terryslach
door terryslach Dec 10, 2011 om 12:04
Computers & telefonie

Tv gewonnen bij UPC

Goed nieuws en van harte gefeliciteerd! Onlangs heeft u meegedaan in de online UPC-actie “Wanneer stapt u over?”. Wij kunnen u meedelen dat u de winnaar bent van onze prijs!

1 3D LCD-tv van Sony (Sony KDL-37EX720).

Kunt u aub bevestigen of onderstaande gegeven juist zijn, dan zorgen wij voor een zo snel mogelijke levering.
Met vriendelijke groet,
Jeroen Swart

is mooi je denk een mooie prijs bij upc te hebben gewonnen daarna hoor je niets meer ja dat ze op zaterdag ochtend 10 december je TV komen brengen maar welk jaartal weet ik niet niemand gezien dus mensen laat je niet door UPC in de maling nemen en neem geen contract daar je wordt belazerd

5338 55 Rapporteer

jpm
door jpm - Dec 10, 2011 om 12:13
820 Antwoorden / 28 Vragen

De ochtend is net voorbij, misschien komt de tv nog?

erik9472
door erik9472 - Dec 10, 2011 om 12:21
50 Antwoorden / 1 Vragen

Heb je meegedaan met de aktie? Ben je overgestapt naar UPC? Heb je een andere abonnementsvorm gekozen bij UPC?

tenormin
door tenormin - Dec 10, 2011 om 12:27
16840 Antwoorden / 108 Vragen

Nou, dat kan toch nog komen, het is, nu ik dit schrijf, pas 25 minuten "over tijd". Je weet wel zeker dat je hebt meegedaan aan die actie? Laat, als de dag echt voorbij is, eens horen of je iets ontvangen hebt? Pas dan kun je zeggen dat UPC je heeft "belazerd".

diumenge
door diumenge - Dec 10, 2011 om 12:45
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Heb je bevestigd dat je gegevens juist zijn?

terryslach
door terryslach - Dec 10, 2011 om 12:52
52 Antwoorden / 10 Vragen

[quote=tenormin schreef op zaterdag 10 dec 2011, 12:27]Nou, dat kan toch nog komen, het is, nu ik dit schrijf, pas 25 minuten "over tijd". Je weet wel zeker dat je hebt meegedaan aan die actie? Laat, als de dag echt voorbij is, eens horen of je iets ontvangen hebt? Pas dan kun je zeggen dat UPC je heeft "belazerd".

ja de mail die we hebben gehad bewijst dat we hebben meegedaan en we zijn ook pas overgestapt naar UPC de laatste mail die we hebben is en we hebben gemaild dat het in de ochtend voor ons het beste uitkomt daarna niets meer gehoord op einde van de dag zal ik nog wat laten weten maar geloof niet meer in sprookjes

Dag Henk,

Leuk om te horen!

Is aanstaande zaterdag levering akkoord? Ochtend of middag?

Met vriendelijke groet,
Jeroen

diumenge
door diumenge - Dec 10, 2011 om 12:55
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Als die mail echt van UPC komt, dan zal je die TV vast wel krijgen. Ik zou maar even geduld hebben, je komt nog al ondankbaar over.

zwemmer
door zwemmer - Dec 10, 2011 om 13:05
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Het wemelt van de spam bij UPC. Minstens eenmaal per dag kreeg ik een mail van een obscure afzender die mij vraagt mijn inlogggegevens in te vullen ("anders zal uw mailbox geblokkeerd worden.....") UPC weet ervan en nadat ik het bij hen gemeld heb is de spam verdwenen.

Zwemmer.

zwemmer
door zwemmer - Dec 10, 2011 om 13:17
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Je kunt overigens wel zien of de mail echt van UPC is. Een nogal primitief lettertype, merkwaardige afzender en dubieus taalgebruik laat al genoeg vermoeden. Werd je ook verzocht om je inloggevens te vermelden? Dan weet je al genoeg om hommeles te vermoeden.
Mail het gegeven naar UPC en je wordt erover teruggebeld.

