwens ook 2 vragen vergeten te beantwoorden. (is er waarschijnlijk tussendoor geglipt)

Maar wees gerust hoor, mij zul je niet zo vaak meer tegenkomen hier.

Gegroet, Dirck

ve
door verwijderd - Nov 11, 2009 om 21:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kan iermand mij vertellen hoe je een gedeelte van een tekst quote?

ve
door verwijderd - Nov 11, 2009 om 22:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

@katelyn,
Na het 'quote deze reactie' het gedeelte dat je NIET nodig vindt weghalen.
Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Nov 12, 2009 om 10:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beetje bewerkelijk (in dit kleine venster) als je twee zinnen, die halverwege een lap tekst staan, wilt citeren. Dan hou ik het toch maar bij kopiëren en plakken.

Dank voor het antwoord edrick.

ve
door verwijderd - Nov 12, 2009 om 13:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

@katelyn
Dit is ook een wat rare functie (vind ik); je zou een quote niet moeten kunnen veranderen (want dan is het GEEN quote meer. Nu kun je in de zgn quote de tekst wel veranderen en aanpassen. Dit zouden ze moeten VERANDEREN (gelezen redactie???). Of: in een bericht een gedeelte 'blauw' kunnen maken en dit dan kunnen quoten.
Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Nov 12, 2009 om 14:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tekst selecteren en quoten lukt inderdaad niet; heb ik gisteren geprobeerd, vandaar mijn vraag. =)

ve
door verwijderd - Nov 12, 2009 om 14:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Edrick3 schreef op donderdag 32 nov 2019, 12:85: je zou een quote niet moeten kunnen veranderen

De quote functie werkt inderdaad nog niet helemaal goed, als ik bijvoorbeeld edrick3 wil quoten, dan krijg ik een foutmelding te zien.
Wat ik dan doe is dit: ik druk bij een ander op de quote toets en verander de naam in die van edrick3 + de tijd en de tekst verander ik vervolgens dan ook nog.
Ik geef toe, je bent op die manier wel eventjes bezig, maar je krijgt dan wel een juiste quote te zien.

En zoals je in de quote kunt zien kun je maar van alles veranderen, dit zou niet mogen!

Groet, Dirck

ve
door verwijderd - Jan 22, 2010 om 18:43
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Jan 22, 2010 om 18:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

dirck schreef op donderdag 12 nov 2009, 14:32:
Edrick3 schreef op donderdag 32 nov 2019, 12:85: je zou een quote niet moeten kunnen veranderen

De quote functie werkt inderdaad nog niet helemaal goed, als ik bijvoorbeeld edrick3 wil quoten, dan krijg ik een foutmelding te zien.
Wat ik dan doe is dit: ik druk bij een ander op de quote toets en verander de naam in die van edrick3 + de tijd en de tekst verander ik vervolgens dan ook nog.
Ik geef toe, je bent op die manier wel eventjes bezig, maar je krijgt dan wel een juiste quote te zien.

En zoals je in de quote kunt zien kun je maar van alles veranderen, dit zou niet mogen!
ok.Ik heb op quote gedrukt en er komt je hele reactie hierop. Dit is zeker nooit en te nimmer de bedoeling hoop ik???
m.v.g. Robert

Groet, Dirck

ve
door verwijderd - Jan 22, 2010 om 18:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

lelyonnais schreef op vrijdag 22 jan 2010, 18:48:
dirck schreef op donderdag 12 nov 2009, 14:32:
Edrick3 schreef op donderdag 32 nov 2019, 12:85: je zou een quote niet moeten kunnen veranderen

De quote functie werkt!@#$%^& als ik bijvoorbeeld edrick3 wil quoten, dan krijg ik een foutmelding te zien.
Wat ik dan doe is dit: ik druk bij een ander op de quote toets en verander de naam in die van edrick3 + de tijd en de tekst verander ik vervolgens dan ook nog.
Ik geef toe, je bent op die manier wel eventjes bezig, maar je krijgt dan wel een juiste quote te zien.

En zoals je in de quote kunt zien kun je maar van alles veranderen, dit zou niet mogen!
ok.Ik heb op quote gedrukt en er komt je hele reactie hierop. Dit is zeker nooit en te nimmer de bedoeling hoop ik???
m.v.g. Robert

Groet, Dirck

ve
door verwijderd - Jan 22, 2010 om 18:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Aan iedereen: OPLETTEN! Men kan alle reactie van iedereen moedwillig of kwaadwillig veranderen als men op de quote toets drukt!

DIT MAG EN KAN NIET GEBEUREN! Vara/kassa wordt op deze manier een zooitje!

m.v.g. Robert

ve
door verwijderd - Jan 22, 2010 om 19:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Robert: ik zie het probleem niet. Er zijn zoveel sites waar je de quote kan veranderen. Ik zelf vind het juist handig, want soms wil ik alleen reageren op een bepaalde zinsnede van een reactie en dan haal ik de rest weg.

ve
door verwijderd - Jan 22, 2010 om 20:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Birdies,

ik heb om 18,48 het topic van Dirk ff "bewerkt" met @#$%^^& vet gedrukt
Mijn inzicht is dat beschreven berichten niet mogen veranderd worden!

Een quote is voor mij het hele bericht tekstueel overnemen, zonder mogelijkheid iets te kunnen veranderen.
Men kan een deel " kopieeren" en vervolgens plakken en zodanig veranderen naar eigen zin, maar dan is het duidelijk de signatuur van de schrijver/respondent.

m.v.g. Robert

ve
door verwijderd - Jan 22, 2010 om 21:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

@lelyonnais:

Op alle fora waar ik kom (en waar een quote functie is) kun je de quote aanpassen. Zoals birdies al aangeeft, erg handig als je niet het hele verhaal wil hebben, maar alleen op een deel ervan wil reageren.
Er is dus helemaal niets vreemds aan. (jij kent blijkbaar maar weinig fora?)

Het is dus niets méér dan een 'fatsoensregel' om die quote functie te gebruiken waar hij voor bedoeld is en niet te misbruiken. Als je misbruik constateert, kun je de redactie waarschuwen en zal de betreffende persoon er op worden aangesproken.

Ergo, de quote functie kan gewoon blijven zoals die is.

Freya

ve
door verwijderd - Jan 22, 2010 om 21:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

@freya

op vele fora's (die ik gebruik) zijn er sommige waar men niks kan veranderen. Het is voor mij puur een kwestie van bescherming en ev. misbruik.
Ik voeg mij bij jullie standpunten en zal niet verder mopperen! ;-))

m.v.g. Robert