laszlo1
door laszlo1 Dec 1, 2006 om 22:16
Computers & telefonie

Ultra leecher

goedenavond ik heb de probeerversie van ultra leecher geinstalleerd om filmpjes te downloaden via nieuwsserversgroepen ik heb tele 2 maar kom niet voorbij het veld waar ik dat moet invullen wie kan mij even door die stappen heenhelpen alvast bedankt vrolijke groeten laszlo

801 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 1, 2006 om 22:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Staan die gegevens die je nodig hebt niet op de site van Tele2?

ve
door verwijderd - Dec 3, 2006 om 21:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik vermoed dat er bij de provider moet worden ingesteld: news.tele2.nl

bij gebruikersnaam/wachtwoord kunnen er 2 instellingen mogelijk zijn;

1) Blanco, dan kan alleen via de thuisverbinding contact worden gezocht
2) Met gebruikersnaam / wachtwoord

Gaarne een volgende keer deze vraag onder Software, dit heeft niks van doen met programmeren, en als het even mag een reaktie terug ;-)

ve
door verwijderd - Dec 4, 2006 om 08:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

goedemorgen bedankt voor uw reactie hier kan ik wat mee excuses dat ik deze vraag in het verkeerde forum heb gesteld dacht dat de vraag onder progammeren viel  ik zoek het even verder uit vrolijke groeten laszlo

ve
door verwijderd - Dec 13, 2006 om 23:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi laszlo,

Toch nog even terugkoppelen; het maakt niet uit dat het in de verkeerde rubriek viel omdat u niet wist dat het om programmeren ging, voor de beeldvorming: bij programmeren hebben we het echt over regels broncode, bij toeval heb ik deze keer ook een vraag in deze richting gesteld dus dat is mischien een prima voorbeeld.

Als het ondertussen werkt dan is dat goed, en voor de volgende keer weet u waar u de vragen kwijt kunt. Het is ook wennen hoor dit soort websites, ik wijs u alleen een richting op, heb ik zelf ook moeten leren en zo komen we uiteindelijk altijd bij de oplossing ;-)

Vriendelijke groet...

ve
door verwijderd - Dec 27, 2006 om 20:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo, ikzelf heb Ultraleecher ook geinstaleerd. Mischien weet je het al, maar in het computerblad "pc Oplossingen" jaargang 2 nr. 8  staat stap voor stap beschreven hoe je Ultraleecher moet instaleeren, daar staat ook in beschreven waar je de newsserver moet plaatsen. Het programma ziet er gelikt uit en werkt ook behoorlijk snel. Ik ben van plan om het te kopen, alleen de  transactie/verzendkosten houden mij nog even tegen (€20.50), het moet namelijk ui de Ver.Staten komen. misschien heb je iets aan deze tip.

groeten, Gerrit