Zwemmer

valerius-2
door valerius-2 - Dec 10, 2011 om 13:53
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ja alweer een grappenmaker die leuk probeer te zijn. Maar ja je kunt maar nooit weten.Hoop doet leven.

diumenge
door diumenge - Dec 10, 2011 om 13:57
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Volgens LinkeIn is Jeroen Swart daadwerkelijk een werknemer van UPC, verder geeft terryslach aan inderdaad pas overgestapt te zijn naar UPC. Dus het zou goed kunnen dat het geen grap is, maar er daadwerkelijk een prijs is gewonnen. Zeker omdat n.a.v. e-mail contact er ook nog gereageerd is door die Jeroen.

terryslach
door terryslach - Dec 10, 2011 om 14:01
52 Antwoorden / 10 Vragen

[quote=diumenge schreef op zaterdag 10 dec 2011, 12:55]Als die mail echt van UPC komt, dan zal je die TV vast wel krijgen. Ik zou maar even geduld hebben, je komt nog al ondankbaar over.

totaal niet ondankbaar gaat alleen om wat in naam door bedrijven naar klanten begaan wordt wanner dit onder de naam vanFrom: "Swart, Jeroen" wordt gedaan moet hier een einde aan komen en er zij geen inlog ggegevsn gevraagd alleen dat ik de mail moets bevestigen dat naa en adres klopt die stond erbij maar gaan we hier niet vermelden

terryslach
door terryslach - Dec 10, 2011 om 14:02
52 Antwoorden / 10 Vragen

[quote=diumenge schreef op zaterdag 10 dec 2011, 12:45]Heb je bevestigd dat je gegevens juist zijn?

ja hebebn we bevestigd en daarna mail dat ze tot levering zouden overgaan

rj
door rjw - Dec 10, 2011 om 14:37
3270 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=zwemmer schreef op zaterdag 10 dec 2011, 13:17].... en dubieus taalgebruik .....

Als ik het taalgebruik van veel mensen op de diverse internetfora lees, betwijfel ik of iedereen een nepmail kan onderscheiden van een echte.

Zoals bijvoorbeeld deze zin van TS: "is mooi je denk een mooie prijs bij upc te hebben gewonnen daarna hoor je niets meer ja dat ze op zaterdag ochtend 10 december je TV komen brengen maar welk jaartal weet ik niet niemand gezien dus mensen laat je niet door UPC in de maling nemen en neem geen contract daar je wordt belazerd"

zwemmer
door zwemmer - Dec 10, 2011 om 16:03
2638 Antwoorden / 35 Vragen

rjw, het is niet moeilijk om een nepmail te herkennen. Hierboven gaf ik de kenmerken aan. (13:17). Het is onaangenaam om hier "mensen op de diverse internetfora" naar beneden te halen. Dat doet ook helemaal niet ter zake maar zegt wel wat over jou.

Zwemmer

edwardus
door edwardus - Dec 10, 2011 om 18:55
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Niet alleen lettertype en taalgebruik bepalen of een mail nep is of niet; bij bedrijven is het tegenwoordig ook niet meer zo belangrijk of men correct kan spellen en of men de grammatica beheerst, lijkt het. Zelf krijg ik ook wel eens officiële communicatie die niet foutloos is.

Je kunt aan de mail-headers wel eenvoudig zien of een bericht daadwerkelijk is verstuurd vanuit het domein van UPC. Het vervalsen van een email (andere From bijv.) is niet moeilijk, maar het is wel moeilijk om het bezorg-pad te vervalsen, d.w.z. de lijst van "recieved from ... by ..." etc. Die wordt namelijk door mailservers buiten bereik van de verzender toegevoegd. Niet elk mail programma geeft je de mogelijkheid om mail-headers te bekijken helaas.

diumenge
door diumenge - Dec 10, 2011 om 19:08
11969 Antwoorden / 15 Vragen

En? Is die TV nou al binnen?

terryslach
door terryslach - Dec 10, 2011 om 19:14
52 Antwoorden / 10 Vragen

nee is geen TV geleverd

edwardus
door edwardus - Dec 10, 2011 om 19:15
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Mail-headers wel al bekeken?

