fredstaf
door fredstaf Jan 19, 2008 om 16:02
Computers & telefonie

Tv beelden op HP Computers

Ik heb de Hp Computer (7780)met een TV modem er in maar de tv beelden zijn slecht ,hij is al vele malen terug geweest naar HP ,wie heeft hier ook last van?men zegt dat ze er niets aan kunnen doen,maar daar heb ik toch niet voor betaald

384 3 Rapporteer

door 4711 - Jan 19, 2008 om 16:12
885 Antwoorden / 2 Vragen

Als ik een DVD bak en op de 50 Hrz tv laat zien, leuk,  op de 100Hrz is het al minder en op de laptop een ramp, je ziet dichtbij alle slechte van deze opname, op Sateliet of digitaal via kabel is het beter dan normale kabel...
Digitenne is beter dan een normale kabel.....
Dus niet Uw Computer maar TV signaal is te slecht...

Een USB stick met Digitenne zou NL 123 + regio vele malen beter moeten weergeven.

freya
door freya - Jan 19, 2008 om 22:27
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo fredstaf,

Niet alleen de kwaliteit van de TV-kaart is belangrijk, ook de software die je gebruikt voor het bekijken van de TV zenders is van belang. Heb zelf een Medion TV-kaart 7134 en gebruikte voorheen PowerCinema om de TV zenders te bekijken. Was echter niet tevreden over dat programma en ben overgestapt naar ChrisTV. Echt een heel goed programma met veel betere afstemmogelijkheid. Zie onderstaande link.

ChrisTV

Controleer op die website wel eerst via 'supported devices' of jouw TV-kaart wel wordt ondersteund. Vervolgens kun je dan een Lite, Standard of Professional versie downloaden. Alléén de Lite versie is geheel gratis.

m.vr.gr. Freya

fredstaf
door fredstaf - Jan 19, 2008 om 22:34
11 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo dank voor jullie reactie

Ik draai op Vista en de Computer is compleet gekocht met kaart en alles moet opelkaar  zijn afgestempt, Vista heeft een media centrum en je kunt daar niets aan veranderen,de technicie van Hp geven mij gelijk,dat het slecht is ,ik moest namelijk foto`s opsturen van de beelden,maar mijn vraag was hebben jullie meer van deze klachten gehoord. alvast bedankt Fred