fr
door frankie66 Oct 15, 2005 om 22:27
Computers & telefonie

Van abonnement naar prepaid

ik heb een probleempje met Orange.

Graag wil ik uw mening over het volgende.

Ik heb een abonnement bij Orange gehad en heb die op 10-08-05 opgezegd en de kaart om laten zetten naar prepaid.

Vanaf 10-08-05 heb ik een opzegtermijn van 2 maanden voor het abonnement en daarna is het een prepaidkaart maar ik heb nu een rekening gekregen op 07-10-05 waarop mijn maandelijkse abonnement  staat van € 20,= met de periode 27-09-05 tot 26-10-05

Mijn abonnement is dus per 10-10-05 omgezet naar prepaid(duurdere gesprekskosten) maar ik betaal nog abonnement tot 26-10-05.

Nu is mijn vraag mag dit

Ik betaal namelijk wel een abonnement tot 26-10-05 maar bel niet meer volgens de tarieven van het abonnement maar van prepaid

alvast bedankt

Frank

479 4 Rapporteer

ma
door mardonios - Oct 16, 2005 om 15:38
6 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Frank,

Veel providers hanteren een systeem waarin ze de abonnementskosten per maand incasseren. Op het moment dat er dan opgezegd wordt, wordt toch nog de maand geincasseerd, waarna er weer een creditering van de periode 10-10 - 26-10 plaatsvindt.

Wat ook een mogelijkheid zou kunnen zijn is dat je een jaarabonnement had van 26-10-04 tot 26-10-05. Het is dan niet mogelijk om het abonnement per 10-10 stop te zetten.

Met groet, Friso

jeffrey1990
door jeffrey1990 - Oct 16, 2005 om 17:55
17 Antwoorden / 1 Vragen

Beste Frank

Jij hebt een contract getekend en daar staat de voorwaarden op.

Met je handtekening geef je aan dan je overeen komt met de desbetreffende voorwaarden. Zo staat in de voorwaarden dat de klant die de abbonement neemt  de jaren die ebt gepakt ook moet afbetalen en dit mag

Gr Jeffrey

fr
door frankie66 - Oct 16, 2005 om 20:22
2 Antwoorden / 1 Vragen

het jaar abonnement was al afgelopen en ik had dus alleen een opzeg termijn van 2 mnd maar omdat ze op 27-09-05 nog een maand abonnement bij schrijven loopt mijn abonnement tot 26-10-05 maar geld terug krijg ik niet . Vanaf 10-10-05 bel ik tegen prepaid tarief. dus 1 advies neem geen sim kaart van orange want ze jatten beltegoed van je.

fr
door frankie66 - Oct 16, 2005 om 20:25
2 Antwoorden / 1 Vragen

het jaar abonnement is al afgelopen en daarna heb je een opzeg termijn van 2 maanden. Ze laten mij dus wel betalen voor een free abonnement maar ik bel volgens een prepaid tarief.

Orange jat dus gewoon geld van mij.