terryslach
door terryslach - Dec 10, 2011 om 19:28
52 Antwoorden / 10 Vragen

in de header is volgens mij duidelijk te zien dat het ook van UPC afkomstig is

Return-Path:
Received: from edge07.upcmail.net ([*.**..***.**.**])

terryslach
door terryslach - Dec 10, 2011 om 19:29
52 Antwoorden / 10 Vragen

Return-Path:
Received: from edge07.upcmail.ne

terryslach
door terryslach - Dec 10, 2011 om 19:30
52 Antwoorden / 10 Vragen

Return-Path:
Received: from edge07.upcmail.net

ik
door ikhebeenvraag - Dec 10, 2011 om 19:42
7 Antwoorden / 3 Vragen

wat bend u een zeiksnor wees gewoon blei en wagt op de preis

tenormin
door tenormin - Dec 10, 2011 om 19:48
16840 Antwoorden / 108 Vragen

schrijf zijksnor dan ook fout, zo val je uit je rol

edwardus
door edwardus - Dec 10, 2011 om 19:52
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Hmmm ... is vreemd of misschien wel verdacht. Helemaal thuis in de wereld van UPC ben ik niet, maar upcmail.net is niet hetzelfde als upcmail.nl; deze laatste wordt gebruikt voor klanten van UPC, wat voor domeinnaam UPC medewerkers hebben weet ik niet (upc.com? upctechnology.com?).
Verder is er voor edge07.upcmail.net geen geldig IP adres te vinden.
Mogelijk is er toch sprake van een nepmail.
Verander z.s.m. eventuele account-gegevens die je hebt doorgestuurd naar die afzender. Wat voor gegevens heb je ingevuld behalve NAW (Naam/Adres/Woonplaats) ?

terryslach
door terryslach - Dec 10, 2011 om 19:57
52 Antwoorden / 10 Vragen

heb geen enkele gegevens gegeven deze stonden allemaal al keurig in de mail waarin mij bekend werd gemaakt dat ik de prijs heb gewonnen .

Verder heb ik geen enkele gegevens aangevuld werd mij ook niet gevaagd alleen nog het ingevulde adres wat al door ?upc was ingevuld moest ik bevestigen daarom komt het mij erg vreemd voor

la
door lammi - Dec 10, 2011 om 20:13
32 Antwoorden / 2 Vragen

Heb iets dergelijks gelezen hier maar dan ging het toen over tele2. Weet niet meer of het toen ook om een TV ging die men had gewonnen of iets anders. Ik vond dat toen ook al verdacht. Tja, ben benieuwd of je die tv werkelijk krijgt. Zou er niet vanuit gaan.

la
door lammi - Dec 10, 2011 om 20:16
32 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=terryslach schreef op zaterdag 10 dec 2011, 19:57]heb geen enkele gegevens gegeven deze stonden allemaal al keurig in de mail waarin mij bekend werd gemaakt dat ik de prijs heb gewonnen .

Verder heb ik geen enkele gegevens aangevuld werd mij ook niet gevaagd alleen nog het ingevulde adres wat al door ?upc was ingevuld moest ik bevestigen daarom komt het mij erg vreemd voor

Maar je hebt ze wel bevestigd?

terryslach
door terryslach - Dec 10, 2011 om 20:18
52 Antwoorden / 10 Vragen

gaat niet alleen om de TV deze praktijken moeten dan ook gestopt worden zelf heb ik de mails al doorgezonden naar mijn rechtsbijstand verzekering zker niet om de TV maar kan me voorstellen dat er gezinnen bij zijn in deze tijd die een gat in de lucht springen als ze zo mail krijgen van die oplichters

terryslach
door terryslach - Dec 10, 2011 om 20:39
52 Antwoorden / 10 Vragen

[quote=lammi schreef op zaterdag 10 dec 2011, 20:16][quote=terryslach schreef op zaterdag 10 dec 2011, 19:57]heb geen enkele gegevens gegeven deze stonden allemaal al keurig in de mail waarin mij bekend werd gemaakt dat ik de prijs heb gewonnen .

