pr
door prietenia11 Oct 28, 2004 om 19:59
Computers & telefonie

Uitzett voicemail Hi prepaid

Ik wil de voicemail van een prepaid toestel Hi uitzetten, maar ik kanhet niet meer vinden hoe dat moet

597 3 Rapporteer

cats
door cats - Oct 28, 2004 om 23:52
153 Antwoorden / 16 Vragen

Bij KPN kan het zoals in voriger forums ook al is verneld, als volgt:

Leest u ook eens de discussie op het andere item voicemail van KPN Prepay kan niet meer uit . Er zijn dus mogelijkheden om via **004*33306#  je voicemail uit te zetten, en dan, eventueel, via ##002# of ##004# weer aan te zetten.

ho
door honda - Dec 11, 2004 om 19:43
1 Antwoorden / 1 Vragen

ik heb op deze manier geprobeerd om mijn voicemail uit te zetten, maar de aanvraag werd niet geaccepteerd. Wat kan ik verder doen?

rv
door rvandriel - Jan 13, 2005 om 12:59
3 Antwoorden / 2 Vragen

Je zou een van de volgende 2 opties een keer kunnen proberen:

1) Je zet je afwezigheidsmelding aan. De beller hoort jouw boodschap dat er geen berichten kunnen worden inge-proken. Bel hiervoor naar 1233, kies in het hoofdmenu 2 (welkomstberichten) en kies vervolgens optie 4 afwezigheidsmelding om je persoonlijke bericht in te spreken.

2) Volledig uitschaken van de voicemail. Bel je gratis naar 12339. Je hoort dan dat voicemail binnen enkele minuten zal worden uitgezet. Activeren 12331.

Succes, rvandriel