ja
door jannepan Jul 9, 2007 om 11:09
Computers & telefonie

Usb bluetoothstick

Hallo,

Ik heb een usb bluetoothstick om een verbinding tussen mijn laptop en mobiel te maken. Eerst werkte het apparaat prima maar op een bepaald moment herkende de computer het ding niet meer. Toen ik de software opnieuw installeerde en daarna opstartte kreeg ik een foutmelding dat een bepaald bestand niet was geladen waardoor het programmaatje het niet meer deed. De bluetoothstick werd wel weer herkend. Weet iemand een oplossing?

667 10 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 9, 2007 om 13:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is dat missende bestand niet toevallig packet.dll...?

Ik heb kortgeleden precies hetzelfde probleem gehad met de Bluetooth-stick van IVT Bluesoleil en dit vervolgens opgelost door het ontbrekende bestand te downloaden en te installeren in de map C:/Windows/system32.

packet.dll downloaden

Groet en succes,
Enterprise.

ve
door verwijderd - Jul 9, 2007 om 13:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

de software werkt nu weer maar nu herkent de pc de bluetoothstick niet meer, ik heb ook een ivt bluetooth stick.

ve
door verwijderd - Jul 9, 2007 om 14:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als de software nu goed werkt zou ik nu even de USB Bluetooth-dongle  verwijderen, dan de PC opnieuw opstarten en daarna de dongle weer plaatsen.
Dan zal hij het wel doen, vermoed ik...

P.s. geef Windows even de tijd om de dongle te herkennen, dat kan soms even duren.

E >

ve
door verwijderd - Jul 9, 2007 om 16:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Windows geeft nu een melding dat het apparaat niet herkend word en dat het een onbekend apparaat is. Wat nu?

ve
door verwijderd - Jul 9, 2007 om 20:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer eens een andere USB-poort...

E >

ve
door verwijderd - Jul 9, 2007 om 20:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

nogsteeds hetzelfde

ve
door verwijderd - Jul 9, 2007 om 20:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is wel zo dat er niets gebeurd wanneer je alleen de dongle in de USB-poort steekt.
Als de dongle is geplaatst start je daarna het programma IVT Bluesoleil en daarna pas zal de dongle contact gaan zoeken.

E >

ve
door verwijderd - Jul 9, 2007 om 20:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het lastige is dat het eerst wél heeft gewerkt en nu opeens niet meer.
Hiervandaan is het heel moeilijk om daar een vinger achter te krijgen...

ve
door verwijderd - Jul 9, 2007 om 20:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Programma opgestart en dat zegt dat ik een ubs dongle moet plaatsen terwijl die gewoon in de pc zit

ve
door verwijderd - Jul 19, 2007 om 22:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

mocht het nu niet lukken probeer dan ff het volgende:

* Open Command Prompt *
type: set devmgr_show_nonpresent_devices=1
type: devmgmt.msc
en dan Show Hidden Devices aanzetten.

Dan zie je all devices die er ooit op je pc zijn geinstalleerd , gewoon alle rommel van de USB dongle verwijderen , pc herstarten en opnieuw proberen