Verder heb ik geen enkele gegevens aangevuld werd mij ook niet gevaagd alleen nog het ingevulde adres wat al door ?upc was ingevuld moest ik bevestigen daarom komt het mij erg vreemd voor

Maar je hebt ze wel bevestigd?
klopt deze mail hen ik bevestigd

godefrieda
door godefrieda - Dec 10, 2011 om 21:49
195 Antwoorden / 12 Vragen

Slachtoffer van „Phishing” geworden?!

spooky01
door spooky01 - Dec 10, 2011 om 22:11
418 Antwoorden / 56 Vragen

Naar mijn idee is de enige actie, upc bellen en ernaar vragen. Dan weet je zeker wat er aan de hand is en dan kunnen ze bij upc misschien je gegevens veranderen, als het gaat om phishing.

terryslach
door terryslach - Dec 11, 2011 om 09:55
52 Antwoorden / 10 Vragen

[quote=edwardus schreef op zaterdag 10 dec 2011, 19:52]Hmmm ... is vreemd of misschien wel verdacht. Helemaal thuis in de wereld van UPC ben ik niet, maar upcmail.net is niet hetzelfde als upcmail.nl; deze laatste wordt gebruikt voor klanten van UPC, wat voor domeinnaam UPC medewerkers hebben weet ik niet (upc.com? upctechnology.com?).
Verder is er voor edge07.upcmail.net geen geldig IP adres te vinden.
Mogelijk is er toch sprake van een nepmail.
Verander z.s.m. eventuele account-gegevens die je hebt doorgestuurd naar die afzender. Wat voor gegevens heb je ingevuld behalve NAW (Naam/Adres/Woonplaats) ?
verder helemaal niets werd ook niet gevraagd alleen de NAW moest ik bevestigen

freya
door freya - Dec 11, 2011 om 12:02
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Heb UPC even een tweet gestuurd met een 'link' naar dit topic. Hopelijk kunnen zij wat licht in de duisternis werpen....

Freya

traporgel
door traporgel - Dec 12, 2011 om 14:27
191 Antwoorden / 4 Vragen

Knap hè, u bent geen klant van UPC en toch dee u mee aan een prijsvraag. En er ging geen lampje branden????

U kent mij niet maar u hebt zojuist een miljoen gewonnen. Rustig afwachten dus.

sonjaatje
door sonjaatje - Dec 12, 2011 om 14:32
1961 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=terryslach schreef op zaterdag 10 dec 2011, 12:52] en we zijn ook pas overgestapt naar UPC

upcwebcare
door upcwebcare - Dec 12, 2011 om 14:51
46 Antwoorden / 0 Vragen

@terryslach
Er is inmiddels contact met je opgenomen om er zorg voor te dragen dat je de prijs alsnog zo spoedig mogelijk in ontvangst kunt nemen. Onze leverancier heeft bevestigd dat het toestel deze week zal worden geleverd.

Excuses voor het ongemak en we wensen je veel plezier toe met je nieuwe TV!

terryslach
door terryslach - Dec 12, 2011 om 14:53
52 Antwoorden / 10 Vragen

[quote=traporgel schreef op maandag 12 dec 2011, 14:27]Knap hè, u bent geen klant van UPC en toch dee u mee aan een prijsvraag. En er ging geen lampje branden????

U kent mij niet maar u hebt zojuist een miljoen gewonnen. Rustig afwachten dus.
even afwachten voordat je zo reactie plaats denk ik we zijn wel degelijk klant nu bij UPC en is jouw reactie niet aan de orde

freya
door freya - Dec 12, 2011 om 15:03
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@terryslach:

Gezien de post van upcwebcare lijkt het allemaal toch nog goed te gaan komen....

