ja
door janmelle83 Feb 5, 2011 om 11:04
Computers & telefonie

Tmobile

Ik heb vorig jaar een abonnement afgesloten bij tmobile via smartphonestunts.nl,
Bij hen heb ik een abonnement afgesloten voor 1 jaar maar bij t mobile sta ik in de computer als een 2 jarige abonnee.
Heb hen hier al meerdere malen over gebeld en word naar mijn gevoel aan het lijntje gehouden.
Ik sta toch gewoon in mijn recht en zodoende moeten ze dit toch gewoon aanpassen.

479 4 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Feb 5, 2011 om 11:27
11614 Antwoorden / 51 Vragen

Je hebt een contract ondertekend bij het afsluiten van het abo. Als het goed is, heb je daar een kopie van gekregen. En daar kan je op zien waarvoor en voor hoelang je getekend hebt. Vraag anders een kopie contract op. Lees het en weet het. En of je in je recht staat, zal dan blijken. Overigens, een 2 jarig contract is vrij algemeen. Groet, MG.

edwardus
door edwardus - Feb 5, 2011 om 13:37
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Ook 1-jarige contracten zijn vrij algemeen. Om de originele bestelling te controleren is een goede suggestie. Mocht het inderdaad zo zijn dat je een 1-jarig contract op de bestelbon hebt staan, dan heeft de verkoper, in dit geval smartphonestunts.nl, de schone taak om dit voor jou in orde te maken. Als het zo is dat je redelijkerwijs had mogen aannemen dat het een 2-jarig contract had moeten zijn (bijv. omdat alle andere tussenpersonen dat type toestel met dezelfde bijbetaling uitsluitend met een 2-jarig contract aanbieden) dan is er sprake van een kennelijke fout en ben je gehouden aan dat 2-jarige contract.
Als het daarentegen wel vaker aangeboden wordt voor dezelfde prijs met een 1-jarig contract, dan sta je sterk. Kortom: je moet sowieso bij smartphonestunts.nl zijn en niet bij T-Mobile.

t-mobilewebcare
door t-mobilewebcare - Feb 5, 2011 om 14:38
95 Antwoorden / 0 Vragen

Beste janmelle83,

Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via webcare@t-mobile.nl, zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06-nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp graag 't.a.v. Cindy' vermelden.

Met vriendelijke groet,

Cindy
T-Mobile Webcare

fo
door forza19 - Feb 5, 2011 om 19:13
19 Antwoorden / 2 Vragen

Ik sluit me aan bij Mahadma, kijk wat op je contract staat.
Als er inderdaad 1 jaar staat heb je een punt, staat er 2 jaar dan sta je inderdaad niet in je recht, je hebt er zelf voor getekend.
Succes!