Upc/Ziggo
Ik was klant bij upc, had een abonnement van 29,95 per maand. Nu is upc Ziggo geworden en moet Ik ineens 39,95 per maand betalen. Ik bellen...ja meneer...dit is beleid..misschien huurt u films via ons, en betaald u deze niet, daarom brengen wij 10 euro per maand extra in rekening . Als wij na 6 maanden merken dat u geen films afneemt, dan verrekenen wij dit bedrag. Dit is toch belachelijk? Ik heb nog nooit betaalde films afgenomen van upc! Mag dit zomaar?
Dit is wel erg dat u iets moet betalen zonder er gebruik van te maken en hun daar wel vast een betaling voor rekenen vooruit terwijl u dit niet heeft besteld u kan vragen om de voorwaarden waar dit is opgenomen.
[quote=lynn42 schreef op dinsdag 28 apr 2015, 20:24]Ik was klant bij upc, had een abonnement van 29,95 per maand. Nu is upc Ziggo geworden en moet Ik ineens 39,95 per maand betalen. Ik bellen...ja meneer...dit is beleid..misschien huurt u films via ons, en betaald u deze niet, daarom brengen wij 10 euro per maand extra in rekening . Als wij na 6 maanden merken dat u geen films afneemt, dan verrekenen wij dit bedrag. Dit is toch belachelijk? Ik heb nog nooit betaalde films afgenomen van upc! Mag dit zomaar?
Of jij begrijpt het niet, of ik begrijp het niet.
[quote=lynn42 schreef op dinsdag 28 apr 2015, 20:24]Ik was klant bij upc, had een abonnement van 29,95 per maand. Nu is upc Ziggo geworden en moet Ik ineens 39,95 per maand betalen. Ik bellen...ja meneer...dit is beleid..misschien huurt u films via ons, en betaald u deze niet, daarom brengen wij 10 euro per maand extra in rekening . Als wij na 6 maanden merken dat u geen films afneemt, dan verrekenen wij dit bedrag. Dit is toch belachelijk? Ik heb nog nooit betaalde films afgenomen van upc! Mag dit zomaar?
[quote=lynn42 schreef op dinsdag 28 apr 2015, 20:24]Ik was klant bij upc, had een abonnement van 29,95 per maand. Nu is upc Ziggo geworden en moet Ik ineens 39,95 per maand betalen. Ik bellen...ja meneer...dit is beleid..misschien huurt u films via ons, en betaald u deze niet, daarom brengen wij 10 euro per maand extra in rekening . Als wij na 6 maanden merken dat u geen films afneemt, dan verrekenen wij dit bedrag. Dit is toch belachelijk? Ik heb nog nooit betaalde films afgenomen van upc! Mag dit zomaar?
Ik snap het wel hoor...Ziggo zegt dat dit hun beleid is voor het geval ik films afneem en ze niet betaal...ik heb bij upc nooit films afgenomen, dit moeten ze toch ook kunnen zien..nu moet ik verplicht 10 euro per maand extra betalen voor iets wat ik niet doe...nooit gedaan heb....pfff...als ze klanten willen kwijtraken, moeten ze vooral zo doorgaan!
[quote=carola.83 schreef op dinsdag 28 apr 2015, 20:28][quote=lynn42 schreef op dinsdag 28 apr 2015, 20:24]Ik was klant bij upc, had een abonnement van 29,95 per maand. Nu is upc Ziggo geworden en moet Ik ineens 39,95 per maand betalen. Ik bellen...ja meneer...dit is beleid..misschien huurt u films via ons, en betaald u deze niet, daarom brengen wij 10 euro per maand extra in rekening . Als wij na 6 maanden merken dat u geen films afneemt, dan verrekenen wij dit bedrag. Dit is toch belachelijk? Ik heb nog nooit betaalde films afgenomen van upc! Mag dit zomaar?
Of jij begrijpt het niet, of ik begrijp het niet.
Carola, wat begrijp ik dan niet? Ik snap er inderdaad niks van..??
[quote=lynn42 schreef op dinsdag 28 apr 2015, 20:24]Ziggo zegt dat dit hun beleid is voor het geval ik films afneem en ze niet betaal .... nu moet ik verplicht 10 euro per maand extra betalen voor iets wat ik niet doe.
Waar uit maak jij op dat dit op waarheid berust?
Beste kun je overigens gewoon onder in dat grijze vak reageren, niet op 'quote' klikken.
[quote=carola.83 schreef op dinsdag 28 apr 2015, 20:28]
Of jij begrijpt het niet, of ik begrijp het niet.
Ik begrijp ook niet dat, als je niets afneemt, je wel moet betalen. Leg jij het eens uit in gewone taal.
[quote=lynn42 schreef op dinsdag 28 apr 2015, 20:24]Ik was klant bij upc, had een abonnement van 29,95 per maand. Nu is upc Ziggo geworden en moet Ik ineens 39,95 per maand betalen. Ik bellen...ja meneer...dit is beleid..misschien huurt u films via ons, en betaald u deze niet, daarom brengen wij 10 euro per maand extra in rekening . Als wij na 6 maanden merken dat u geen films afneemt, dan verrekenen wij dit bedrag. Dit is toch belachelijk? Ik heb nog nooit betaalde films afgenomen van upc! Mag dit zomaar?
Sterk verhaal. Of je hebt het verkeerd begrepen of ze hebben je het verkeerd verteld, maar dit kan niet waar zijn.
Beste lynn42,
u had een abonnement bij UPC en dat is overgegaan in een abonnement bij Ziggo.
Tenzij u uw abonnement wijzigt heeft u nu toch nog steeds hetzelfde abonnement als dat u bij UPC had tegen dezelfde prijs ?
Wij hadden ook UPC en nu dus Ziggo. We hebben wel een ander abonnement dan u maar bij ons is het abonnement 1 op 1 overgegaan en is de prijs dus ook hetzelfde gebleven.
Het is belachelijk als men u een soort van 'tegoed geeft om films te kijken' en dat dan later met u verrekend (de € 10,- per maand). Dit mag natuurlijk zomaar niet, als dit een voorwaarde van Ziggo is dan had men deze expliciet moeten melden bij de overgang van UPC naar Ziggo. Kan me overigens ook niet voorstellen dat dit beleid van Ziggo is, vraag ze als ze het nogmaals beweren om dit zwart op wit te bevestigen (dat zal men vast niet doen).
Ik ben erg benieuwd wat er precies bij u gebeurd is. Heeft u nog steeds uw zelfde abonnement ? Als dat zo is meteen een klacht indienen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode
Goedenavond Kassa,
Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.
Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon.
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.
Vanzelfsprekend heb ik een repa
...
Lees meer
Legionella
Als ik de boiler een week uitzet moet ik dan de leidingen doorspoelen, of is dat alleen bij langer dan een week?
boiler op 55 gr. en dan alle leidingen 1 minuut doorspoelen? Of is beide niet nodig?
Lees meer
Liander
Hoi ,
Ik ben doof !!!
Afgelopen 29 Mei kreeg ik een brief van Liander. Er staat op dat slimme meter niet goed functioneren. Er staat op dat op Maandag 10 Juni om 10.45 - 12.45 uur een monteur bij mij langskomen om slimme meter te controleren.
Die duurt ongeveer anderhalf uur in beslag.
Vandaag ben ik om 11.00 uur thuis gekomen , was 1 kwartier te laat door gemiste t
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer