frenja
door frenja Feb 18, 2014 om 13:39
Computers & telefonie

Van bureaublad naar apps

Ik heb een laptop met Windows 8.1. Is het mogelijk om direct weer terug te gaan van het bureaublad naar de apps? Je moet wel eerst de apps starten om naar het bureaublad te gaan, maar terug krijg ik niet voor elkaar.

707 10 Rapporteer

f.weele
door f.weele - Feb 18, 2014 om 16:15
1085 Antwoorden / 27 Vragen

hallo frenja, klik hier
m.vr.gr.

frenja
door frenja - Feb 18, 2014 om 19:57
44 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=frenja schreef op dinsdag 18 feb 2014, 13:39]Ik heb een laptop met Windows 8.1. Is het mogelijk om direct weer terug te gaan van het bureaublad naar de apps? Je moet wel eerst de apps starten om naar het bureaublad te gaan, maar terug krijg ik niet voor elkaar.

frenja
door frenja - Feb 18, 2014 om 20:02
44 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=frenja schreef op dinsdag 18 feb 2014, 13:39]Ik heb een laptop met Windows 8.1. Is het mogelijk om direct weer terug te gaan van het bureaublad naar de apps? Je moet wel eerst de apps starten om naar het bureaublad te gaan, maar terug krijg ik niet voor elkaar.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Feb 19, 2014 om 12:11
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Antwoorden doe je in de grijze vak onder deze pagina, zie je dit niet na het inloggen, click dan eens op control + F5.

Werkt overigens Alt + tab niet gewoon?

frenja
door frenja - Feb 20, 2014 om 00:09
44 Antwoorden / 13 Vragen

fweely de hint lukt niet, wat nu?

Cookies
door Cookies - Feb 20, 2014 om 07:32
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=frenja schreef op donderdag 20 feb 2014, 00:09]fweely de hint lukt niet, wat nu?

Doe je toch iets niet goed, want alle 3 de tips werken gewoon.

Deze is het simpelst: druk op de Windows-logotoets op je toetsenbord.

Of ga met je muis helemaal naar links onderin je scherm, dan verschijnt het startscherm klein in beeld en daarop dus klikken. (Duidelijker kan ik het niet zeggen.)

valerius-2
door valerius-2 - Feb 20, 2014 om 13:13
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=carola.83 schreef op donderdag 20 feb 2014, 07:32][quote=frenja schreef op donderdag 20 feb 2014, 00:09]fweely de hint lukt niet, wat nu?

Doe je toch iets niet goed, want alle 3 de tips werken gewoon.

Deze is het simpelst: druk op de Windows-logotoets op je toetsenbord.

Dat is wel zo gemakkelijk bedank voor de tip, hoef ik niet meer met de muis te schuiven.

frenja
door frenja - Feb 20, 2014 om 13:51
44 Antwoorden / 13 Vragen

ik kan wel terug naar het beginscherm met tegels en dan op het pijltje naar de apps. Daar staat het bureaublad op. Daar klik ik op en dan zit ik op mijn bureaublad. Maar ik kan met geen mogelijkheid terug naar de apps. Wel naar het beginscherm, maar dat wil ik niet. Misschien is er nog een andere manier om er te komen.

Cookies
door Cookies - Feb 20, 2014 om 16:06
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=frenja schreef op donderdag 20 feb 2014, 13:51]ik kan wel terug naar het beginscherm met tegels en dan op het pijltje naar de apps. Daar staat het bureaublad op. Daar klik ik op en dan zit ik op mijn bureaublad. Maar ik kan met geen mogelijkheid terug naar de apps. Wel naar het beginscherm, maar dat wil ik niet. Misschien is er nog een andere manier om er te komen.

Weet niet of ik het goed begrijp: wil je terug naar al openstaande apps? Zo ja, met muis pijltje helemaal naar links boven in de hoek, daar vind je openstaande apps.

frenja
door frenja - Feb 20, 2014 om 16:32
44 Antwoorden / 13 Vragen

daar gebeurt bij niets op mijn bureaublad. ik kan er alleen via het start scherm weer komen, maar ik wil weten of ik gelijk weer terug kan naar mijn apps