mm
door mmvdb Jun 22, 2009 om 22:57
Computers & telefonie

Time slot op vista

voor de kinderen draait "time slot" op de pc's om ze beperkte toegang te geven op internet en op de pc. dit programma werkt niet op vista. kent iemand een vergelijkbaar programma vor vista.

1915 9 Rapporteer

birdies
door birdies - Jun 22, 2009 om 23:15
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Weet niet of er meerdere versies zijn van Timeslot, maar deze versie http://www.computertotaal.nl/web/Artikelpaginas/Download-artikel/TimeSlot-1.1-kinderslot-op-de-pc.htm

moet ook werken op Vista.

mm
door mmvdb - Jun 22, 2009 om 23:16
2 Antwoorden / 1 Vragen

Website geeft aan dat het niet op vista werkt en hier werkt het ookniet op de vista

birdies
door birdies - Jun 22, 2009 om 23:26
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Dan staat het dus verkeerd in het artikel, want daar staat wel Vista bij. Vervelend foutje.

Lees nog wel dit op die site: Vista heeft wel zelf een (beperkte) tijdklok-module binnen de eigen ouderlijke controle-opties.
http://www.dcc-shark.nl/publicaties.html

mm
door mmvdb - Jun 23, 2009 om 09:37
2 Antwoorden / 1 Vragen

Helaas geeft dit verre van de mogelijkheden van time slot.

hiermee kan je alleen een tijds spanne geven waarin de pc gebruikt mag worden. het voordeel van time slot is dat je een simpelere beperking kan geven van bijv. 30 minuten internet of alg computergebruik.

bedankt

birdies
door birdies - Jun 23, 2009 om 09:48
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Heb je de uitleg over het programma van ddc-shark wel goed bekeken? Daar zit nl. ook een tijdslot op:

http://www.dcc-shark.nl/ouderlijke-toegangscontrole-vise.html

w123
door w123 - Jun 23, 2009 om 12:14
20 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo.

Als je zoekt naar TIME LOCK zul je het vinden.

Er is een download beschikbaar, met een trail-periode van 30 dagen.

m.v.g.

edwardus
door edwardus - Jun 23, 2009 om 22:15
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Een veel gebruikt programma om computergebruik in te perken is k9 webprotection. Verder kunnen sommige routers de toegang regelen tussen bepaalde tijden. Dat hangt af van welk type je hebt.

wi
door wirootje - Jun 24, 2009 om 13:04
5 Antwoorden / 0 Vragen

Vorige maand nog timeslot op de vista pc geinstalleerd. Werkt prima!!!  Gedownload via:

http://www.mijnkindonline.nl/timeslot_software.html

Ik zie nu ook dat op deze pagina staat dat Time Slot niet werkt met vista, echter bij mij werkt met wel. Negeren dus deze opmerking.

ba
door bakkersts - Jun 25, 2009 om 08:18
2 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk eens op KPN.com en zoek dan naar 'My Bee' dat is een beveiligde omgeving met alleen toegang tot goedgekeurde kindersites die je zelf naar de leeftijd van je kind kan veranderen en ook zelf sites kan goedkeuren waar jij van vind dat je kind er toegang toe mag krijgen. ook zit hier een ingebouwd kinderslot in voor andere browser functies. het is gratis!!!!!!!!