ja
door janmelle83 Feb 5, 2011 om 11:04
Computers & telefonie

Tmobile

Ik heb vorig jaar een abonnement afgesloten bij tmobile via smartphonestunts.nl,
Bij hen heb ik een abonnement afgesloten voor 1 jaar maar bij t mobile sta ik in de computer als een 2 jarige abonnee.
Heb hen hier al meerdere malen over gebeld en word naar mijn gevoel aan het lijntje gehouden.
Ik sta toch gewoon in mijn recht en zodoende moeten ze dit toch gewoon aanpassen.

479 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mahadma
door mahadma - Feb 5, 2011 om 11:27
11614 Antwoorden / 51 Vragen
0

Je hebt een contract ondertekend bij het afsluiten van het abo. Als het goed is, heb je daar een kopie van gekregen. En daar kan je op zien waarvoor en voor hoelang je getekend hebt. Vraag anders een kopie contract op. Lees het en weet het. En of je in je recht staat, zal dan blijken. Overigens, een 2 jarig contract is vrij algemeen. Groet, MG.

edwardus
door edwardus - Feb 5, 2011 om 13:37
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Ook 1-jarige contracten zijn vrij algemeen. Om de originele bestelling te controleren is een goede suggestie. Mocht het inderdaad zo zijn dat je een 1-jarig contract op de bestelbon hebt staan, dan heeft de verkoper, in dit geval smartphonestunts.nl, de schone taak om dit voor jou in orde te maken. Als het zo is dat je redelijkerwijs had mogen aannemen dat het een 2-jarig contract had moeten zijn (bijv. omdat alle andere tussenpersonen dat type toestel met dezelfde bijbetaling uitsluitend met een 2-jarig contract aanbieden) dan is er sprake van een kennelijke fout en ben je gehouden aan dat 2-jarige contract.
Als het daarentegen wel vaker aangeboden wordt voor dezelfde prijs met een 1-jarig contract, dan sta je sterk. Kortom: je moet sowieso bij smartphonestunts.nl zijn en niet bij T-Mobile.

t-mobilewebcare
door t-mobilewebcare - Feb 5, 2011 om 14:38
95 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste janmelle83,

Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via webcare@t-mobile.nl, zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06-nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp graag 't.a.v. Cindy' vermelden.

Met vriendelijke groet,

Cindy
T-Mobile Webcare

fo
door forza19 - Feb 5, 2011 om 19:13
19 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ik sluit me aan bij Mahadma, kijk wat op je contract staat.
Als er inderdaad 1 jaar staat heb je een punt, staat er 2 jaar dan sta je inderdaad niet in je recht, je hebt er zelf voor getekend.
Succes!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jo
joskaa - Jun 11, 2024 om 14:15
Auto & vervoer

Scootmobiel heeft kuren

Tijdens het rijden stopt de scootmobiel er spontaan mee. Het scherm blijft aanstaan maar je kunt niet voor of achteruit (afgelopen zondag 8x gebeurd) Scootmobiel uitzetten, sleutel eruit, sleutel erin, aanzetten is de enige optie die je dan hebt, daana rijd ie weer. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn. Heb er een half jaar geleden een nieuwe accu in laten zetten dus dat kan het probleem niet ... Lees meer

Bi
Biasp - Jun 20, 2024 om 10:41
Elektronica & tv
Tv kan bij plaatselijke ondernemer niet retourneren

Tv kan bij plaatselijke ondernemer niet retourneren

Wel als deze online bij hun gekocht zou zijn.
Er bestaat toch een herroepingsrecht.
Ik zou gewoon deze tweede TV a € 1199, ook moeten kunnen retourneren bij de plaatselijke ondernemer. nadat ik heb gezien dat wij blijkbaar wel een heel oud showmodel hebben gekocht. En het geld terug moeten kunnen krijgen. Lees meer

M
M Bourgondien - Jun 21, 2024 om 11:57
Auto & vervoer

Scootmobiel ellende

21-06-2024   Goede morgen   Wij mijn man en ik rijden beide een scootmobiel vanuit de gemeente Heiloo WMO op zich zijn wij er blij mee dat die mogelijkheid bestaat .   Ik rijd al 26 jaar en mijn man 11 jaar   in het verleden bij Hulpmiddelencentrum ook het een en ander meegemaakt 3x een wiel verloren onder het rijden (3 wieler) en dat de scootmobiel of bij het sturen naar links of naa ... Lees meer