Freya

wimmi20
door wimmi20 - Dec 12, 2011 om 18:09
2154 Antwoorden / 7 Vragen

En het kwam toch nog goed.
Dat is echt niet te danken aan de inzet van de deskundigen en TS.
UPC las ook mee en heeft het verder goed geregeld.
De e-mail van UPC was ondertekend door ene Jeroen Swart.
Was het niet simpeler geweest om met deze man contact op te nemen ?
Zo'n vraag stel je toch niet hier ?
Gewoon contact met UPC, dan was het simpel opgelost.

terryslach
door terryslach - Dec 12, 2011 om 18:16
52 Antwoorden / 10 Vragen

Vandaag door UPC zelf gebeld er was dus wel degelijk een prijs met de UPC Actie Wanneer stapt u over? dit even over de reactie van sommige op het forum waarop werd gezegd dat ze hiervan niets wisten en natuurlijk is dit een mooie prijs zeker als je ook nog eens als winnaar uit de bus komt een aantal reactie op het forum een ieder begrijpt wel welke heeft er natuurlijk ook toe bijgedragen dat het probleem snel de wereld uit kan zijn heeft er toe geleid dat het probleem opgelost kan worden en wat belangrijk is in de toekomst voorkomen kan worden, er zijn fouten begaan welke dat kan ik hier niet zeggen dat is aan UPC waar de fout is begonnen wat belangrijk is dat UPC ze wel oplost dit geeft een goed gevoel en daarbij dat het een betrouwbare provider is waar heel de vraag om ging is niet gelijk de prijs al is dit wel meegenomen maar gaat om hoe gaan we met klanten om hierin heeft UPC bewezen dat een groot bedrijf makkelijk in staat is om toch deze zaak snel op te lossen compliment

loreleigil
door loreleigil - Dec 12, 2011 om 18:38
678 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=terryslach schreef op maandag 12 dec 2011, 18:16]Vandaag door UPC zelf gebeld er was dus wel degelijk een prijs met de UPC Actie Wanneer stapt u over? dit even over de reactie van sommige op het forum waarop werd gezegd dat ze hiervan niets wisten en natuurlijk is dit een mooie prijs zeker als je ook nog eens als winnaar uit de bus komt een aantal reactie op het forum een ieder begrijpt wel welke heeft er natuurlijk ook toe bijgedragen dat het probleem snel de wereld uit kan zijn heeft er toe geleid dat het probleem opgelost kan worden en wat belangrijk is in de toekomst voorkomen kan worden, er zijn fouten begaan welke dat kan ik hier niet zeggen dat is aan UPC waar de fout is begonnen wat belangrijk is dat UPC ze wel oplost dit geeft een goed gevoel en daarbij dat het een betrouwbare provider is waar heel de vraag om ging is niet gelijk de prijs al is dit wel meegenomen maar gaat om hoe gaan we met klanten om hierin heeft UPC bewezen dat een groot bedrijf makkelijk in staat is om toch deze zaak snel op te lossen compliment Tja, als u zelf gewoon even gebeld had naar UPC was dit 'probleem' ook opgelost. Nu heeft alsnog een ander het via Twitter voor u geregeld.

terryslach
door terryslach - Dec 12, 2011 om 18:40
52 Antwoorden / 10 Vragen

[quote=wimmi20 schreef op maandag 12 dec 2011, 18:09]En het kwam toch nog goed.
Dat is echt niet te danken aan de inzet van de deskundigen en TS.
UPC las ook mee en heeft het verder goed geregeld.
De e-mail van UPC was ondertekend door ene Jeroen Swart.
Was het niet simpeler geweest om met deze man contact op te nemen ?
Zo'n vraag stel je toch niet hier ?
Gewoon contact met UPC, dan was het simpel opgelost.
denk niet dat je begrijpt al je UPC moet bellen waar he terecht komt een 0900 bellen betekend dat vele je niet begrijpen waar het om gaat juist een forum waar we met ze allen op een goed manier gebruik van kunnen maken levert meer op ook voor de toekomst dat UPC mee las is aan de tweet te danken juist daarom gaat het snel en levert voor alle klanten meer op dan individueel bellen

diumenge
door diumenge - Dec 12, 2011 om 19:08
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Goh, je wint een 3D tv van (denk ik) duizend of meer euro en de dankbaarheid straalt er van af. Heb je a/d telefoon nog je excuses aangeboden voor termen als 'belazerd' en dit pareltje:

