ij
door ijsvogeltje_1 Aug 7, 2013 om 21:16
Computers & telefonie

Unlockcode bij HI komt niet

Waarom krijg ik na het aanvragen van de unlockcode voor mijn telefoon maar geen reactie? Ht duurt nu al bijna 3 weken! Hiervoor klant bij Telfort, en daar kreeg ik steeds direct via sms of mail de unlockcode. Slechte klantenservice bij HI, denken zeker zo de klanten vast te kunnen houden. Gaat bij mij niet werken, grote boog om Hi heen. Inmiddels weer klant bij Telfort en maar even een oud toestel gebruiken.

378 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Aug 7, 2013 om 21:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Waarom u die unlockcode niet krijgt, kunnen wij hier natuurlijk niet beoordelen. Is er wel al een jaar voorbij? Hoe hebt u het gevraagd?

alexishoop
door alexishoop - Aug 7, 2013 om 22:34
562 Antwoorden / 6 Vragen
0

de codes moeten soms bij de fabrikant worden opgevraagd, dat gebeurd in maandelijkse batches, daardoor moet je vaak 5 tot 9 weken geduld hebben.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Aug 8, 2013 om 00:23
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Als je geen geduld hebt, gewoon even naar dat vage belwinkeltje op de hoek gaan, voor 'n paar euro is het zo gepiept.

Vergeet niet -wanneer het nodig is om de software aan te passen- het unlocken illegaal is.

hi-webcare
door hi-webcare - Aug 12, 2013 om 15:44
108 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hi Ijsvogeltje,

Wat jammer om te zien dat je ontevreden bent over de service van Hi. Dit is natuurlijk zeker niet de bedoeling! Ik wil je graag helpen. Om dit te kunnen doen heb ik een 06 nummer en klant- of bankrekeningnummer van je nodig. Wil je mij deze mailen? Dit kan naar webcare@hi.nl met als onderwerp Kassa Vara/Unlockcode.

Groetjes,

Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ha
hansenmarja - May 1, 2024 om 16:24
Huishouden & energie
Klacht online bij fysieke winkel

Klacht online bij fysieke winkel

Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik ... Lees meer

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer

Va
VanJetje - May 2, 2024 om 20:48
Auto & vervoer

NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren

In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen. 
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke ... Lees meer