ha
door hansa194 Feb 15, 2013 om 13:32
Computers & telefonie

Traag openen van links

Sinds enige tijd openen de links zich ontzettend
traag (Desktop) en ook het openen van de (Chrome)
browser is wel eens sneller gegaan.
Ik weet dat het vele ooraken kan hebben maar toch
lees ik graag jullie reacties/oplossingen.

Met vriendelijke groet, hansa194

1503 11 Rapporteer

lekkerisdat
door lekkerisdat - Feb 15, 2013 om 13:50
4299 Antwoorden / 5 Vragen

En wij lezen graag meer info, zodat het mogelijk is om 'n zinnig antwoord te geven ;-)

ha
door hansa194 - Feb 15, 2013 om 14:00
29 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op vrijdag 15 feb 2013, 13:50]En wij lezen graag meer info, zodat het mogelijk is om 'n zinnig antwoord te geven ;-)

Ja ik weet dat het summiere info betreft maar omdat ik niet zo'n bikkel
ben in het PC gebeuren, verneem ik graag wat voor aanvullende info nodig
is om enige hulp in deze te krijgen !

edrick3
door edrick3 - Feb 15, 2013 om 14:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo hansa194,

Traag openen van links kan ook door de desbetreffende sites komen.
Als dit steeds gebeurt bij alle sites ligt het waarschijnlijk aan je computer.
Schoon je compu eens op met bv. CCleaner.. Klik rechts bovenaan.

Met vr.gr.

aurora1
door aurora1 - Feb 15, 2013 om 14:36
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Probeer anders eens of het met IE ook langzaam gaat om te zien of het aan Chrome ligt.

vr.gr.

freya
door freya - Feb 15, 2013 om 14:41
10999 Antwoorden / 1 Vragen

En als het om 'links' gaat die naar de Kassa-website verwijzen (nieuwsbrieven en/of e-mailnotificaties naar topics), dan doe je er helemaal niets aan.....
De Kassa-website is onder alle omstandigheden behoorlijk traag met het tonen van webpagina's.....

Freya

edrick3
door edrick3 - Feb 15, 2013 om 14:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@hansa194,

Of probeer Firefox eens.

NatureTravel
door NatureTravel - Feb 15, 2013 om 14:50
646 Antwoorden / 8 Vragen

Een probleem dat veel komt, is vervuiling van de caches (buffers) en de HD van de computer. Het is daarom verstandig om met regelmaat onderhoud uit te voeren op de computer, door daarvoor de al aanwezige en eventueel extra software te gebruiken.

Het hier eerder genoemde CCleaner is een perfecte tool om de caches en dergelijke op te ruimen, en in Windows zitten diverse hulp-tools om de harddisk/schijf op te ruimen, zoals de schijfcontrole en de schijf defragmentatie.

Op seniorweb.nl staat de nodige informatie over het opschonen van uw een computer, wellicht dat u daar iets kunt vinden. Zie: http://www.seniorweb.nl/onderwerp/76546/pc-opschonen/

ekiem
door ekiem - Feb 15, 2013 om 16:17
681 Antwoorden / 101 Vragen

Dat antwoord van Edrick3 moet je eens proberen . Ik gebruik mijn CCleaner zo eens per maand en daarnaast haal ik regelmatig alle overtollig spul van de pc.
Door het opschonen komt er meer ruimte vrij en loopt alles net wat sneller.

Of de prullenbak eens leeghalen.

ha
door hansa194 - Feb 15, 2013 om 19:10
29 Antwoorden / 3 Vragen

edrick3@ Ik heb je raad opgevolgd en met CCleaner mijn PC op geschoond
waarna het probleem zich heeft opgelost. Dank voor je raadgeving, zo ook
een ieder bedankt voor het aandragen van aanvullende oplossingen !!

Met vriendelijke groet,

Hansa194

edrick3
door edrick3 - Feb 15, 2013 om 20:06
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@hansa194,

Mooi dat alles weer beter gaat.
Bedankt voor het terugmelden.

Goed weekend.

ha
door hansa194 - Feb 15, 2013 om 20:34
29 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 15 feb 2013, 20:06]@hansa194,

Mooi dat alles weer beter gaat.
Bedankt voor het terugmelden.

Goed weekend.

Dank je wel edrick3, jij ook een goed weekend gewenst !

Met vriendelijke groet,
Hansa194