=terryslach schreef op zaterdag 10 dec 2011, 20:18: gaat niet alleen om de TV deze praktijken moeten dan ook gestopt worden zelf heb ik de mails al doorgezonden naar mijn rechtsbijstand verzekering zker niet om de TV maar kan me voorstellen dat er gezinnen bij zijn in deze tijd die een gat in de lucht springen als ze zo mail krijgen van die oplichters

zwemmer
door zwemmer - Dec 12, 2011 om 20:40
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Ach,bij velen slaat het hoofd wel eens op hol bij alle absurditeiten die je op het internet tegen kunt komen. Ik denk dat UPC en meneer Swart hier wel overheen komen. Persoonlijk had ik gelijk een mailtje gestuurd. Doch er zijn zoals weer blijkt meerdere wegen die naar Rome leiden.

Zwemmer

terryslach
door terryslach - Dec 12, 2011 om 21:22
52 Antwoorden / 10 Vragen

[quote=diumenge schreef op maandag 12 dec 2011, 19:08]Goh, je wint een 3D tv van (denk ik) duizend of meer euro en de dankbaarheid straalt er van af. Heb je a/d telefoon nog je excuses aangeboden voor termen als 'belazerd' en dit pareltje: [quote=terryslach schreef op zaterdag 10 dec 2011, 20:18]gaat niet alleen om de TV deze praktijken moeten dan ook gestopt worden zelf heb ik de mails al doorgezonden naar mijn rechtsbijstand verzekering zker niet om de TV maar kan me voorstellen dat er gezinnen bij zijn in deze tijd die een gat in de lucht springen als ze zo mail krijgen van die oplichters
blijf lekker met je gedachten bij deze duizend euro of meer het gaat niet om bedragen maar om hoe we het oplossen en de media is daar een uitgelezen kans voor en geen 0900 nummer dit gat alle burgers aan denk gewoon zo als je wilt denken we hebebn nooit enige bedrag genoemd dit is geheel uit de lucht gegrepen

terryslach
door terryslach - Dec 12, 2011 om 21:22
52 Antwoorden / 10 Vragen

[quote=diumenge schreef op maandag 12 dec 2011, 19:08]Goh, je wint een 3D tv van (denk ik) duizend of meer euro en de dankbaarheid straalt er van af. Heb je a/d telefoon nog je excuses aangeboden voor termen als 'belazerd' en dit pareltje: [quote=terryslach schreef op zaterdag 10 dec 2011, 20:18]gaat niet alleen om de TV deze praktijken moeten dan ook gestopt worden zelf heb ik de mails al doorgezonden naar mijn rechtsbijstand verzekering zker niet om de TV maar kan me voorstellen dat er gezinnen bij zijn in deze tijd die een gat in de lucht springen als ze zo mail krijgen van die oplichters

zwemmer
door zwemmer - Dec 12, 2011 om 21:25
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Gefeliciteerd!

Zwemmer

wimmi20
door wimmi20 - Dec 12, 2011 om 21:27
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Ik begrijp precies wat u bedoeld.
Woord voor woord.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++=============

denk niet dat je begrijpt al je UPC moet bellen waar he terecht komt een 0900 bellen betekend dat vele je niet begrijpen waar het om gaat juist een forum waar we met ze allen op een goed manier gebruik van kunnen maken levert meer op ook voor de toekomst dat UPC mee las is aan de tweet te danken juist daarom gaat het snel en levert voor alle klanten meer op dan individueel bellen

diumenge
door diumenge - Dec 12, 2011 om 22:00
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=terryslach schreef op maandag 12 dec 2011, 21:22]blijf lekker met je gedachten bij deze duizend euro of meer het gaat niet om bedragen maar om hoe we het oplossen en de media is daar een uitgelezen kans voor en geen 0900 nummer dit gat alle burgers aan denk gewoon zo als je wilt denken we hebebn nooit enige bedrag genoemd dit is geheel uit de lucht gegrepen Inderdaad je hebt helemaal gelijk, dit gaat alle burgers aan. Schandalig dat je nog een 0900 nummer moet bellen om wat meer zekerheid te krijgen over je gewonnen Sony 3D TV. Bel de belbus!

