da
door dapje Sep 7, 2005 om 13:48
Computers & telefonie

Valse aanbieding UPC

wat kan ik hier mee?

Twee maanden terug werden wij sávonds gebeld door de UPC. Er werd ons een leuke aanbieding gedaan om internet via de kabel te nemen.  -eerste 3 maanden gratis en gratis aansluiten.

Wij gingen hier op in(wilden toch al internet).

Nou, dan kon die jongen nog een aanbieding doen: gratis 1 maand digitale tv uitproberen, en nee, er zaten echt geen kosten aan. Werd ook gratis geinstalleerd. Na een maand gewoon terug brengen, niets aan de hand. En ook daar zijn we op ingegaan...

Een maand later is er een jongen gekomen om het zaakje te komen installeren, waarbij ik , zo zei de monteur, voor de borg voor de gemonteerde kastjes moest tekenen. Vluchtig door gelezen en gekrabbelt.

Na drie weken willen wij de dig. tv kastje terugbrengen, maar dit bleek niet mogelijk, gebeld met de UPC:" Aanbieding voor dig. tv? nee daar is ons niets van bekend. Daar doen we sinds 1 januari al niet meer aan! U ZIT ER EEN JAAR AANVAST. Door ons opgebeld voor aanbieding? Tja, dat zegt u....

U heeft alleen getekend voor borg? leest u de kleine lettertjes nog even onder in, Daar staat dat u ook op de hoogte bent van de algemene voorwaarde, dus u heeft voor het abbonement getekent. Vertelde de monteur iets anders? Tja dat zegt u...."

Nou, de internet aanbieding bleek ook geen aanbieding en de installatiekosten zijn ook gewoon voor onze rekening en we zitten nu een jaar aan digitale tv vast. Voor de volle mep.

Kan dit zomaar? Mag dit zomaar? Zijn er nog meer mensen met dit verhaal?

Chick

152 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 7, 2005 om 13:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dubbelpost, antwoorden bij de andere vraag.

ve
door verwijderd - Sep 7, 2005 om 14:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

oeh, wat ben je streng!

maar prima, zie ik daar je reactie!

gr. Chick

ve
door verwijderd - Sep 7, 2005 om 14:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Chick,

Dit voorkomt dat eventuele antwoorden over de twee vragen verspreid worden. Dit is een standaard gewoonte op deze site.

Vladja