fredjv
door fredjv - Dec 13, 2011 om 11:33
2 Antwoorden / 0 Vragen

Met verbazing de reacties van Terryslach gelezen. Kom maar tot één conclussie: [edit redactie, geen beledigingen plaatsen]

wimmi20
door wimmi20 - Dec 13, 2011 om 13:48
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Tenormin,
je moet maar durven,
u hebt mij MEERDERE malen gekat dat ik mijn stukjes onder de invloed van alcohol zou hebben geschreven.
Terwijl ik niet drink !
En uitgerekend u durft een ander te beschuldigen van katten ?
Wat een brutaliteit Brigden !
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++==============

=tenormin schreef op dinsdag 13 dec 2011, 12:15:
=fredjv schreef op dinsdag 13 dec 2011, 11:33: Met verbazing de reacties van Terryslach gelezen. Kom maar tot één conclussie:[edit redactie].

Speciaal een profiel aangemaakt om iemand te katten? Conclusie: je hebt de antwoorden niet goed gelezen!

loreleigil
door loreleigil - Dec 13, 2011 om 14:15
678 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=tenormin schreef op dinsdag 13 dec 2011, 12:15][quote=fredjv schreef op dinsdag 13 dec 2011, 11:33]Met verbazing de reacties van Terryslach gelezen. Kom maar tot één conclussie: [edit redactie].

Speciaal een profiel aangemaakt om iemand te katten? Conclusie: je hebt de antwoorden niet goed gelezen! Of het nou zo is dat iemand 'speciaal een profiel aanmaakt om iemand af te katten', Fred heeft wel gelijk! En tot die conclusie kun je enkel komen als je het onderwerp (en dus alle reacties) wel gelezen hebt.

terryslach
door terryslach - Dec 13, 2011 om 14:48
52 Antwoorden / 10 Vragen

[quote=loreleigil schreef op dinsdag 13 dec 2011, 14:15][quote=tenormin schreef op dinsdag 13 dec 2011, 12:15][quote=fredjv schreef op dinsdag 13 dec 2011, 11:33]Met verbazing de reacties van Terryslach gelezen. Kom maar tot één conclussie: [edit redactie].

Speciaal een profiel aangemaakt om iemand te katten? Conclusie: je hebt de antwoorden niet goed gelezen! Of het nou zo is dat iemand 'speciaal een profiel aanmaakt om iemand af te katten', Fred heeft wel gelijk! En tot die conclusie kun je enkel komen als je het onderwerp (en dus alle reacties) wel gelezen hebt.
echt zinloos dit gedoe UPC heeft het perfect opgenomen en opgelost een ieder moet maar kijken hoe hij/zij er tegen aan kijkt wel goed dat er eens aandacht aan besteed wordt en geen 0900 nummers te hoeven bellen bedrijf heeft zich aan zijn woord gehouden en heeft contact gehad wat is dan belangrijk dat het openbaar is en hoe het opgelost wordt zo kan een ieder zijn voordeel hiermee hebben ook UPC

tenormin
door tenormin - Dec 13, 2011 om 14:50
16840 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=fredjv schreef op dinsdag 13 dec 2011, 11:33]Met verbazing de reacties van Terryslach gelezen. Kom maar tot één conclussie:[edit redactie].

Speciaal een profiel aangemaakt om iemand te katten? Conclusie: je hebt de antwoorden niet goed gelezen!

spooky01
door spooky01 - Dec 20, 2011 om 16:20
418 Antwoorden / 56 Vragen

Een advies voor een probleem met upc, stuur een berichtje via twitter. Je krijgt hier best wel snel antwoord en het kost je niet veel. Voor alle andere hou het een beetje beschaafd hier aub.